Ik had 2 notebooks van Minalima besteld. Snelle levering, goed verpakt en een lief bedank kaartje!

Heroic Tales is klantvriendelijk en zal hier vast en zeker vaker mijn spullen bestellen..aanrader!

droomervaring

Dochter had haar Hermione time-turner binnen een dag om haar nek hangen. Nu ben ik als moeder ook haar held.

Geweldige en snelle service!

Snelle reactie op alle vragen via whatsapp, klantvriendelijk en servicegericht, proberen samen tot een passende oplossing te komen, kortom : geweldige en snelle service met als resultaat een super blije ontvanger! zeker aan te bevelen!

Snelle levering, goed verpakt en prachtig product.

Snel geleverd veilig gepakt en vind handgeschreven berichtje erg leum.

Heb altijd met plezier geshopt bij Heroic Tales, prijzen zijn zeer goed en je krijgt je spullen altijd snel binnen en word goed verpakt. Verder is het contact altijd vriendelijk en behulpzaam. En een handgeschreven stukje bij de bestelling is leuk om te zien.

Zo’n handgeschreven briefje is de 5e ster

Goede service. Goede prijs. Heldere communicatie. Product snel binnen en goed verpakt. En ja....... dat hand geschreven briefje doet het hem helemaal.

Problemen bij levering, maar netjes opgelost door aanbieder.

Ik heb een , klein artikel besteld en betaald. Zou een dag later bezorgd worden. Dit is niet gebeurd. Navraag bij de aanbieder leert dat Post NL het pakje niet correct heeft bezorgd, het is echt zoek. Maar, Heroic Tales heeft het heel netjes opgepakt. Communicatie verloopt netjes en een oplossing is toegezegd, ik ga ervan uit dat het in orde komt. Voldoende reden om hier met vertrouwen weer terug te komen.

Niks op aan te merken

Bestelling snel bezorgd en goed verpakt ook! Er zat zelfs nog een handgeschreven briefje bij. Top!

Warm en hartelijk!

Top service. Men neemt de tijd voor je en er wordt snel en goed verzonden. Goede prijs-kwaliteit verhouding en een persoonlijke, warme approach maken Heroic Tales tot een topper!!

Perfect!

Super service, super kwaliteit, top verzending!

Mijn bestelling was vlot binnen en de handgeschreven boodschap vond ik erg leuk.

Gewoon geweldig

Snel geleverd, een persoonlijk aanpak, en een geweldig assortiment . Het zou prachtig zijn als er meer bedrijven waren zoals deze, waar mensen nog een naam hebben en geen nr.

Netjes en snel geleverd

Was mijn eerste bestelling bij Herioc Tales en beslist niet de laatste. Goed ingepakt met een persoonlijke boodschap erbij. Bedankt Herioc Tales. Gr. Rob

Snel en netjes bezorgd, leuke kaart met persoonlijke boodschap!!!

Heerlijk om een pakket (in deze periode) op tijd te krijgen met een leuke persoonlijke kaart erbij.

Snel en correct met een persoonlijke touch

Snel, correct en met een persoonlijke touch

Goeie ervaring

Goeie ervaring er mee en uitstekende keuzen

Snel en makkelijk

Super snel geleverd alleen jammer dat de handschoenen van Griffoendor wel in een apart etui zaten en de handschoenen van Ravenclaw gewoon los in de enveloppe

Gewoon goed

Heel snel geleverd en in goede orde ontvangen. Helemaal geen problemen en alles ging snel!

Nette snelle levering

De spulletjes werden snel geleverd. Leuk aanbod

Snel netjes

Netjes en beleefd snelle levering goed verpakt en heerlijk gedronken. En dat persoonlijke kaartje maakt het helemaal af echt super

Super origineel cadeau, netjes verpakt op tijd ontvangen

Waar kun je nou boterbier kopen?? Hier dus! Dat is toch geweldig? Netjes verpakt en op tijd ontvangen, handgeschreven kaartje erbij. Voor herhaling vatbaar.

Mooie artikelen, snelle levering

Overzichtelijke website. Snel geleverd en de artikelen zijn de prijs waard. Ook heel fijn dat jullie naar postNL afhaalpunten leveren!

Uitstekend service!

Snelle reactie op mijn vragen en vriendelijk Snelle levering En goede kwaliteit product

Mooi toverstafje met werkend lampje

Heldere site, snelle levering, lief kaartje erbij, blij!