Absoluut uitstekende service!

Vroeger maakte ik veel bestellingen bij deze winkel en ik was nooit ontevreden! Ik had gister een grote bestelling geplaatst en kon niet beter!! Snelle verzending en uitstekende kwaliteit!! Ben enorm tevreden!

Snelle levering, mooie producten en een persoonlijke handgeschreven boodschap op de pakbon. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Prima service, persoonlijke boodschap op de rekening maakt het we bijzonder. Mooie kwaliteit en goed verpakt met zorg

Lovely mug and efficient service

Great service and product. It was a present for a friend and she absolutely loved it :)

- snelle levering - snelle en vriendelijk contact - top kwaliteit gewoonweg super

Alles goed verstuurd en ontvangen zoals beloofd

Alle producten ontvangen zoals afgesproken. Alles was goed verpakt en een hand geschreven briefje zat erbij om ons veel plezier te wensen met de producten.

snelle service en attent kaartje bij de levering

zie hierboven

Super mooie producten voor een goeie prijs. Snelle verzending en de klantenservice is helemaal top. Ze reageren via Whatsapp ontzettend snel. Blije klant hier.

Met een persoonlijke noot, veel plezier met je nieuwe aanwinst, leuk!

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Mijn kleindochter had wat wensen voor haar verjaardag.Daarom een aantal artikelen besteld bij Heroic Tales. Bestellen was makkelijk en de snelle aflevering was ook prettig .De geleverde artikelen kwamen overeen met de foto,s van de site ,daarom dik tevreden

Heel blij!!!

Kreeg het binnen 24 uur binnen en er zat zelf een persoonlijk briefje bij. De philophers stone ziet er gaaf uit en staat mooi naast mijn limited fitst edition boeken.

Product besteld.

Product besteld. Zou snel geleverd worden ....maar de Post.nl gooide weer eens roet in het eten. De spullen zijn fantastisch.

Allereerst dank je wel voor jouw positieve beoordeling. Altijd fijn om te zien. Na een goed persoonlijk contact zijn we er samen achter gekomen dat het beschreven pakket van een andere webshop was. Veel plezier met het geven van het prachtige cadeau dat je bij ons hebt besteld.

Ik had de darksaber even geleden besteld met de info dat dit even kon duren. Maar heroictales heeft altijd mij proberen updaten en op de hoogte gehouden. Ze volgen je bestelling echt op en weten waarover je het hebt. En vanaf ze de bestelling hadden hebben ze deze verstuurd en had ik hem de dag erna. Prima service 10/10

Lekker snelle en zoals altijd goede kwaliteit spullen!

Leuke webshop met mooi aanbod en snelle verzending. Verkopen veel noble maar ook andere HP en Fantastic beasts merch! Zeker voor herhaling vatbaar

Leuk persoonlijk berichtje.

Snelle en goede service

Zeer goede service en klantvriendelijk , snelle verzending en goede verpakking .

Was een cadeau dus kan het product zelf niet beoordelen. Maar de afhandeling en levering was snel en soepel.

helemaal goed, ook naar België !

goede service

jammer van het lange wachten maar netjes opgelost! helaas door corona ook niks aan te doen!

Het was inderdaad een bijzonder lange wacht Robin. Samen met jou hebben we de situatie uit moeten zitten en gelukkig met een positief resultaat. Wij hopen dat je in toekomst weer met vertrouwen jouw bestelling bij ons doet en dat Corona geen roet in het eten komt gooien.

Altijd een fantastische service

Snel, vriendelijk, persoonlijk! Altijd keurig verpakt met een persoonlijk berichtje. Ik bestel hier graag!

Super shop!

Al mijn Harry Potter merch koop ik bij Heroictales.nl. Altijd snelle levering, goede service en kwaliteit!

Snelle levering en goed verpakt

Geen commentaar het is een cadeau voor Mijn kleindochter dus ik weet niet of het een goed product is

Fijne, persoonlijke dienstverlening

Leuk team met sympathieke mensen met je meedenken en extra moeite doen. Erg blij en dankbaar voor de snelle communicatie en extra moeite die zij hebben gedaan om ons bedrijfsuitje met Harry Potter thema, extra speciaal te maken!

het is goede kwaliteit het kwam redelijk laat maar geen probleel . het is wel jammer dat er geen scabbard is voor het zwaard

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!