Met zorg verpakt met een leuk persoonlijk handgeschreven briefje bij!

Goede aardige snelle info en levering

Vond toevallig deze site en word heel blij van de artikelen die ze verkopen v Harry Potter !!

Magisch goed

Supersnelke verwerking van de bestelling

Heel klantvriendelijk

De mensen van Heroic Tales hebben me heel behulpzaam en vriendelijk begeleid bij het opmaken van de bestelling voor mijn kinderen en daarna is alles heel vlot gelopen en was de levering er vroeger dan verwacht. Perfecte service, een aanrader!

Het was goed verpakt

Het bier was goed op tijd en superlekker!

Geen problemen

Ik zocht een item die bijna nergens te krijgen was en hier gelukkig wel. Het was snel verzonden en zag er goed uit bij aankomst. Niks op aan te merken

Altijd correct an op tijd maar beste vind ik de kleine briefjes die je krijgt bij iedere bestelling

altijd goed

Ik heb al meerdere keren iets gekocht bij heroic tales en altijd is het een succes. De prijzen zijn goed, het komt goed verpakt aan en de levering is ook nog eens snel. Ook de service is heel goed. Ik blijf hier zeker bestellen

Goed geholpen

Simpelweg de beste toverspreuken

Al een aantal jaren neus ik met enige regelmaat naar een nieuwe aankoop voor mijn HP collectie. Elke keer opnieuw wordt ik snel en goed geholpen door het team van deze betoverende webshop. Ga zo door!

Altijd perfect

Items worden altijd netjes verzonden en goed ingepakt.

Snelle service, goede communicatie, mooi product

Dochter helemaal blij met Slytherin-outfit, goede service.

Altijd top serves

Ik bestel al jaren bij heroic tales en het is altijd super serves geweest.

Leuk items, fijne, snelle verzending en heel leuk om een kleine persoonlijke noot bij de bestelling te krijgen!

Snel en met zorg

De producten worden met zorg verpakt en ze houden een snelle levering aan.

Geweldige Service

Mijn bestelling kwam snel aan, in perfecte conditie en kan er werkelijk niet over klagen

Vlotte bezorging van een super fantastisch item

Als verzamelaar van veel (te veel) Harry Potter spullen, wou ik nu heel graag de paraplu / toverstaf van Hagrid. Na wat zoeken kwam ik op de website van Heroic Tales terecht. Daar kon ik het item vlot bestellen. De levering volgde stipt en ondanks de wat vreemde afmetingen was mijn bestelling heel goed ingepakt zodat er zeker geen schade zou zijn. Het persoonlijk handgeschreven briefje vond ik super. Kortom heel blij met mijn bestelling.

Leuk

Fijn

Op tijd geleverd, voldoet aan de verwachtingen

Goeie producten

Goeie kwaliteit producten, snelle levering. Een feestje om te openen.

Mooie spulletjes om sprookjes tot leve te laten komen.

Super geregeld op jullie pagina, heel duidelijk wat er is en wat niet. Snelle levering en altijd een leuk verhaaltje bij aflevering <3 Ga zo door.

Erg leuke dingen voor de Harry Potter fans bij ons thuis! Snelle levering en een persoonlijke boodschap toegevoegd. Erg leuk!

Very magical

Alles was netjes en op tijd geleverd en de magie spatte er van af! Over een paar weken hebben wij een HP filmmarathon weekend en we zullen de foto's hier delen! Bedankt voor de leuke producten!

Een paar foto's zouden we heel erg leuk vinden. Zeker doen! En zeker niet te vergeten.. dank je wel voor de lovende woorden. Dank je wel

Zeer goede service, kwaliteitsvol product

Zowel het bestellen als de levering van het product verliep feilloos. De klantendienst staat altijd paraat om te helpen mocht er toch iets fout gaan. Ik zal zeker opnieuw bestellen op deze site!

De Diadeem van Ravenklauw was netjes verpakt, snel bezorgd en bevalt zeer goed, Heroic Tales is een aanrader!

Chopinstraat 40

5011VK Tilburg

06 51967943

Over Heroic Tales

Bij Heroic Tales begrijpen we als geen ander hoe leuk het kan zijn om spullen te verzamelen rondom je favoriete serie, film, boekenreeks of game. Als je ergens gek op bent, wil je dat tenslotte laten zien! Wij zijn ons de afgelopen jaren steeds meer gaan richten op Harry Potter en Fantastic Beasts, simpelweg omdat er zoveel fans op zoek zijn naar leuke verzamelobjecten. In onze shop vind je dan ook toverstafjes, kleding, sieraden, beeldjes en vele, vele andere producten van Harry Potter en Fantastic Beasts and where to find them. Dat wil echter niet zeggen dat je niet bij ons terechtkunt voor andere artikelen: bekijk gerust eens de categorieën voor een uitgebreid assortiment!