Fantastische ervaring!

Heroic Tales heeft een goede website waar de gewenste artikelen snel te vinden en te bestellen zijn. Prettige communicatie, snelle levering en goede prijs in vergelijking met andere websites. Ik ben ook erg tevreden over het geleverde Harry Potter Quidditch Schaakspel. Voor mij een collectors item.

Bestelling snel geleverd

Mijn bestelling is snel geleverd. Alles was ook netjes verpakt. De Mandrake is grappig, zodra je die uit de pot tilt begint 'ie te gillen. Ik denk dat ik er wel vaker wat ga bestellen.

geweld

leuk spullen van Harry potter drinken of snoep of wat anders ook geweld cadeau voor iemand zijn verjaardag

Groot assortiment en altijd snel geleverd

Meerdere keren bij Heroic Tales besteld en altijd netjes en op tijd mijn bestelling binnen gekregen. Altijd een groot assortiment met alle Harry Potter spullen die je normaal alleen bij Wizarding world in Orlando, Florida kunt halen of in Londen Engeland. Enige minpuntje is dat iets regelmatig niet voorradig is waardoor je soms even moet wachten voordat je je bestelling kunt plaatsen. Top site!

De magische spreuk heeft gewerkt snel en goed geleverd en hëeeeeeeeel lekker

Goede producten, goed verpakt, zoals omschreven

Altijd geweldig

De steen de wijzen was een van de eerste films die als kind was gaan bezichtigen en het is ook een van mijn favoriete objecten uit de wereld van harry potter nu ik deze om mijn nek kan dragen draag ik altijd stukje magie met mee

Super, as per usual.

Vlotte communicatie en super snelle verzending met een persoonlijk bedankwoordje in de doos. Nice touch! Bedankt weer!

Te gek!!

Super aanbod, snel verzonden en de klantenservice is de beste! Ik ben een nieuwe vaste klant in elk geval.

Fantastic

Highly underrated, gorgeous website for Potterheads. When I discovered this website, I was amazed by how much fantasy merch there is. Also, this is a fantastic website for anyone looking to buy fantasy merch on a budget. Thanks again for the butterbeers and wand pen!

Super service met prachtige producten

Super blij met de bestellingen

Magisch

De bestelling was er zeer snel met zelfs een kleine persoonlijke touch omdat er op de pakbon was geschreven! Hartstikke leuk!

Heel blij met mijn toverstaf. Snel geleverd en goed verpakt bezorgd!

Goede service, snelle levering. Kwalitatieve spullen. De handgeschreven notitie was erg leuk! Zeker een aanrader.

Snel verzonden, netjes verpakt en op tijd aangekomen

Snelle levering en lekkere drankjes

Mooie oorbellen met een bedankbooschap

Super leuke oorbellen besteld. en er zat nog een handgeschreven boodschap bij :) zo leuk.

Alles keurig op tijd ontvangen

Een website met leuke artikelen. Alles keurig netjes optijd ontvangen met een persoonlijke boodschap.

Hele fijne webshop

Hele fijne webshop. Ze zijn erg snel met verzenden en als je vragen hebt. Dan worden die altijd binnen een paar min beantwoord. Ze zijn ook erg flexibel met alles ook als je een vergadering in je pre order wilt. Blijf hier zeker shoppen en raad deze webshop ook zeker aan. Erg betrouwbaar Een en al top!

Nog nooit van Heroic tales gehoord

Ik had nog nooit van Heroic tales gehoord, en zij hadden nog nooit van mij gehoord. Maar ik ga er zeker vaker bestellen dus ze horen nog van mij

Perfect!

Service is perfect verlopen! Pakje was er zeer snel. Pakje zelf is een cadeau, nog afwachten hoe die eruit ziet. Maar goed verpakt dus lijkt mij dat er niks mee kan gebeuren.

geweld

vrijdag bestelt en op zaterdag gekregen snel gedaan mooi

Awesomeness

Snelle levering, leuke persoonlijke spreuk

Een magisch moment

We hebben onze familie verteld over jullie site. Erg leuk om een handgeschreven bericht te ontvangen. Wel jammer dat het gelijk een soort van reclame is.

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!