Blij met de slips…

Snelle levering van de sloggi slips. De verpakking zou veel kleiner kunnen. Misschien een aandachtspuntje?

Goed en snel geleverd.

De bestelling was snel in huis en netjes verpakt.

Snelle leverin

Snelle levering van goede producten

Prima pasvorm en zit goed

Goede en snelle service en levering

Duidelijke website en makkelijk bestellen

Gewoon goed

Alles naarvwens. Gewoon goed

Nvt

Grote keus en vlotte levering

Ik wil alleen maar een Sloggi aan mijn poep. Die zitten fantastisch. Bestellen ging vlot via de site en het werd op 2 dagen tijd al keurig geleverd

Zoals altijd snelle levering betaling achteraf ook fijn

PRIMA

Snelle service en goede kwaliteit

Prima produkt en snelle levering

zie hierboven!

Echt goed

Prima vandaag besteld dag later in huis prima

Super snelle levering en geen verzendkosten.

Verpakking beschadigd

De levering kwam een dag later dan aangegeven via track en trace bericht. Bovendien was de verpakking beschadigd: de buitenste bruine doos was op verschillende plaatsen ingedeukt en stuk. Het doosje waar de sloggis inzaten was open.

Beste Marianne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van Post NL. We versturen onze pakketen met de grootste zorg. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Team Sloggi Plaza Lieke

Altijd goed

Al jaren kopen wij Sloggi via Sloggi Plaza. Keurig verpakte, op tijd geleverd en duidelijke communicatie.

Zoals het hoort snelle levering

Zoals je mag verwachten van een bestelling liep alles gesmeerd en ik ben dol op sloggie en besteld dus regelmatig wat nieuws

Heel fijn ondergoed. Erg mooie kwaliteit en blijft mooi! Er komen steeds nieuwe modellen bij, maar de oudere modellen blijven ook gewoon bestaan

Altijd tevreden over dit merk.

Niet gunstig en klantvriendelijk.

Ik had de verkeerde maat besteld en wilde het pakket retourneren. Dit ging, via Berden, niet bepaald makkelijk. Ik kreeg, na 2x bellen, een retour sticker opgestuurd via de mail. Dit was echter de verkeerde sticker zodat ik voor niets bij pakketpunt stond. Weer gebeld en, met excuses, nu het de goede sticker ontvangen. Vervolgens het pakket weer aangeboden bij het pakketpunt. Er is mij verteld dat ik door de overlast geen retourkosten hoef te betalen. Verder niets meer gehoord.

Beste Marianne, Wat vervelend dat het retourneren via niet soepel is verlopen. Het spijt me dat je hierdoor extra moeite hebt moeten doen. Je bestelling is geretourneerd en zoals afgesproken is het volledige bedrag gecrediteerd en zijn er geen retourkosten berekend. Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi-plaza

Snelle levering en prima prijs

Gebruik gemaakt van een aanbieding, snelle levering en een prima prijs.

Goeie snelle levering

Ik heb de slips snel ontvangen en ik vind ze fantastisch

Tot mijn schrik kreeg ik 2 sloggi slips te weinig geleverd. Lieke van de klantenservice heeft dit onmiddellijk opgelost wat mij tot een heel tevreden klant maakt. Het is best een prijzig broekje de sloggi short sensuele fresh. Maar goede dingen kosten wat meer. Ik kan mijn ervaring nu delen want ik heb ze gedragen en gewassen. * hoog draagcomfort, voelt heel zacht aan, en rolt niet naar beneden van mijn mollige buikje af:) Dat was een fijne verassing. * geen elastiek in de liezen, kruisje is van dezelfde stof maar dubbele stof. *gewassen op 30 en 40 graden waardoor de slip in oorspronkelijk vorm terug ging. * polyamide is een duurzaam product waardoor de slips lang mee zullen gaan. Good for de planet. * niet te vergeten: polyamide draagt luchtig en vocht verdampt vlot.

duidelijk en snel

Een zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Snelle levering, goed verzorgd pakket.

Dautzenbergstraat 57

6411LA Heerlen