En magische biertje met een betoverende smaak.

Geeft een uitgebreide smakenpalet in je mond , en de nasmaak is ook schitterend.

Geweldig kado

Gedetailleerd en Hedwig staat op een slimme boekenstapel.

Mijn vriendin was er zeer tevreden mee! :)

Snel binnen

Zoals altijd een goede ervaring, snelle verzending.

Schitterend

Spannend en veel plezier gehad.

Super leuke site

Wat een leuke site! Hele mooi Hermeline oorbellen besteld voor me nichtje. En de service was top, binnen een dag het pakketje binnen. o

Geweldige items!

Zeer tevreden!

Zeer Snelle correcte verzending, Gemakkelijke Leuke site. Een bestelling plaatsen gaat heel vlot.

Prima en snelle service.

Ik ontving zelfs een reminder van Heroic Tales dat mijn pakketje bij het afhaalpunt lag en bijna teruggestuurd zou worden. Daar had ik van PostNL geen bericht over gehad dus ik dacht dat het pakket nog onderweg was. Ik was het pakketje bijna misgelopen, heel netjes van Heroic Tales.

Snel en mooie producten

Snel geleverd, goed verpakt, artikelen zoals verwacht, mooie kwaliteit.

Heroic Tales is een schoolvoorbeeld van hoe je online zaken doet!!!!

Al sinds een aantal jaar probeer ik mijn verzameling uit te breiden. Heroic Tales is hofleverancier wat dat betreft. Altijd duidelijk in communicatie. Iets besteld wat toevallig net niet meer op vooraad is, er word gelijk gecommuniceerd met eventueele alternatieven. Duurt ook niet eeuwen. Gewoon je vraagt iets je krijgt antwoord. Leveringen zijn altijd optijd, zo niet dan word ook dit tijdig gecommuniceerd. Al zou ik nog zo mn best doen dan nog heb ik gewoon bijzonder weinig aan te merken. Top bedrijfje

Gewoon goed !

+ Goede Service + Makkelijk Bestellen En Snel Verzonden + Duidelijke Communicatie + De Handgeschreven Notitie Op De Bon. + Netjes en Goed Verpakt Verzonden

Heel goede service. De bestelling werd de dag nadien geleverd (in België) en was intact! Alles goed verpakt met een persoonlijke boodschap erbij, dit is steeds leuk om te krijgen!

Mijn oorspronkelijke bestelling had niet de juiste kwalitiet dus nadat jullie 2 keer een nieuwe versie hadden katen komen kwame julkie met een pracht alternatief. Dank jullie wel voor de top service!

Super goed

Toen ik mijn pakketje binnenkreeg was die supergoed verpakt en geen schade, het product zag er ook goed uit en het was een snelle levertijd

Goede ervaringen

Snelle levertijd en goede klantenservice

een goede webshop

ik hoop dat ze meer van Disney collectie krijgen en van harry potter

Heel erg goed

Het pakketje kwam super goed verpakt aan en het product ziet er super goed uit

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!