top gedaan

Trage verwerking retourzending

Op 26 april jullie zending ontvangen en dezelfde dag 1 slip retourgezonden. Op 27 april is dat pakje in Heerlen ontvangen. Maar het is nu 2 mei en er is nog geen reactie binnen over de terugbetaling van mijn retourzending. En dat terwijl het retourzenden mij 7.25 heeft gekost. Meer dan de helft van de kosten van de slip dus.... Voor mij zijn dit twee redenen om geen bestelling meer te plaatsen.

Beste Sandra, Wat jammer dat het item niet naar wens is. Echter geven wij aan op onze website dat de retourkosten voor de klant zijn. Indien dit als brievenbuspakketje opgestuurd kan worden, raden we dit altijd aan. Ook kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice, zodat we graag meekijken wat de goedkoopste optie is. Je retour is ondertussen verwerkt en je ontvangt hiervan spoedig een bericht en terugbetaling. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi-plaza

Gemengd

De high wast zitten mij te hoog en Niet strak bij de corrigerende onderbroek. Dit met een rechter figuur; er zit 10 cm tussen taille en heupwijdte bij mij Dan is maatje kleiner handiger. Vermoed ik en dan nog is Slofie gemaakt aan maattabel voor peerfiguren Materiaal zit wel heerlijk

Beste Simone, Wat jammer om te vernemen dat het artikel niet naar wens is. Echter verkopen wij ook andere mooie merken via onze website www.berden-fashion.nl. Wellicht zit hier een merk tussen wat u aanspreekt en bij uw figuur past. Voor advies of vragen, kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi-plaza.nl

Beetje misleidt door foto op website

Denk je zwart ondergoed te hebben gekocht, zoals op foto op webshop, krijg je wit ondergoed dat zo aangevinkt staat. Je tuint er zo in!

Prima product.

Het was makkelijk zoeken naar wat ik wilde. Goede keus en duidelijk in het bestellen

snelle levering en goedkoop.

op de site is het makkelijk zoeken. snelle levering en niet duur.

niet goed

Heb bh top maat 36 besteld want dat is mijn maat maar ze waren heel klein nog geen maat 34 schat ik. Dat mogen ze wel vermelden op de site. Ik moet ze dus wel retourneren. Daarbij ontdekte ik dat het een site is van winkels in zuid Nederland. Kon ze niet terugbrengen dus moest ik terugsturen wat ruim 7 euro was. Mijn fout dat ik dat niet heb gezien maar wel misleidend om de site Sloggi plaza te noemen. Al met al een niet zo'n positieve ervaring.

Beste Hanke, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de maat van je bestelde artikel voor jou niet juist was. We hanteren op onze site een maatadvies, maar als je twijfelt of vragen hebt kun je ons altijd bellen voor advies. Onze fysieke winkels bevinden zich inderdaad in het zuiden des lands. Vervelend dat je hiervan niet op de hoogte was. Met vriendelijke groeten, Team Sloggi Plaza Lieke

Prima. De verpakking kan aanmerkelijk kleiner.

Goed.

Goed product

Goed product! Goede pasvorm en prettig materiaal! Snelle en probleemloze levering. De firma Sloggi- plaza is zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar bij vragen of klachten, dat is een uitstekende service.

Mooie broekjes,super fijn.

Altijd sloggi broekjes, geen andere meer.

prima snel

Gewoon goed, zoals t moet.

Ook nog een chocolade paasei erbij!

S’middags bestelt de volgende dag in huis. Echt Top!!!!

prima afgeleverd

goede service en vlotte levering!

Marig

Order is perfect gelopen, maar kwaliteit is niet wat ik wil! Te weinig stretch, te “ flodderig” al na 1 keer dragen en 2 x wassen

Geweldige slips

de enige slip in mijn ervaring die niet krimpt tijdens wassen

Snelle levering.

Snel afgewerkt en geleverd.

zoals je kunt verwachten

Goed.

Bestelling en levering kloppen. Dus goed.

Snel in huis!

Makkelijke site en bestelling snel in huis