geweldig

super service en geweldige producten

Snel geleverd en levering compleet

Snelle levering en keurig verpakt. De spreuk heb ik niet gezien maar dat kan aan mij liggen.

Top! Zeer ruime keuze!

Fijne site

Heb er nu een paar keer besteld en zal het ook blijven doen. Alles word keurig en optijd geleverd en hun harry potter assortiment is ook prima.

Snelle levering met een leuk bijgevoegd briefje!

Super blij mee.

Altijd top

Ik heb vele bestelling gedaan bii heroic tales en met elke nieuwe bestelling wordt ik weer top geholpen. De servers is altijd snel, vriendelijk en gewoon top.

Je bent al een aantal jaren klant bij ons Dennis en we vinden het een enorm compliment dat je nog steeds vol lof over ons kunt zijn. Dank je wel

Lang wachten, maar het zeker waard

Het duurde een tijdje voor het product aan kwam, maar ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit.

Hallo Danny, De levertijd was inderdaad wat langer dan ook wij graag hadden gezien. Hopelijk mag een volgende keer dat vlotter verlopen. Wel is het fijn om te horen dat je de service en kwaliteit wel de moeite waard vindt.

snel en goede kwaliteit!

Ontzettend snel was het binnen en het zag er heel netjes uit, ook leuk dat ik een handgeschreven kaartje kreeg!

Lekker en snel

De harry potter snoepjes en boterbier was magisch snel bezorgd en vooral het boternier viel zeer in de smaak

Fabelachtig goed geregeld

3 Beeldjes besteld. keurig ingepakt, en dus heel aangekomen. Stevige doos en snel

Mooi kunstzinnig en tot in detail verzorgd

Vandaag het uitgepakte exemplaar gezien en blij verrast van de kwaliteit een mooi afgewerkt kado! met vele extra's! Kleinzoon is er superblij mee! Ook de lollie is een succes!

Hanneke, We hadden je de voorgestelde prijs graag gegund, maar helaas komen we dan niet eens aan de inkoopprijs. Wellicht waren de verwachtingen anders dan de werkelijkheid. Wij gaan in ieder geval met jouw mening aan de slag door te kijken wat wij kunnen doen om deze dichter bij elkaar te brengen.

Tip top

Ik heb wel verbeter puntjes. Vooral melden wat voor materiaal het product uit bestaat ie: (Sting zwaard ) blad : staal staalsoort , handvat : plastic , hout. Versierselen: gegraveerd, inleg: zilver goud materiaal. Hoeveelste editie ( deze was de 4e editie ) Sting ( zwaard) is zo een 20 jaar in productie. De dozen waar deze in komt ( de hoes ) verschilt iedere x van kleur ( rood groen geel bruin ) Replica zwaarden hebben nogal wat text en uitleg nodig voor geels zoals mij

Dank je wel voor het schitterende punt dat we hebben mogen ontvangen. Wat betreft het commentaar vragen wij ons af wat je precies bedoelt. (Wellicht lezen wij jouw review anders dan je bedoelt) Diverse lengtes, materialen en gravering waren namelijk benoemd in de omschrijving. De editie is inderdaad een overweging waard en dat zullen we dan zeker meenemen.

Fantastic Beast and harry potter wands

Bestellingen worden snel verzonden. En er zit altijd een handgeschreven briefje bij om je te bedanken voor de aankoop( met een lekkernij om op te snoepen) altijd weer een verassing! En als er iets op de website uitvekocht is en je vraagd of ze het product willen bestellen,is het al snel weer besteld en op voorraad. Echt een top webshop. Shop hier veel en vaak en blijf dat zeker ook doen. Deze webshop is echt een aanrader voor filmfans.

Top shop

Heel klantvriendelijk en direct reagerend. Het sieraad wat ik wilde was niet voorradig en werd snel besteld. De week daarop al ontving ik het sieraad. Het bestelde sieraad is in het echt nog mooier !!!

Makkelijk en snel

Leuke handgeschreven briefje erbij. Wordt aandacht aan besteed.

Het geld waard!

Niet alleen de service is goed, maar is ook nog heel persoonlijk met bijvoorbeeld een leuk, persoonlijk, handgeschreven berichtje op de factuur. Dat is net het beetje extra dat de verwachtingen doet overtreffen en het kopen bij Heroic Tales leuk maakt! Groet, Robin

Snelle en correcte levering. Zeer tevreden

Snelle levering en persoonlijke benadering!

Snelle levering en persoonlijke benadering! Mooie uitgebreide collectie!

Wel wat aan de prijzige kant maar de service is echt geweldig.

Snel de bestelling binnen

Snelle levering en mooie produkten

Was voor het eerst. Had er nog nooit van gehoord. Was specifiek op zoek naar Harry Potter oorbellen van mijn oudste dochter. Ga er vast nog eens op mijn gemak op de website kijken.

Gezien je cijfer zie je ruimte voor verbetering? Hopelijk wil je deze met ons delen als je op je gemak de site hebt bekeken. Je bent in ieder geval van harte welkom.

Heel leuk dat er een persoonlijk bericht bij de bestelling zit! Ga in de toekomst zeker weer bestellen bij jullie!

Wat fijn om te zien dat je zo tevreden was dat je in de toekomst graag weer terug komt. Echt super!

Top Service

Ik kwam Heroic Tales tegen op HDCC, maar ik kon helaas mijn aankoop niet ter plekke plaatsen. Maar via een omweg heb ik mijn aanwinst een paar dagen later thuis mogen ontvangen en ben er echt superblij mee.

De techniek zat ons tijdens Dutch Comic Con even tegen inderdaad, maar gelukkig hebben we het zo alsnog op kunnen lossen. En tegelijkertijd hebben we je wat sjouwwerk kunnen besparen. Hopelijk mogen wij jou (snel) weer helpen online of tijdens Comic Con.

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!