Very magical

Alles was netjes en op tijd geleverd en de magie spatte er van af! Over een paar weken hebben wij een HP filmmarathon weekend en we zullen de foto's hier delen! Bedankt voor de leuke producten!

Een paar foto's zouden we heel erg leuk vinden. Zeker doen! En zeker niet te vergeten.. dank je wel voor de lovende woorden. Dank je wel

Zeer goede service, kwaliteitsvol product

Zowel het bestellen als de levering van het product verliep feilloos. De klantendienst staat altijd paraat om te helpen mocht er toch iets fout gaan. Ik zal zeker opnieuw bestellen op deze site!

De Diadeem van Ravenklauw was netjes verpakt, snel bezorgd en bevalt zeer goed, Heroic Tales is een aanrader!

Top produkt

Top produkt, Heel goed verpakt!!! Ik vind de Evenstar van Arwen heel mooi, en ik vind je persoonlijke wens heel leuk. Mijn vrouw gaat de Evenstar heel mooi vinden. Heel erg bedankt. Groetjes Rene.

Super snel en leuk persoonlijk kaartje erbij!

Hele snelle verzending, veilig ingepakt en zelfs een briefje erbij die past bij jou bestelling

De Fenix ziet eruit zoals verwacht, de ontvanger van het cadeau was er erg blij mee. Leuk dat er een handgeschreven briefje bij zit maakt het persoonlijk!

Goede kwaliteit en snelle levering duidelijke website

Magisch

Zeer snelle verzending, items in zeer goede kwaliteit geleverd, kom hier zeker nog eens terug wat kopen!

Mooie merch, goede kwaliteit, snel geleverd

Wij kochten de briefopeners van Lord of The Rings, specifiek de Hobbit-zwaarden als cadeau. Ze waren er super blij mee. Het was van goede kwaliteit en snel geleverd.

Snel, professioneel en vriendelijk.

Meerdere malen hier besteld en alles keurig geleverd. De handgeschreven noties bij de bestelling maken de bestelervaring net wat persoonlijker. Ik raad de winkel absoluut aan.

Wat was het mooi ingepakt op twee dagen was het al geleverd Wat ik ni had verwacht Jullie zijn top Doe zo verder Voor de eerste keer bij jullie besteld en kan alleen maar was top en nog eens top

Goede overzichtelijk site en snelle levering,

Pas 1 keer wat besteld, en alles prima.

Geinig voor de echte Hqrry Potterfan

Harry Potter bier besteld, zeer goed verpakt aangekomen. Snelle levering met een persoonlijke boodschap erbij hoe leuk!! Geen idee hoe het smaakt want het was voor mijn zoon.

Snelle levering en goed verpakt

Mijn bestelling was snel geleverd en kwam heelhuids aan.

Goede service!

Goede service en communicatie. Snelle levering.

Goede en snelle levering

Goede levering Snel Net pakket Mooie spullen

Magical!

Altijd op tijd. Top service! Altijd leuk dat jullie een persoonlijke boodschap bij de bestelling plaatsen. Zeer ruim assortiment. Knap!

Snel en adequaat

Mijn bestelling is snel en adequaat geleverd. De bestelling was heel goed ingepakt waardoor de kans op beschadiging miniem was.

Goede opvolging van de bestelling en levering

Goede opvolging van de bestelling.

Goeie ervaring, Snelle service en goeie producten!

geweldige/vriendelijke service!!!!

items worden heel snel geleverd. heel vriendelijke service. voor het verzamelen van items is dit the place to be. ik koop al 6jaar bij hun en nog nooit slechte ervaringen gehad!!

Gewoon geweldige service en prachtige collectables

Een heel mooie collectie al kunnen opbouwen dankzij deze shop, Als ik zou zeggen dat ik tevreden was dan zou dat een understatement zijn want ik ben meer dan tevreden

Helemaal top!

Leuk spel besteld voor een kleine Harry Potter fan. Binnen een dag geleverd, nette en snelle klantenservice. Heb meteen de site aangeraden aan andere fans. Ga hier zeker vaker bestellen!

-Goede duidelijke omschrijving van de producten. -Snelle levering -korte communicatie lijn. -Breed assortiment

Zoals altijd top

Op de site gezocht naar wisseldrank want die van mij had ik uitgeleend aan iemand van huffelpuf. Snel geleverd per uil met een persoonlijke boodschap van heroic tails Tot de volgende keer

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!