GEWELDIG.

Super goeie kwaliteit en service

Goede snelle afhandeling , hou de shop in het oog super .

Snel en netjes verpakt verstuurd

Geen klachten

Geweldig vriendelijk, en geweldige service

Het kopen van producten ging erg soepel op de duidelijke en overzichtelijke website, met goede en aantrekkelijke prijzen. Verzending van breekbare spullen was erg snel en heel netjes gedaan. Vragen werden snel en erg vriendelijk beantwoord, en zelfs retourneren van spullen ging erg soepel en vriendelijk. Een erg fijne ervaring in totaal!

Een product apart laten zetten, is een kleine moeite

Wilde graag een product een dag later kopen, maar er was er nog maar eentje op voorraad. Keurig (op zondag!) meteen reactie gekregen via WhatsApp dat dit mogelijk was! Daarna vliegensvlug besteld & bezorgd.

Lightsaber besteld. Volgende dag netjes verpakt in huis.

snelle levering, goed verpakt

Harry potter boterbier besteld. Binnen twee dagen thuis en goed verpakt! Superleuk ook persoonlijk kaartje!

Snelle service goed verpakt met persoonlijke boodschap

Prettig, snelle service netjes verpakt

We hebben je graag geholpen hoor. Hopelijk mogen wij jou (snel) weer helpen.

Snelle levering, product netjes aangekomen.

Goede, snelle levering van goede producten.

Dank je wel voor het prachtige punt. Altijd leuk om te zien!

Betrouwbare levering en vlugge service!

Tevreden met de efficiëntie van het systeem en leverproces.

Een duidelijke reactie met een erg mooi punt. We hebben je graag geholpen.

Snel, goed aangekomen

Erg plezierig, zal hier snel nog eens wat kopen als er weer meer spul in stock is.

Lord of the Rings is een titel waar we graag meer in willen gaan doen, maar wat bij ons een duwtje nodig heeft. Mocht je iets specifieks zoeken dan ben je altijd welkom om ons dat te laten weten, zodat wij net dat stapje meer voor je kunnen zetten.

Snelle levering, nette prijzen en een overzichtelijke website.

Twee Harry Potter replica toverstafen besteld. Beide binnen twee dagen geleverd. Uitstekend verpakt. Ik ben een tevreden klant,

Altijd fijn om te zien dat mensen tevreden zijn. En dan maak je het af met een topscore. Dank je wel!

Vlotte bestelling, snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje!

Ons kaartje is wel een beetje onze trots ja. We maken graag die persoonlijke klik met onze klanten. Hopelijk mogen wij jou weer eens een kaartje sturen.

Heel erg vriendelijk.

Er werden genoeg mails gestuurd om je altijd op de hoogte te houden van je besteling

We proberen zo transparant mogelijk te zijn en ook jou is dat bevallen. Wij danken jou dan ook voor de topscore.

Mooi product en snelle levering

Een prachtig punt. Hopelijk krijgen wij de kans om dit te verhogen.

Super webshop, een topper!

Veel aanbod voor een goede prijs. Zeer snelle levering en bestelde artikelen worden uitstekend beschermd verpakt verzonden. Webshop geeft kopers persoonlijke aandacht.

We krijgen het warm van dit soort beoordelingen. Dank je wel voor de enorme complimenten.

Snelle levering, keurig verpakt.

Het was erg leuk om een handgeschreven kaart bij mijn bestelling te krijgen. Het aanbod is groot, levering snel en correct. Super webshop!

Wat leuk om zo'n leuke beoordeling terug te zien. Dank je wel! Mogen wij jou (snel) weer eens bedanken?

Leuke shop, snelle levering

Leuke shop , snelle levering en kreeg er nog een handgeschreven kaart bij top

Goede kwaliteit en zeker een aanrader. Snelle verzending. Zeg, het is helemaal top!!!

TOP

De service, de levering en het product zijn super zou iedere harry potterfan deze site dan ook meer dan aanbevelen!!!

Perfect en snel

Alles was super ingepakt en snel geleverd !!

Makkelijk!

De bestelling is gemakkelijk te doen en snel en makkelijk te bestellen! Het duurde een dagje voordat de bestelling binnen was en was goed verpakt.

Meedenkend, geweldige service

Heroic Tales (hierna: HT) heeft veel op het gebied van the Wizarding World. Is het er niet, zorgt HT wel dat ze je er alsnog blij mee kunnen maken. Er wordt veel energie gestopt, om maar één resultaat te bereiken: een lach op het gezicht van de klant. HT denkt met je mee als je er niet uit komt en zijn altijd in voor een praatje. Een van de vele redenen om hier je merchandise te kopen om je collectie te starten.

Ontzettend zorgvuldige en vriendelijke service!

Eenvoudig te bestellen, supersnelle afhandeling, klantgericht en vriendelijk, zeer zorgvuldige verpakking, kan echt niet beter!

Magical

Het contact met Heroic Tales verloopt altijd heel prettig en alles verloopt snel. Snelle service en ze hebben echt hard voor de zaak. Ik moet op comic con ook altijd mijzelf inhouden bij de stand van Heroic Tales. De eigenaren zijn toppers. En zo is de service ook. Met een handgeschreven kaartje erbij.