Geen Sloggi kwaliteit

Sloggi hempjes ‘lubberen’ al na 1x gebruik. Ben van Sloggi een kwaliteit gewend waarbij het mooi aansluit ook naar heel veel wassen. Dus miskoop.

Vlot en prima

Dit keer supersnel.

Dat ziet er goed uit hoor

Maat en kwaliteit komen niet overeen

Ze vallen kleiner uit en had een betere kwaliteit verwacht. Heb 1 van de zes geprobeerd en hoop dat ik die andere 5 kan omruilen.

Beste Karin, Wij vinden het jammer om te vernemen dat het artikel niet naar wens is. Indien de overige items nog voorzien zijn van de originele verpakking en niet gedragen zijn, dan mag dit alsnog teruggestuurd worden. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi-plaza.nl

snel en adequaat geregeld!

zie boven

ZIT PERFECT

het zit perfect en het draagt comfertabel

Snel in huis

Prima kwaliteit en snel in huis

prima geregeld vanaf de bestelling tot aan de levering

Snelle levering van mijn product van sloggie ik beveel dit aan

Mooi assortiment, keurige levering

Van de 5 gekochte sloggi's was er 1 bij de band gescheurd helaas.

Zoals afgesproken

Nvt

Alles prima geregeld

Goed en binnen een paar dagen bezorgd!!!

naar behoren

De levering was niet op voorraad maar desondanks snel geleverd.

Prima niets meer aan toe te voegen

redelijk

product was niet op voorraad

Effe wachten

Op sommige artikelen hebben we enige tijd moeten wachten. Maar gelukkig werden we op de hoogte gehouden door jullie. Nu dan de artikelen ontvangen. Prima

Zit heerlijk

Geen knellende randen meer

Mooie Sloggi's besteld voor een prima prijs. Goed verpakt en helaas niet de volgende dag, maar na 2 dagen bezorgd. Daarom een 9 in plaats van een 10!

Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit paste perfect

Erg blij met mijn aankoop snelle levering past perfect mooie kwaliteit

artikel was als verwacht. vanaf het bestellen tot levering prima. Alleen had misschien ook gewoon via de brievenbus gekund.

Slechte ervaring

2 keer keer mail gestuurd hoe ik t kan retourneren en geen reactie gehad

Beste Natascha, Wij vinden het jammer om te vernemen dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Helaas is er dan iets niet helemaal goed gegaan met de mail aangezien wij alle mails hebben beantwoord. Voor de retourprocedure verwijs ik je graag door naar onderstaande site. https://www.sloggi-plaza.nl/klantenservice/retourneren.html Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit graag. Je kunt telefonisch contact opnemen op 0458506850 of mailen naar klantenservice@berden.nl Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

snelle levering broekjes heel fijn maar de hemden vallen erg groot maar al met al prima product

fijn ondergoed en snelle levering

draag al jaren sloggi`s en bevalt me goed