Goede kwaliteit

Hoi

Goeiemorge en snelle servers ben nooit teleurgesteld

Superblij

Er is niet veel funko Pop aanbod, maar toch twee besteld die ik erg graag wou hebben. Ze waren mooi geprijsd en ik ben nu superblij dat ik ze heb. Snelle verzending, goed verpakt en goede service!

Werd zoals altijd goed geholpen en op de hoogte gehouden. Ben zeer tevreden zoals altijd.

Prima, netjes geleverd.

Netjes en snelle levering, daarnaast persoonlijke boodschap. Blij metde aankoop!

Goed advies per whatsapp, snel verzonden, mooi product

Huffelpuf gewaad besteld. Supersnel verzonden, dochter helemaal blij. Maattabel klopt.

Geweldig spul

Mooie producten, snelle verzending

Helemaal top!

Snelle en goede bezorging

Pakket was snel binnen en goed ingepakt om de items te beschermen. Ik raad jullie zeker aan en kom graag nog eens terug.

Alles netjes bezorgd zoals werd beschreven

Alles vanuit Heroic Tales hun kant was netjes geregeld. Van het laten weten wanneer het pakketje op de post ging tot wanneer het bezorgd bent. Enige nadeel was (waar zij niks aan konden doen) is dat de bezorger van het pakketje deze buiten in de stromende regen voor de deur had gezet en zo voor het grijpen en dus niet netjes bij bijvoorbeeld een buur afgeleverd.

Het is een betovering in mooi site en een via via levering

Het is een mooie website en gemakkelijk bestellen, daarbij wordt de bestelling snel geleverd en wordt je goex op de hoogte gehouden waarneer het wordt geleverd.

Mijn ervaring is geweldig

Wat een mooi verpakking is het. Ik heb het gegeven aan mijn broertje en wat vond hij het een leuk cadeau. Ik ben blij dat ik bij jullie website te recht kwam er staan leuke dingen op. En het briefje wat jullie er bij hebben geschreven maakte mij dag echt goed ik zal hem bewaren.

Snel bezorgd leuk dat er nog een persoonlijk bericht bij zat.

Alles perfect! Perfect verpakt, persoonlijke touch, vlotte verzending en levering.

Goede producten en buitengewone service!

Buiten de schuld van Heroic Talked was mijn bestelling vertraagd. Zonder dat ik hierom heb gevraagd hebben zij dit gecompenseerd door de deluxe versie van een van mijn bestellingen te leveren. Dat en een persoonlijk briefje dat ik erg waardeerde. De kwaliteit van de geleverde producten is goed genoeg voor dagelijks gebruik en daarmee veel beter dan ik verwachtte.

De levering was erg snel en het product was in perfecte staat. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Nog nooit een slechte ervaring gehad met Heroic Tales, snelle verzending en goed ingepakt! Er stond zelfs een persoonlijk berichtje op de factuur. Een echte aanrader!

Ik waande me even in een andere wereld!

Zoals velen ben ik een echte HP fan. Voor een marathonavond/ nacht had ik heel mijn huis ongetoverd tot de magische wereld van Harry potter. Dus bij het starten van de eerste film proostten we met jullie “butterbeer” En ik kan je zeggen, hij was heerlijk! We waanden ons echt in een andere wereld! Er komt nog een vervolg op onze marathon, dan zal ik zeker nog andere magische producten bij jullie bestellen.

Prima en snelle service

Alles super snel en netjes aangekomen

Gezellig shoppen wanneer je maar zin hebt

Toevallig tegengekomen op google na een zoektocht. Hele mooie site, heel groot aanbod? mooie prijzen en snelle levering. Ga er zeker nog eens bestellen!

Mooi!

Echt een mooie toverstaf. Heel blij mee. Alleen vind ik het er wel plastic uitzien. Dat is jammer maar de verpakking is al een kado op zich

Netjes en goed bezorgt

Ik kende jullie niet maar ik zou zo weer bij jullie bestellen!

Goede en snelle levering

Leuk product en snelle levering. Leuk hoe ze in de mails ook in thema blijven

Heel nice!

Bedankt voor mijn bestelling

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!