Slechte communicatie

Ik heb mijn stoelen besteld bij Hermans Home omdat ik goede reviews had gezien. Helaas hoor ik helemaal niets van het bedrijf. Ik krijg een mail bestelling verzonden maar dat is niet zo want ze moeten nog steeds bellen voor een afspraak. Ik heb juist voor dit bedrijf gekozen omdat het snel leverbaar was. Helaas is mijn ervaring anders! Ik hoop snel iets te horen ik vind het zo triest dat ze gewoon niet reageren of het iig laten weten als de stoelen niet op voorraad zijn, terwijl de site aangeeft dat ze op voorraad zijn.

Supersnel en top afgeleverd

Kwam voor eetkamerstoelen. Had niet goed op de site gekeken.Ik was er gewoon heen gereden. Werd heel netjes geholpen, ondanks dat het een magazijn was. Er werd me stalen voor de kleur en stof getoond, maar omdat ik meteen wist waar ik voor kwam, heeft men de betreffende stoelen uitgepakt en laten zien. Binnen 2 dagen had ik ze in huis. Mooie kwaliteit en lage prijzen Top! Raad het aan

Zuverlässig, super Preisleistung

Super Sessel, tolle Qualität. Empfehlenswert. Versand dauerte etwas länger als angegeben. Allerdings völlig im Rahmen. Durch Teillieferung nicht richtig Kalkulierbar für die Paketannahme, weil es nur eine Sendungsverfolgungsnummer gibt. Bei gestückelter Lieferung schwierig, da sie nach dem ersten Paket nicht mehr nutzbar ist. Kontakt zur Spedition Trans-o-flex perfekt. Wir würden wieder bestellen.

Prachtige eetkamerstoelen besteld heel veel plezier mee, later toch nog twee stoelen erbij besteld toen ik vroeg of er kleurverschil in zou zitten hebben ze daar eerlijk antwoord opgegeven. Dat waardeer ik enorm! De stoelen werden geleverd met een beschadiging aan de stoelpoot en er werd meteen een nieuwe stoelpoot opgestuurd, een fantastische service ik ben er blij mee….

Mooie eetkamerstoelen

Ik kwam op hun site zag mooie wing chair eetkamerstoelen en besteld. Op de foto's zag het er goed uit, maar in het echt nog beter! De levertijd is vrij snel de bezorger erg vriendelijk. Aanbevelen zeker!

Schnelle und reibungslose Lieferung der Ware

Das Preisleistungsverhältnis ist meines Erachtens gut bis sehr gut. Die Artikel sind fehlerfrei und schnell angekommen. Ich würde immer wieder dort einkaufen.

Prima service!

Ik heb zes stoelen besteld, maar 1 daarvan bleek niet in de juiste kleur op voorraad. Na overleg àlles geregeld en geleverd. Helaas bleek een van de stoelen niet in orde, de poten pasten niet op de stoel. Na een melding daarvan was alles zeer snel geregeld en omgeruild. Zeer mooie stoelen voor de prijs, ze kraken wel een beetje, maar dat went.

Top service en snelle levering !

Wij waren nog niet bekend met Hermans Home maar wij kunnen het iedereen aanbevelen. Je wordt keurig geholpen en snel geleverd door uiterst vriendelijke bezorging.

Snelle levering en super stoelen mooie kwaliteit top

Nicht zuverlässig

Habe versucht die Firma mit e mail zu kontaktieren und telefonisch. Nicht erreichbar. Sehr suspekt! Und hat die Unzuverlässigkeit transportgesellschaft. 6 Stühle bestellt und nur 4 erhalten und Geld ist weg.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Danke für deine Nachricht. Ihr letztes Paket wurde später von DHL zugestellt. Aufgrund des Andrangs kam es beim Transporter zu Verzögerungen. Für alle Ihre Fragen können Sie uns jederzeit eine E-Mail senden. Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten

Hele mooie stoelen! Snelle levering!

Prachtige ovale eettafel gekocht en een super snelle levering. Top!

Prachtige ovale eettafel gekocht. Dinsdags bestelt en vrijdags al bezorgd. Super blij mee!

