Gewoon perfect, netjes verpakt en snelle levering!

Prima producten en snelle levering

Prima website en het bestellen en afhandeling verloopt goed

Moeizaam

Ik wilde heel graag eens beugelloze BH's proberen. Dus daarom hier besteld. Een bralette en een sport bh. Echter, de maat aanduiding klopt niet. Ik heb BH maat 80D, volgens de maattabel zou ik dan voor de bralette maat M moeten kopen (omvang 80/85). Echter, deze paste nog niet eens over mijn schouders en ik ben echt niet breed van boven! Hij was veel te klein! Een teleurstelling rijker. Bovendien kwam de bestelling in deelorder (waarom? stuur gewoon alles in 1x weg, scheelt ook weer kosten en bezorgstress) en het lukte de bezorger ook niet om het tweede pakketje af te leveren. Ik wilde hem naar een PostNL locatie laten sturen, maar dat lukte ook niet via de PostNL site... de bralettes zijn dus niet goed. Vind de verzendkosten voor eigen rekening erg jammer, helemaal omdat ik nu de foute maat heb gekozen vanwege de maataanduiding op de website, daar was ik best teleurgesteld over. Ik kan in dit geval dus beter naar een willekeurige fysieke lingeriewinkel gaan om daar uit te zoeken wat mij past en wat bevalt.

prima!

gemakkelijk via de website bestellen, goede en snelle levering.

Nog niets gehad

Zeggen dat het al bezorgd is maar heb nog niets ontvangen.

Beste Edo, Bedankt voor het invullen van het beoordelingsformulier. We vinden het vervelend om te vernemen dat jouw bestelling nog niet is bezorgd. Onze excuses voor dit ongemak. We zullen hierover persoonlijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Romy - Team Berden

Zeer content met de snelle levering.

Goede en snelle levering van de door mij bestelde spullen.

Slechte communicatie, slechte service

Ik had sloggi boxers besteld. Vervolgens krijg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is. (Want niet meer leverbaar) Het geld wordt zsm teruggestort, en dat was dat. Is dat persoonlijke aandacht als de leverancier zijn verplichting niet nakomt? Dan bestel ik voortaan ergens anders waar er even contact is, een alternatief wordt geboden of in ieder geval een blijk is van “ vervelend”

Snelle nette levering

Keurige verpakking en zeer snel geleverd Ook op de site makkelijk te vinden en veel keus.

Snelle levering....perfect

Gewoon perfect, netjes verpakt en snelle levering!

Snelle levering van uitstekende producten

Kopen al jaren bij deze webwinkel en zijn altijd tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van de levering. Een lagere prijs voor Sloggi ondergoed kun je nergens vinden, dus waarom moeilijk doen gewoon bij deze site bestellen.

geweldige website

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Retourneren nog nooit nodig gehad.

Goed product en snel geleverd.

Overzichtelijke website , makkelijk en snel bestellen , goed product , snelle levering , goede prijs , mogelijkheid om te retourneren , een website om aan te bevelen .

makkelijk bestellen en snelle levering

wat ik heb besteld, krijg ik ook. Site makkelijk om dingen te vinden en te bestellen. Leveringstermijn geweldig. betalen is makkelijk.

Prijs en service prima.

Sowieso was ik al blij dat de Double Comfort Sloggi BH's nog te verkrijgen zijn. Deze webwinkel had de beste prijs. Gratis verzending ook nog. Duidelijke informatie over de status van de bestelling en snel geleverd. Ben dus zeer tevreden.

Top! Goed product!

fijn contact via mail en uitstekende aflevering van product.

Super product

Prijs kwaliteit is goed

Verzorgt een vlotte en strakke levering van kwalitatief goede producten

Alle verwachtingen worden ruim vervuld

Snelle levering, mooie aanbieding

Snelle levering, mooie aanbieding

Snelle levering, artikel goede kwaliteit

Past precies

Goede pasvorm. Prijs kwaliteit is prima.

Makkelijk bestellen en betalen. Volgens afspraak geleverd en perfecte pasvorm en draaggemak van Sloggi.

Sloggi heeft een fijne pasvorm,zit lekker!!

De eerste slijtage is altijd het afscheuren bij de tailleband

Wel besteld, geen producten, week wachten op geld

Bestelling geplaatst, bevestiging van ontvangst betaling en order ontvangen, dag later eenvoudige mail dat producten er niet zijn en dat ik over een week geld teruggestort krijg. Daarna 3 mails over hoe tevreden ik ben over mijn bestelling...

Beste Maarten, Onze excuses dat wij de artikelen niet meer konden naleveren. We kijken graag samen met je mee naar een alternatief als hier nog interesse in is. Wij zien dat het bedrag de dag erna is teruggestort op de manier zoals dit is betaald. We verwachten dat dit in goede orde is ontvangen. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen via de mail klantenservice@berden.nl of telefonisch van maandag t/m vrijdag 09:30 tot 17:00 045-8506850. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Bestellen en leveringen geen problemen gehad. Dus goed