Het pakket is in goede staat aangekomen. Het product ziet er goed uit.

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service

De persoonlijke en vriendelijke benadering is echt top! Altijd weer leuk om je bestelling uit te pakken en dan vaak een grappige handgeschreven boodschap te lezen die je aan het lachen maakt. Heldere informatie en snelle reacties op mails. Het is duidelijk dat de medewerkers een passie vor hun vak hebben!

Geweldige service

Levering is snel, reactie op mail is snel, kortom fantastische service

Mooi assortiment, goede site, snelle levering en goede verpakking. Voor herhaling vatbaar!!!

Zeer zeer zeer tevreden

Erg mooi product! Heb het Zwadderich gewaad besteld. Was huiverig voor de kwaliteit omdat dergelijke producten vaak rommel is uit Pakistan of India. Ik ben echter prettig verrast door de goede kwaliteit van het gewaad. Ik zou dit iedereen aanraden! Het knoopje knapte echter wel af maar die kon ik er zo weer aannaaien.

De knoopjes blijven inderdaad een zwak punt. Goed om te horen dat het geen afbreuk heeft gedaan aan de rest, want het zijn, zoals je al aangaf, erg goede gewaden.

beestachtig geweldig!

Altijd een feestje als ik bij Heroic Tales bestel. Goed assortiment, leuke verzamelobjecten, goede kwaliteit en prijsverhouding. Top levering met een geweldig fijne persoonlijke noot! en dat in deze tijd. dus TOPPIE!

We zijn veel genoemd, maar beestachtig is nieuw :D Dank je wel voor deze hilarische beoordeling!

Prima bedrijf en nooit een probleem

Al veel gekocht, dat zegt genoeg toch

We doen ons best en we helpen graag. We kijken nu al uit naar jouw volgende bestelling.

persoonlijk

Hele leuke persoonlijke boodschap op de factuur. thanks

Snel verzonden, goede service

Het product is snel verzonden. Dochter is er blij mee. Persoonlijk tintje door handgeschreven boodschap, leuk.

Super toffe producten.

Simpel te bestellen. Snel geregeld. Leuke en toffe producten!!!.

Snelle levering, met een persoonlijke woord erbij. Klasse!

Heel fijne winkel

Heel fijne winkel zeker voor fantasy lovers

Absoluut uitstekende service!

Vroeger maakte ik veel bestellingen bij deze winkel en ik was nooit ontevreden! Ik had gister een grote bestelling geplaatst en kon niet beter!! Snelle verzending en uitstekende kwaliteit!! Ben enorm tevreden!

Snelle levering, mooie producten en een persoonlijke handgeschreven boodschap op de pakbon. Ik ga hier zeker weer bestellen.

Prima service, persoonlijke boodschap op de rekening maakt het we bijzonder. Mooie kwaliteit en goed verpakt met zorg

Lovely mug and efficient service

Great service and product. It was a present for a friend and she absolutely loved it :)

- snelle levering - snelle en vriendelijk contact - top kwaliteit gewoonweg super

Alles goed verstuurd en ontvangen zoals beloofd

Alle producten ontvangen zoals afgesproken. Alles was goed verpakt en een hand geschreven briefje zat erbij om ons veel plezier te wensen met de producten.

snelle service en attent kaartje bij de levering

zie hierboven

Super mooie producten voor een goeie prijs. Snelle verzending en de klantenservice is helemaal top. Ze reageren via Whatsapp ontzettend snel. Blije klant hier.

Met een persoonlijke noot, veel plezier met je nieuwe aanwinst, leuk!

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Mijn kleindochter had wat wensen voor haar verjaardag.Daarom een aantal artikelen besteld bij Heroic Tales. Bestellen was makkelijk en de snelle aflevering was ook prettig .De geleverde artikelen kwamen overeen met de foto,s van de site ,daarom dik tevreden

Heel blij!!!

Kreeg het binnen 24 uur binnen en er zat zelf een persoonlijk briefje bij. De philophers stone ziet er gaaf uit en staat mooi naast mijn limited fitst edition boeken.

Product besteld.

Product besteld. Zou snel geleverd worden ....maar de Post.nl gooide weer eens roet in het eten. De spullen zijn fantastisch.

Allereerst dank je wel voor jouw positieve beoordeling. Altijd fijn om te zien. Na een goed persoonlijk contact zijn we er samen achter gekomen dat het beschreven pakket van een andere webshop was. Veel plezier met het geven van het prachtige cadeau dat je bij ons hebt besteld.

Ik had de darksaber even geleden besteld met de info dat dit even kon duren. Maar heroictales heeft altijd mij proberen updaten en op de hoogte gehouden. Ze volgen je bestelling echt op en weten waarover je het hebt. En vanaf ze de bestelling hadden hebben ze deze verstuurd en had ik hem de dag erna. Prima service 10/10

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!