het ondergoed wat perfect zit.

De basic sloggis voor Men zijn geweldig. Worden al jaren naar volle tevredenheid gedragen. De uitstekende pasvorm en comfort zijn voor mijn man geweldig.

Fijn ondergoed, goede bezorging

Het ondergoed van sloggi is fijn!

Goed, prima geprijsd en snel geleverd

Via Google op de website van Sloggi-plaza terecht gekomen. De prijskwaliteit is prima, het bestellen super eenvoudig en de levering goed gecommuniceerd en snel. Een aanrader!!!

Snelle afwerking.

Duidelijke website + snelle levering

Zoals hierboven aangegeven

Het was uitstekend

Prima afhandeling

heel gemakkelijk en klantvriendelijk

Kiezen, kopen en afrekenen gaan moeiteloos levering snel en goed begeleid via de mail

Prima materiaal

Snelle herhalingslevering

Een snelle adequate afhandeling van mijn herhalingsbestelling.

Uitstekend!

Goede en snelle service & snelle levering, in woord perfect!

Het voordeel hier is dat je het hele jaar door 4=3 sloggi kan kopen als je een 4-pack neemt. Goed verpakt en snel in huis.

Snelle levering, niets op aan te merken.

Top product

Top product snel geleverd

Valt tegen

Onlangs Zero feel BH’s gekocht en de lijmlaag begint al flink los te raken. Toch voorzichtig gewassen en niet op volle toeren in de centrifuge. Weliswaar slecht 1 exemplaar, de overige 3 nog geen problemen. Heel jammer want ze zitten oh, zo prettig, zeker in de zomer. Maar ik koop ze niet meer, daar vind ik ze te duur voor. Of Sloggi moet me er één opsturen want ik kan hem niet meer dragen. Ik had het beter in een fysieke winkel kunnen kopen, dan had ik ermee terug gegaan maar via webshop is dit te moeilijk.

Snelle levering& duidelijk contact

Op de website makkelijk te bestellen, daarna direct mail bevestiging en verzending, super snelle servive.

Prima kwaliteit en snel geleverd

De bestelling was prima, de kwaliteit is prima en snel geleverd

Doe dit al een paar jaar via deze site nooit klachten volgende dag in huis en fijne onbeschadigde verpakking

Snelle en goede levering.

Zeer snelle levering.

Ik ben er tevreden mee

Positief

Snel en netjes

Voldoet aan mijn verwachting

Goed en snel

Goed en snel

Efficiënte site en snelle levering van de bestelde product

Overzichtelijke site. Relatief veel productinformatie te vinden. Makkelijk betalen is goed geregeld en mijn bestelling werd binnen 20 uur geleverd

Gewoon goed, zoals het hoort.

Gewoon goed, zoals het hoort.

Parima

parima