Smaak is goed

Lekker smaak maar ze waren een beetje "oude"/stale.

Top kwaliteit

Snelle levering, heel goed verpakt alleen wat minder plastic gebruiken voor de doos op te vullen. Top kwaliteit van het product. Lekkere smaak.

Goede service!

Goede service!

Snelle en goede levering

Top van smaak

Heel goede kwaliteit. Alleen bezorging was slecht door dhl.

Snel gereageerd, snel geleverd

Snelle reactie op vragen.

Heerlijke verse popcorn in een 6kg zak.

Product goed alleen geen reactie op schade melding levering.

De bestelling is goed verlopen. Maar helaas was een deel van de bestelling beschadigd en kon weg gegooid worden. Dit heb ik gemeld via het contact formulier op de website. Hier helemaal geen reactie op gehad.

Perfecte producten, perfecte service!

Ik heb al vaker besteld bij Jimmy's en het is eigenlijk altijd goed, snel geleverd en heerlijke producten!

Gewoon héél lekker

Geen/weinig harde stukken. Groot gepofte popcorn. Niet te zoet, niet te zout. Smaakt altijd naar meer!

Gekocht als kado voor iemand die op zoek was naar jimmy's popcorn. Het was heel snel geleverd.

Ik bestel zout maar krijg alleen zoet. Geen gehoor van klantenservice!

Geen goede ervaring. Klantenservice stuurt factuur terwijl die al betaalt is en terwijl het probleem is dat zij de verkeerde smaak hebben opgestuurd!

Levering prima verzorgd, product valt tegen

Ik had 1 kg mushroommais besteld. Levering prima verzorgd, alleen poft de mais zoals butterflypopcorn en niet zoals mushroompopcorn. De mais poft op zich prima, weinig maiskorrels niet gepoft.

Fantastisch service

Na schriftelijke vraag met snel antwoord, ook nog een snelle levering.

Supersnelle service

Mushroom popcorn besteld. Snel geleverd en popcorn zoals verwacht.

Dubbel gevoel

Ben niet zo gecharmeerd van DHL, ze komen nooit op tijd! Of ze komen niet! Misschien over nadenken over te stappen op Post NL

Snelle levering en leuk formaat zakje

Leuk voor in het kerstpakket!

Goed geholpen via mail en vlotte bestelling en levering.

Via het contactformulier een vraag gesteld, waar snel reactie op kwam. Bestellen en de levering liepen heel vlot.

Popcorn zakken

Alles is goed met bestellen

Snel binnen

Prima bedrijf. Eerst gebeld, daarna besteld. Was snel binnen.

Snelle levering, goede verpakking, uiterst fijn en lekker product!

Ik twijfel geen seconde om opnieuw te bestellen. Een kleine opmerking: het aantal porties die via de site worden voorgesteld klopte niet met de werkelijkheid. Wij haalden minder porties uit de 6 kg. Wij rekenden op ongeveer 50 g per portie, minder dan 50 g was naar ons gevoel te weinig.

Perfecte service

Deze maal perfecte service gekregen qua product, timing, levering. Het is ooit anders geweest!

Kinderen vonden het heerlijk

Alexander Bellstraat 11 3261LX Oud-beijerland