Ik heb smekkies besteld van Harry potter. Na ontvangst van de bestelling pakte ik de pakbon en stond er naast het gebruikelijke op een pakbon met de hand geschreven Bedankt voor je bestelling en succes met je net nieuw geopende snoepwinkel....dat vond ik heel lief.

Geweldige bediening

Zeer vriendelijk personeel, dat snel reageert en samen voor oplossingen kijkt.

Snelle goede service!

In de middag een toverstok voor mijn dochter besteld. De volgende dag al geleverd met een persoonlijk handgeschreven groet, en ook nog een kleine attentie dit samen maakt dat je echt als klant gezien wordt

Snelle levering en goede serivce

Voor mijn dochter heb ik een mooie Harry Potter staf besteld. Binnen 2 dagen in huis en ook nog met een leuk persoonlijk kaartje. Zij is helemaal blij

Geweldige producten, goeie service

Onlangs weer een bestelling voor 2 toverstokken geplaatst. Had nog een vraag over een andere toverstok en via Whatsapp kreeg ik heel snel antwoord. Snelle verzending en een leuk handgeschreven briefje erbij. Super tevreden. Bestel hier zeker vaker.

Geweldig fijne zaak

Hele gave film merchendise!

Fantastische service en persoonlijk.

Bestellingen worden altijd netjes en snel verzonden. Wat het leuk maakt... altijd een leuk persoonlijk berichtje. Deze mensen zijn zeer behulpzaam en meedenkend.

Heerlijk en snel

Binnen 2 dagen binnen en netjes verpakt met een handgeschreven berichtje. Fijn en leuk! Zo graag weer een keer willen bestellen.

Super service en een hele leuke test erbij

Ik heb het super goed ervaren snelle levering en een leuke lieve test erbij Vriendelijk bedrijf

De bestelling was goed ingepakt. En het leukste was het briefje op de doos.

alles kwam netjes verpakt en heel aan

Twee zeer mooie wands gekregen en een zeer snelle levering. Ben zeer tevreden en zal in de toekomst ook nog iets aankopen hier. Om af te sluiten: Snode plannen uitgevoerd, anders kan iedereen het lezen.

heel snel geleverd! top service!

Heel goed en veilig verpakt. Leuk persoonlijk kaartje erbij. Echt top

Fantastische producten en geweldige (persoonlijke) service

Fantastische producten en geweldige (persoonlijke) service

Goed!

Goed verpakt en had het snel in huis! Misschien leuk voor in de toekomst leuke kaartjes bedrukken met bijv een Harry Potter figuur of quote etc om er bij te doen als bedankje. Nu was er een leuk berichtje op de factuur geschreven, ook leuk! Maar denk dat een kaartje wat leuker is.

Vriendelijk snelle verzorgde verzending redelijke prijs kortom tevreden

Snelle en vlotte bestelling

Beste serves

Ik heb al vele geweldige producten gekocht, en elke werd snel en goed geleverd. Als er iets mis was met het product werd dat gelijk verteld en als je meer wilt weten over het product krijg je het allemaal te weten. Ik vind het zelf het meeste vriendelijk bedrijf wat er is. Ik hen zelf een youtube kanaal waar alle product laat zien die ik er koop en de levering en de producten zelf zijn altijd top

Had hier iets besteld voor mijn broer voor Kerstmis, kreeg het pakketje heel snel en er zat een persoonlijk briefje bij!

Snel thuis. Dochter helemaal blij haar boekendoos is nu gevuld met leuke dingen.

Snel en mooi

Snelle levering en mooie ketting. Het persoonlijke kaartje maakt het helemaal af.

Goed product lijkt net echt!

Kreeg mijn product snel binnen, en werd geleverd in een mooi doosje. Het lijkt net echt en is mooi afgewerkt!

Ik heb hier al vaker besteld en elke keer is het weer snel en goed verstuurd. Ook het handgeschreven bericht geeft een personal touch. Heroic Tales ga zo door!

Snelle verzending, top service!

Mark kun je alles vragen. Had mijn golden egg super snel binnen. Hij heeft het diezelfde dag nog verzonden. Mark heeft een hart voor de zaak en is super vriendelijk en reageert snel en zorgt ook snel dat je het in huis hebt. En op Comic con is hij ook altijd super vriendelijk. Echt een topper.

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!