Super goed!

Bestelling was super snel in huis, in 3 dagen lag het van bestellen tot op de mat. Kwaliteit is uitstekend, mooi verpakt.

De bezorg uil heeft het pakketje netjes en heel afgeleverd, het was met een goede beschermingsspreuk verpakt. De persoonlijke boodschap op de factuur was magisch en waarschijnlijk een vrolijkheidsspreuk. Het boterbier was op zich ook magisch en effectief, het heeft mee rustige avond bezorgt daar mijn vrouw en kinderen eindelijk eens hun mond hielden :)

Kwam ze tegen op comic con en had een super leuk gesprek. Besloot wat te kopen voor mijn vrieidn en werdt super snel geleverd Nogmaals bedankt!!

Geweldig en snel

Leuk en lekkere producten besteld. Veilig ingepakt en snel geleverd ik zal zeker nogmaals bij jullie bestellen!

Vanaf begin tot eind goede service gehad en het team was altijd bereikbaar voor vragen die snel beantwoord werden.

FAN!!!

De zoon (28) en ik (63) zijn Harry Potter fans en heb de zoon al enkele keren verrast met moois en lekkers dat ik kon kopen dankzij Heroic Tales!! Ze zijn niet enkel superlief en behulpzaam maar doen er ook alles aan om je te plezieren!! TOP-WEBWINKEL met SUPER-TEAM!! Kan hen niet genoeg danken voor het leuks, Pinkie (Sonja) uit Aartselaar

Mijn bestelling was netjes verpakt en de levering was goed te volgen via tracke en trace.

Vriendelijk, behulpzaam en goed

Ik had wat vragen over mijn order en die werden snel en goed beantwoord. Er was een dag vertraging met het versturen en daar werd ik heel keurig over geïnformeerd.

Goed ze hebben veel spullen van goede kwaliteit. Ik heb zelf bijna mijn hele harry potter collectie bij heroictales gekocht.

Heeeeel gaaf

Vet coole spreekbeurt gedaan in vol ornaat met de kleding.

A nice butterbeer after a hard day's work

Dit was een van mijn favoriete drankjes uit de wereld van harry potter en het smaakt na een lange werkperiode zeker als het goed koud is

Goed heel mooi past

Ging goed met bestellen was snel in huis

Boterbier besteld. Was netjes en stevig ingepakt. Op de bon stond nog een leuk zin met de hand geschreven. Komt net iets personlijker over. Zou er zou weer wat bestellen

Een personal touch shop met top service

Heel mijn collection komt van deze shop en nog nooit last gehad, altijd direct antwoord, nooit te laat, top conditie van het product en een persoonlijk briefje van de man achter de verzending onlangs heb ik mijn 2de broom gekocht van deze shop en ik heb ze opgehangen aan de muur ik kan niet genoeg zeggen hoe goed deze shop is ik zal levenslang hier van kopen geen twijfel aan.

Mooie knuffel

Snelle levering. Mooie knuffel en stevig

FUNTASTISCH!!!

Ik bestelde butterbeer, snoep en leuks voor zoon Dielan (28) van de Harry Potter wereld en kreeg magie thuis geleverd, de zoon grijnsde van oor tot oor ondanks zijn constant, zware chronische pijnen. Zowel mijn man, als ik mochten er van mee genieten, de man proefde het butterbeer en ik het snoep. Dank zij de lieverds van Heroic Tales hadden we leuke momenten, een ons door hen warm toegestuurde zonnestraaltje. Dank jullie zo ontzettend hard, Heroic Tales!! Liefs, Pinkie (Sonja)

Super snelle bestelling

Ik had mijn bestelling in de ochtend besteld en de volgende ochten kreeg ik het rond hetzelfde tijdstip terug! Ik ben hier heel blij mee en ik zal zeker nog een keer hier bestellen!

Snelle levering,

Wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.

Je wordt keurig bediend

Bij het maken van en fout in de adressering wordt je daar op geattendeerd. De site is netjes en overzichtelijk De bestelde items zijn keurig verpakt Het enige wat jammer is dat de meeste (Harry Potter)zaken allemaal uitverkocht zijn wat je maar een beperkte keuze geeft

Betrokken

Net als bij eerdere keren dat ik bij jullie gekocht heb zijn jullie goed bereik- en benaderbaar en bereid om een stukje extra te geven vanuit klantgerichtheid. Top!

Magisch!

Bestelling snel en in goede ontvangen. Wat het natuurlijk extra leuk maakt is de handgeschreven boodschap die er bij zat!

Komt heel aan, soms wel met wat vertraging, maar dat komt door post nl. Een kleine min punt, veel dingen zijn uitverkocht. Maar het is een hele goede site.

Een van de beste magische website/shop

Altijd perfecte service en snelle verzending

Eerst gemaild of het product werkelijk op voorraad was, binnen enkele minuten reactie. Wat later het product besteld, de volgende dag al thuis. Super netjes verpakt, ik zou zeggen bestellen maar! Super bedankt :)

Top servis

Goede en snelle servis

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!