Persoonlijk

Twee paar klompen besteld. Beste online prijs. Maat 39 leek niet online voorradig en kreeg een keurige persoonlijke email met de vraag of ik de klompen na wilde laten leveren. Op mijn reactie werd ook vriendelijke gereageerd. Een dag later werden beide klompen toegestuurd. Netjes verpakt. Helemaal top! Ik geef dus voor allles 5 sterren!

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke webshop, en een super snelle levering, ik ga hier zeker meer bestellen.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

geweldig goed geholpen. Met aandacht voor het belang van de klant

Mijn bestelling bleek helaas niet op voorraad. Omdat de tijd van leveren krap werd is, ben ik direct teruggebeld met een nieuw voorstel. "Zodat het toch op tijd kon zijn". Dat is gelukt. Met een heel blij kleinkind als resultaat.

• Kennis & Vakmanschap

Ze zijn zeer klantvriendelijk en klantgericht

Geweldige service in de zoektocht naar graszaad

• Kennis & Vakmanschap

Hooivork was kapot geleverd en dat hebben ze snel en goed opgelost

Duidelijke site. Verzenden duurt circa wat langer dan dat ik gewend ben van de meeste bedrijven. (Donderdagavond besteld maandag geleverd) Goede service Snel mail contact Werkte voor mij top om bij dit bedrijf te bestellen

Heel fijn meegedacht

Ik heb een bestelling gedaan die niet volledig op voorraad bleek. Daarover is contact met mij opgenomen om de bestelling aan te passen. Er werd heel fijn meegedacht.

• Kennis & Vakmanschap

Verschrikkelijk duur maar komen wel de afspraken na

Ik had 2 van 500 gram zakken muskil muizengif besteld. tot mijn verbazing kreeg ik 20 zakjes van 50 gram gestuurd.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Tony Bedankt voor uw beoordeling. Voor muizen en rattenbestrijding geld dat voor particulier gebruik (zonder licentie) er maximaal 50 gram in een verpakking mag zitten. Wij hebben hier een actieprijs van gemaakt van 10 stuks a 50 gram. Dat is totaal 500 gram. In onze webshop staat ook het product afgebeeld per 10 zakjes en onder bij de beschrijving staat ook dat de inhoud bestaat uit 10 x 50 gram. Het klopt dat dit duurder is dan de groot verpakking die voorheen vrij verkocht mocht worden, maar voor particulier verkrijgbaar muizengif is deze actie zeker niet duur in vergelijking met soortgelijke producten. Mvg Ritsema Dier&Tuin

Correct bedrijf

Ik had 2 paar schoenen besteld om franco geleverd te krijgen, ze hadden nog maar 1 paar en toch franco verstuurd. Klasse!

Nette laarzen

Leuke nette buurman en buurman kaplaarzen besteld.

• Kennis & Vakmanschap

Kort en simpel: alles klopt, van begin tot eind.

Eerste bestelling, prima ervaring. Geen negatief punt te benoemen. Zeker tevreden.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

bestelling korrekt en snel afgehandeld,hopelijk werkt het produkt even goed

Ustinex spray nog niet uitgetest.

geweldig

Goede ervaring, Woensdag besteld Donderdag in huis. Dit is de Twwede keer dat ik iets besteld heb.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Vlotte en correcte afwerking!!

• Kennis & Vakmanschap

zo zien wij dat hier in Holland niet meer :)

top, snel geleverd en perfect ingepakt voor transport

• Kennis & Vakmanschap

Razendsnelle levering van het bestelde produkt 👏👏

Heel tevreden

Zeer tevreden!

Deze week voor het eerst een bestelling geplaatst, waar ik erg tevreden over ben. Duidelijke website, makkelijk bestelproces en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

gewoon wat ik verwacht. nix meer en nix minder

waarom wil een website altijd weten wat de klant vind? is hij zo onzeker over zichzelf? in de winkel vragen ze ook niet na een aantal dagen of m'n boodschappen wel bevielen................. als een klant ontevreden is zal de zelf contact met de winkelier zoeken, ook zo op een website. Ook ga ik jullie niet aanbevelen, doe ik over Jumbo, Albet Heijn, Blokker of welke winkel dan ook ook niet. dit is MIJN mening Rob Hagestein

Beste Rob Hagestein Bedankt voor uw reactie Waarom willen wij graag weten wat een klant van ons vindt? Beoordelingen van klanten zijn voor ons belangrijk omdat veel potentiele klanten kijken naar de beoordeling van andere klanten over een webshop alvorens iets te bestellen. Ook wordt dit in Google weergegeven d.m.v. sterren waardoor je direct kunt zien hoe een webshop beoordeeld wordt. Voor ons is het dus erg belangrijk om een beoordeling van een klant te ontvangen. Ook kunnen wij door de beoordelingen zien of de klant tevreden of minder tevreden is zodat wij hier zo nodig op in kunnen spelen. In ieder geval bedankt dat u ons een 10 heeft gegeven als totaalcijfer. Met vriendelijke groeten, Ritsema Dier & Tuin

Super service !

Heel snel geleverd, heel goed verpakt, niks te zeggen, gewoon top!

Ik ben niet blij met het apparaat, maar wel heel tevreden over de uitstekende service.

Ik heb een mollenverjager besteld, maar ben niet blij met het apparaat omdat het erg veel geluid maakt. Ik denk dat het vooral geschikt is voor een heel lange, diepe tuin. Ik heb niet kunnen beoordelen of het effectief is, want ik heb het apparaat na 2 dagen terug gestuurd. Mijn buren hadden er ook last van. Ik ben zeer tevreden over de service. Nadat ik had laten weten dat ik niet tevreden was, kreeg ik een snel en vriendelijk antwoord en ik heb het apparaat teruggestuurd. De verzendkosten werden netjes vergoed. Prima dus.

Keurig correct afgeleverd

Gewoon prima!

Correcte levering en zeer snel.

Levering was zeer snel en compleet.

Pluspunten

alles prima in orde !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levertijd