Slechte service

Hartpatiënten stoelen laten tillen naar drie hoog vind ik slechte service Voordat ik beneden was stond de mijnheer verderop aan te wijzen waar de stoelen en reed snel weg Jammer

Keine Kontaktaufnahme per Telefon möglich

Ich habe versucht einen Tisch zu bestellen, habe meine Kontaktdaten angegeben und danach nicht einmal eine Bestätigungs-Mail bekommen. Ich hätte gerne die Möglichkeit gehabt mit einem Mitarbeiter zu sprechen. Dafür hatte ich 4x innerhalb der Öffnungszeiten bei der angegebenen Rufnummer angerufen - keiner hat abgenommen. Ich habe nun keine Ahnung, ob der Tisch bestellt ist oder nicht, ob er ankommt oder nicht - gar nichts. Deshalb möchte ich von meiner Bestellung unbedingt zurücktreten (falls sie erfolgt ist) und würde Hermans aufgrund des schlechten Services auf keinen Fall weiterempfehlen. Update: Nach meiner Bewertung wurde ich umgehend kontaktiert und mir wurde geholfen. Nun habe ich die Bewertung nachträglich angepasst.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Danke für deine Nachricht. Sie haben Ihre Bestellung als Vorbestellung aufgegeben. Auch hierfür haben Sie nichts bezahlt. Das bedeutet, dass Ihre Bestellung in Bearbeitung ist und Sie automatisch kontaktiert werden, sobald sie eintrifft. Es tut uns leid, dass Sie Ihre Vorbestellung stornieren möchten. Sie können uns jederzeit alle Ihre Fragen per E-Mail zukommen lassen, damit wir Ihnen schneller helfen können. Schade, dass Sie uns hierfür ein negatives Feedback geben

Alleen jammer dat jullie niet zo goed bereikbaar zijn.

Verder een goed service en prima levering. Het product { stoel } was zeer goed verpakt en erg mooi.

teleurgesteld

Ik zou mijn stoelen binnen 5 dagen krijgen maar kreeg ze niet,heb gemaild en de dag erna werden ze bezorgd helaas achteraf de verkeerde stoelen. Nu staan me drie grote dozen in de weg,stoelen zouden uiterlijk dinsdag of woensdag geleverd worden zijn er nog steeds niet, ik zit zonder eetkamer stoelen nu. De andere stoelen nog steeds niet opgehaald en reageren niet op mijn mail en nemen geen telefoon op naar vaak bellen. Begrijp dat er wat mis kan gaan maar jammer hoe ze het oplossen... niet zoals beloofd dus!

Beste Angelique, Onze excuses voor het verkeerde stoelen die zijn uitgeleverd. Uiteindelijk hebben we de juiste stoelen gebracht en wensen u veel genot met uw stoelen

De verzending ging heel snel.

Ik had eerst één stoel besteld en vond hem heel mooi. Dus direct nog maar dezelfde erbij besteld. Helaas ontbrak er bij de eerste stoel het gereedschap het hendeltje waar je de poten mee moet vastzetten. Gelukkig zat bij.de tweede stoel wel een hendeltje. Dus zo konden beide stoelen inelkaar gezet. En dat was verder niet heel moeilijk. Maar bij de tweede stoel was een ijzerenplaatje met een gat erin maar 1 van die plaatjes zat een te groot gat in dat de schroef er gewoon doorheen ging. Gelukkig had mijn schoonzoon thuis nog wel een plaatje dat paste. Dus het is opgelost. En daarom kan ik geen 10 punten geven. Verder allemaal prima

Geweldig mooie ronde tafel van mangohout.

Nog in het weekend geleverd i.p.v. na het weekend, zoals eerder aangegeven. Tafel werd goed verpakt geleverd en ziet er geweldig uit. Ook de geweldige prijs voor deze tafel is niet vergelijkbaar met prijzen van andere bedrijven. Een minpuntje: tafelblad was super zwaar en werd afgeleverd door slechts een persoon. Heb zelf, ik ben 71 jaar, met mijn zoon het tafelblad met enige moeite naar binnen gedragen. Wat als mijn vrouw alleen thuis was geweest??

Top ervaring

2de x stoelen besteld zeer snelle levering en top kwaliteit, komen de afspraken na met de tijd van bezorging bedankt weer !

Heel mooie stoelen

We hadden een klein klacht, werd direct geholpen. Een top service met goede kwaliteit met prijs verhouding stoelen.

Uitstekende

Hallo,De zondag bestelt (online) en de woensdag gelevert (DHL) TOP 10/10 dankjewel.

Kann man nur weiterempfehlen

Sehr schnelle Lieferung, sehr zufrieden

Snelle levering, super kwaliteit, goede prijs.

Goede snelle service mooie stoelen en niet duur

Mooie meubelen en zeer goede service

1-11-2023 mijn eetkamerstoelen stoelen geleverd. Binnen 4dagen top SERVICE. Voor de 2emaal hier gekomen omdat ze erg leuke en mooie meubels voor goede prijs verkopen. En alleraardigst en zeer correct word je geholpen. En natuurlijk die snelle levering. Voor mij HERMANSHOME. Bedankt mannen.

Maxwellstraat 53 3316 GP Dordrecht

+31 687 682 541