Filters

9

Zeer goed, met één kanttekening

Altijd snelle levering en overzichtelijke website. Producten uiteraard van de bekende, goede kwaliteit. Eén ding waar ik een probleem mee heb. Er is tegenwoordig zo ontzettend veel keuze in de producten, dat ik soms niet meer precies weet wat ik de vorige keer/keren besteld heb, of welke maat. En ik wil precies hetzelfde, omdat dat goed bevallen is. Er is dan wel een knop Bekijk Bestellingen, maar vervolgens kun je niet op je afzonderlijke bestellingen klikken om te zien wat je toen bestelde. Dat vind ik echt heel lastig, en als gevolg hiervan heb ik nu ook per ongeluk iets anders besteld dan ik bedoelde. Gelukkig bleek dit ondergoed voor mijn man toch okee, maar het zou wel heel fijn zijn als je je laatste bestellingen gewoon zou kunnen inzien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Vlugge levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor mij het beste ondergoed!

20 jaar geleden eens een ander merk geprobeerd en teleurgesteld. daarna alleen maar Sloggi. Onlangs BAMIGO geprobeerd met een 5-tal onderbroekjes, al na 3 keer gebruik in de vuilnisbak gemikt. Nu nooit meer een ander merk dan SLOGGI. Groetjes, Frans van der Aa

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle correcte levering!

Altijd binnen korte tijd alles in huis! Nooit n verkeerde levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling

Gebruikersvriendelijke en overzichtelijke website, vlotte bestelling en snelle levering. Precies wat een klant graag verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak afgehandeld tot nu toe

Een gedeelte retour omdat de uitvoering iets anders was dan ik inschatte. Intussen iets anders besteld, dus soort omruilen. Nu ga ik afwachten of dat ook goed geregeld wordt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service. Fijn product

Wat ik zocht was niet op voorraad, maar er was wel een goed alternatief

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet volledig

Bij een aanbieding tijdens de corona, is de bestelling niet volledig leverbaar! Maak geen reklame, al jullie al weten , dat de fabrikant niet kan leveren!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Iris, Wij vinden het vervelend dat we de items niet gelijk kunnen leveren, omdat de fabriek gesloten is. Helaas weten wij dit ook recent. Mocht er nog interesse zijn in een ander artikel, dan kijken we graag met je mee wat er voorradig is in ons assortiment. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

4

Halve levering

De vorige keer konden T-shirts niet geleverd worden. Nu komt een deel later. Blijkbaar geen up to date voorraad beheer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Tom, Hartelijk dank voor je beoordeling. We vinden het ook heel vervelend dat het artikel niet kan worden geleverd omdat de fabriek is gesloten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Berden Lieke

10

Snelle levering .

Snelle levering . Snelle retour zowel als het product en de betaling a 👍

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling tijdig en correct geleverd

Voor het eerst een bestelling gedaan via deze site. Is zeker niet tegengevallen. De bestelling was enkele dagen later op ons adres correct en volledig afgeleverd. De kwaliteit van de Sloggi’s was zoals ik gewend ben.

  • Aanbevelen? Ja
2

onvriendelijke klantenservice

Ben al jaren sloggifan en koop ook al jaren via de site, altijd hetzelfde dus dan prima. Had nu een beursaanbieding en zodoende andere slips besteld, die echt kwalitatief onder de maat zijn. ik dacht, ik laat het weten maar krijg totaal ongeïnteresseerde dame aan de lijn ,en terugsturen moest ik zelf maar kijken op de site.. daar 1 slip was gedragen, en portokosten van 3,50, gooi ik nu zo geld in de prullenbak,en is wat mij betreft klantenbinding waardeloos..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marion, We vinden het leuk om te horen dat je zo'n fan bent van ons merk Sloggi. Wat jammer dat de slips die je wilde uitproberen niet naar wens zijn. We vinden aan de hand van de gegevens geen order terug en vermoeden dat de aankoop niet bij ons is geweest. Ook komt het bedrag van de retourkosten ons niet bekend voor. Wij zijn oprecht blij met onze klanten en willen wij hun zo goed mogelijk helpen en te woord staan. Echter staan we graag voor u klaar en kunt u bij vragen contact opnemen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi Plaza

4

Bestelling is na 10 dagen nog niet binnen.

10 dagen geleden een bestelling gedaan, maar tot op heden nog niets ontvangen. De beloofde 10 dagen zijn voorbij dus ik vraag me af wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. ondertussen al de tweede vraag om te beoordelen gekregen. Vandaar toch maar even een beoordeling gegeven. Tot nu toe nog niet tevreden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Albert, Onze excuses dat wij je bestelling nog niet hebben kunnen leveren. We zullen nog persoonlijk contact opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi plaza

9

Goede pasvorm snelle levering.

zit lekker ook na jaren wassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk besteld, goed geleverd

Geen probleem om te vinden wat ik nodig had en de bestelling plus levering zijn vlekkeloos verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Tot nog toe niet zo goed

U peilt wel mijn tevredenheid, maar ik had liever dat U de bestelling eens afleverde. Ik wacht al zowat 2 weken. Jullie laten me eerst betalen en dan zijn de sloggies niet te leveren. Hoe tevreden zou iemand daar gemiddeld van worden, dacht U. Dus lever snel af en vraag het dan nog eens

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer, mevrouw, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We hebben navraag gedaan bij onze leverancier en zullen nog persoonlijk contact met u opnemen. Onze excuses voor dit ongemak. Shannon - Team Berden

10

Super goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product !

Goede kwaliteit, zachte stof, goede pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed artikel voor goede prijs

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, snelle levering, keurig verpakt!

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Altijd correct en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen in huis. Top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
3

Nog geen product en geen informatie

Ik kreeg een mail met het verzoek een beoordeling te plaatsen, maar helaas heb ik tot op heden nog niks ontvangen, geen mail gehad en ook niet spontaan geld terug gehad. Twee dagen geleden de klantenservice gemaild met een verzoek om informatie, maar vooralsnog niets gehoord... Ik vind het niet erg als ik even moet wachten, maar laat alsjeblieft iets horen. Hier lezende moet ik er nu maar vanuit gaan dat het artikel wel niet meer verkrijgbaar zal zijn..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Anne, Hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben inmiddels al contact met je opgenomen. Excuses voor deze vertraging. Lieke Team Berden

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd