Snel en betrouwbaar

Maandagavond besteld. Woensdag binnen. Keurig op de hoogte gehouden over de verzending. Was een cadeautje dus fijn dat het zo snel binnen was.

Superfijne shop!

Snelle levering en fantastische producten!

snel verstuurd prima service

geweldig bedrijf ,snel antwoord als je bericht stuurd ,netjes verpakt en snel verstuurd.

Top Site!

altijd goede en vriendelijk service! met vragen kan je bij hen terecht! en krijg je meestal snel een antwoord! ruime keuze aan merchandise8 Gewoonweg the place to be voor fans!

Mooi vlot met verzenden.

Het betrof een verjaardag cadeautje. De jarige (10 jaar geworden)meldde mij vanmorgen dat hij erg blij was met het boterbier ( om 8 uur smorgens het eerste flesje gedopt), en de smekkies in alle smaken zijn echt een uitdaging. Zijn moeder trof een rot ei smekkie, de jarige job zelf één met zeep smaak. Ik ben blij.

Makkelijk een leuk cadeau gevonden, snelle levering en goede service.

Leuke producten, goede prijs, snel geleverd

Leuke originele producten welke snel geleverd worden tegen een goede prijs!

Mijn eerdere beoordeling is zeer serieus genomen, kan daarom vervallen

Heroic Takes heeft mijn eerdere beoordeling zeer serieus genomen en er goed op gereageerd, hartelijk dank

Betrouwbaar en snel

Het artikel werd snel bezorgd met een leuk persoonlijk briefje erbij.

Super snel in huis!

Na lang wachten was de Diadeem van Ravenklauw weer ergens beschikbaar. Meteen besteld en de dag erop in huis. De diadeem was mooi verpakt. Super blij met deze toevoeging voor onze collectie!

Super snel

Iets besteld en het was er 12 uur later al binnen. Wow!

Geweldig zeer snelle levering in één woord top

Geweldig zeer snelle levering in één woord top jullie krijgen vijf sterren van mij

Super goed, vriendelijk en snel

Super goed, vriendelijk en snel

magisch!

Snel, compleet en vriendelijk

Meedenkend en vriendelijk

Meedenkend en vriendelijk. Snelle verzending.

Snelle levering, top kwaliteit.

Geweldig product en levering

Altijd goeie service bij herotic tales. Super laken! Lekker lang wel beetje dun maar dat maakt niet uit voor het strand!

Super goed. Echt een aanrader

Snelle levering, breed asortiment, en bij dr bestellingen zit een handgeschreven briefje super mooi Ik raad deze website aan iedreen aan.

Positief maar breekbaar

Stok van Perkamentus meteen kapot. Andere 2 wel goed.

Altijd top kwaliteit en een goede service

Magische ervaring

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen met de uilenpost! Het is volledig wat ik ervan verwacht had en het heeft een mooie plaats in mijn collectie verdiend!

Snelle lerving, en eerlijk. De wand die ik kocht was exact het plaatje. Erg blij mee en zeker aan te raden!

Van de film in je hand

Een prachtige replica en natuurlijk als pijp roker heb ik deze replica uitgetst en hij rookt lekker ik ben er zeer blij mee zeker een aanrader voor elke lord of the rings fan

Dit is echt een fantastische website. Mooie merch en replica's en het is fantastisch ingepakt. Heroic Tales levert kwaliteit.

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!