Super tevreden!

Een prachtige Evenstar besteld. Alles verliep keurig. Bestellen, betalen en leveren volgens afspraak. De bestelling was heel mooi verpakt in een bijpassend doosje. Alles was vervolgens veilig en netjes verzonden. In het doosje nog een persoonlijke noot van Heroic. Al met al zeker een aanrader!!

Customer service was geweldig.

Allereerst mijn complimenten voor de levertijd terwijl PostNL problemen heeft met leveren door black friday etc. En daarnaast heel fijn contact over Whatsapp. Ook nog een persoonlijk geschreven kaartje er bij. Kortom geweldig bedrijf.

Hallo Sean, Deze dagen van het jaar zijn inderdaad zwaarder door de drukte. Gelukkig was PostNL wel op tijd bij jou, zodat het probleem weer onder controle was. We hebben je in ieder geval graag geholpen en hopen dat in de toekomst weer te mogen doen.

Snel en eenvouding

De bestelling kreeg ik binnen 2 dagen. De butterbeer was heel lekker

Hallo Jess, Goed om te zien dat je genoten hebt van het boterbier (en onze service). Hopelijk zien we je snel weer.

HT komt zijn beloftes en afspraken na!

Het artikel stond op (nog) niet leverbaar. Toch een appje er aan gewaagd, en of het een slimme marketing truc is of niet: door op eigen initiatief te schuiven in een bestelling kon het artikel 2 dagen later toch nog worden afgeleverd. Super tof!

Hallo Marlies, Het was geen marketing truc hoor. Service is hoe wat dat noemen. We proberen onze klanten altijd zo snel mogelijk te helpen en jouw situatie kreeg net die ruimte om te kunnen schuiven. En zo zie je maar... navragen helpt. Top!

Je krijgt wat jou verkocht is

Kort, maar krachtig. Dank je wel Roy voor jouw positieve beoordeling.

Tevreden met snelle levering

duidelijke site. Netjes verpakt en verder heel tevreden over deze webwinkel

Hallo Sjaak, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Hopelijk mogen wij je snel weer helpen.

goede snelle levering, in een handige verpakking

Dank je wel voor jouw positieve beoordeling. We hebben zelfs nog ruimte om het nog beter te doen. Challenge accepted.

top!

Goede service en snel bezorgd.

Dank je wel Valerie, Het is leuk om te zien dat de service jou is bevallen. Hopelijk zien we je snel weer.

Het is erg prettig dat je snel en goed kan communiceren via whatsapp over producten die nog niet in voorraad zijn en waarbij ook eventueel maatwerk mogelijk is. Dit was niet mijn eerste bestelling en het loopt altijd vlot en netjes en de producten zijn gewoon hartstikke leuk. Ik bestel er dan ook graag.

Altijd fijn om te horen dat we het zo goed hebben gedaan. Dank je wel Christine!

Uitstekende service!

Ik wilde een artikel bestellen dat niet op voorraad was. Via whatsapp hebben wij contact gehad en dit liep prima! Snelle, uitgebreide en behulpzame reactie. Uiteindelijk de bestelling in goede orde ontvangen! Het artikel ben ik ook erg blij mee! Ik zal hier zeker vaker bestellen. Super klantenservice!

Jouw bestelling kon niet soepeler verlopen. Dat vinden wij geweldig en zo te zien jij ook. Hopelijk tot snel.

Na wat weekjes wachten ontving ik mijn bestelling. Goed contact gehad via de mail over het bestellen van het niet voorradige product. Zal zeker vaker bestellen via deze website!

Bijzonder goed om te horen dat onze informatie en service jou zo tevreden hebben kunnen maken dat we zo'n oordeel verdiend hebben. Dank je wel!

Onwijs duur voor een klein zakje

Ik was best geschikt door het kleine zakje waar ik best redelijk wat voor heb betaald

Hallo Danielle, Wij begrijpen dat je geschrokken bent van de prijs na het ontvangen van jouw bestelling. Is het prijzig? Inderdaad, maar de prijzen lopen eenmaal op als het niet in elke supermarkt/winkel te krijgen is. Dit omdat er veel kosten bij komen kijken om het alsnog aan te kunnen bieden. Vandaar dat wij vermoeden dat je je niet hebt geïnformeerd wat je mocht verwachten. Onze prijs is, als we vergelijken met 2 concurrenten, waar er €8 en zelfs €9 wordt gevraagd voor hetzelfde zakje, laag. Ook staat er in de omschrijving om wat voor gewicht het hier gaat. Misschien heb je dit niet gezien of is dit verkeerd ingeschat? We vinden het jammer dat hierdoor onze shop afgerekend wordt terwijl wij juist zo hard ons best hebben gedaan, voor jou, om de bestelling zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Goed ingepakt. Netjes aangetekend bezorgd. Er was vertraging bij postnl en we werden door jullie netjes op de hoogte gehouden hoe het verder ging. Fantastisch!

