Heel erg goed

Het pakketje kwam super goed verpakt aan en het product ziet er super goed uit

Zeer tevreden!

4 artikelen besteld waarvan 1 tijdelijk niet op voorraad was. Pakket was heel snel verzonden en blij verrast dat ook het 4de artikel in de doos zat. Een leuke verassing als je hem later verwacht had. Mijn eerste bestelling bij heroic tales was gelijk 5 sterren waard

Mooie producten en snelle bezorging top voor elkaar

De producten (glazen flesjes) waren stevig verpakt en alles is heelhuids aangekomen. De dag nadien reeds geleverd (in België) met een persoonlijke boodschap. Prima service!!

Geen problemen

Zonder enige problemen besteld en ontvangen

Snelle levering, goede service.

Behulpzaam I Snel I vriendelijk I kwaliteit I duidelijk

Dankjulliewel voor de snelle reacties via WA...zelfs in het weekend. Helemaal top. En het product ook. Ga zeker vaker iets bestellen bij jullie. Voelt betrouwbaar vanuit het buitenland ook!

Magisch

Ik vind het altijd geweldig dat ze persoonlijk berichtje schrijven op de pakbon

Snelle levering. Alles naar wens.

Ik kreeg het pakket snel binnen, zelfs in de week voor 5 december. Nergens problemen ondervonden.

Snelle levering. Alles naar wens.

Super service en snelle levering.

Goede ervaring, er waren problemen met aflevering door PostNL en dat werd super opgepakt!

Snelle levering , goeie service top

Leuke set en snelle levering

Set besteldvan harry potter. Mantel, stropdas, sjaal, handschoenen etcetera. Erg leuk! Vooral het handgeschreven briefje vind ik erg leuk. Maakt het toch wat persoonlijker. Wij gaan de Set voor kerst aan ons zoontje geven, weer zeker dat hij er erg blij mee is!

Dank je wel voor de prachtige review. We kunnen niet anders dan verwachten dat jullie zoontje betovert gaat zijn.

Tevreden, echter niet op de gevraagde dag geleverd maar te vroeg

Bestelling is een cadeau. Daarom in de bestelling een specifieke leverdag gevraagd. Echter is de bestelling een dag eerder thuis geleverd. En weg is de verrassing.

Hallo Walter, Zo te zien zien we inderdaad wat te enthousiast geweest met het versturen van jouw bestelling. Onze welgemeende excuses dat dit, per ongeluk, de verrassing er vanaf heeft gehaald. Wij nemen dit natuurlijk mee om onze manier van werken aan te scherpen.

Betoverend

De boterbier is lekker en het is leuk dat het bedrijf een handgeschreven notitie erbij had gevoegd.

Snel geleverd mooie producten

Dit was de eerste keer van mij Zeer tevreden er over en mooie producten. Aan rader voor iedereen die van harry potter hou

Wat goed om te horen dat je eerste keer bij Heroic Tales is bevallen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer eens helpen.

Met zorg verpakt met een leuk persoonlijk handgeschreven briefje bij!

Goede aardige snelle info en levering

Vond toevallig deze site en word heel blij van de artikelen die ze verkopen v Harry Potter !!

Chopinstraat 40 5011VK Tilburg

06 51967943

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!