Af en toe dan is er een pakketje/periode waar PostNL iets meer problemen mee heeft inderdaad. Goed om te zien dat je gedurende het hele proces precies wist wat je mocht verwachten. En zeker niet onbelangrijk dat je zo tevreden bent dat je een schitterend punt hebt kunnen geven. Hopelijk tot snel!

Snelle en goede service

Het pakketje was snel bezorgd! Ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Het handgeschreven kaartje maakte de bestelling af! Ik raad deze site zeker aan!

Zo te zien is jouw bestelling precies verlopen zoals wij dat graag zien. Dat doet goed. Hopelijk gaat het bij jouw volgende bestelling weer zo vloeiend.

Ik zocht een origineel cadeau voor een vriend die HP fan is, dus ik ben onwijs blij Heroic Tales, super veel leuke HP spullen!!

Geweldig om te zien dat we jou hebben kunnen helpen een fan blij te maken. Wat zal je genoten hebben van zijn gezicht.

Optijd en alles in goede staat

Hij kwam optijd binnen in goede staat en sterk materiaal

Een topscore! Wat fijn om te zien. Dank je wel

Makkelijk te bestellen, houd me op de hoogte als er iets is en pakket zat goed en netjes verpakt.

Goed om te zien dat we jou zo tevreden hebben kunnen maken. En we hebben zelfs nog ruimte om het te verbeteren en dat vinden we alleen maar een uitdaging. Hopelijk krijgen we in de (nabije) toekomst die kans.

Goede klantenservice

Bij problemen werd er ik vlug verder geholpen

We zijn inderdaad niet perfect (welke organisatie wel?) en we vinden het zeker belangrijk dat we problemen snel kunnen oplossen voor/met onze klant. Het is dan ook goed om te zien dat dat bij jou is gelukt en we hebben het dan ook graag gedaan. Kom je in de toekomst weer?

Heel betrouwbare site!!!

Hele snelle service, zelfs in coronatijden. Bij vragen krijg ook zeer snel antwoord. Zeker een aanrader. Koop in de toekomst zeker nog spullen.

De enthousiasme straalt van jouw beoordeling af. We hoeven nog net geen zonnebril op te zetten om deze te lezen. Dank je wel!

Super Klantenservice en mooie producten.

De titel zegt alles en daar bovenop nog een goeie prijs.

Emmanuel, je doet ons blozen. Dank je wel voor jouw geweldige waardering.

Snelle bezorging met een persoonlijk tintje

Netjes geleverd, zoals het hoort. En met een leuk persoonlijk briefje. Erg attent.

Het is graag gedaan. We vinden het enorm belangrijk dat je je helemaal thuis voelt bij ons dus we vinden het fijn om te horen dat zelfs ons handgeschreven kaartje zo in de smaak is gevallen.

geweldig

Geweldige producten en geweldige service. Ze staan altijd voor je klaar om je te helpen. En zelfs in de coronatijd was de verzending goed en snel.

We helpen je graag Barbara en zelfs Corona houdt ons niet tegen om alles netjes bij jou te krijgen. Hopelijk tot snel.

Zorgvuldig en snel

Levering kwam te vroeg, maar eigenlijk is het wel goed dat ze alles snel doen. Het is wel een doos in een doos

Wat fijn om te zien dat we je zelfs sneller hebben gewerkt dan verwacht, maar we gaan zeker proberen dichterbij de verwachtingen te komen. Een doos in een doos is naar ons idee in diverse gevallen beter om zo de artikelen zelf onbeschadigd aan te laten komen. We hopen dat we jou in de toekomst weer mogen helpen.

Het is geweldig de service en het optijd bezorgen van het product Geweldig!

Ik vind dat jullie echt geweldige spullen verkopen, en daarbij ook zeker weten een top bedrijf zijn. ga er mee door. ik ben in ieder geval een vaste klant. :D

Wij danken jou voor de complimenten. Het doet ons zeker goed om dat te horen. Ook fijn om te horen dat je vaker terug wil komen en wij zullen ook zeker ons best blijven doen om je zo tevreden te houden.

Heb onlangs de final chess van de noble collection gekocht. Een vrij duur stuk, maar de prijs meer dan waard. Ook het handgeschreven briefje erbij is heel leuk om te krijgen. Qua klanten service zeer top dit! Ik ga in de toekomst mijn collectors verzameling hier zeker uitbreiden.

Je hebt echt een prachtig stuk uitgekozen en dan is het goed om te horen het de prijs ook zeker waard vond. En als kers op de taart vind je onze service ook nog eens zo goed. We helpen je graag weer met dezelfde service.

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!