Geen andere slips dan Sloggi!

Zeer tevreden! Mooi materiaal en blijft mooi.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Ben zeer tevreden

Fijn en snelle levering

Snelle levering. Fijn draagcomfort kortom geweldige slip.

Makkelijk snel correct

Goed product op tijd geleverd voor de afgesproken prijs.

Zie hierboven: wat wil je nog meer?

Goede service, snelle levering

Op tijd

Niks op aan te merken, Ga zo door

Alles ging snel

Zending niet ontvangen

Zaterdag jl. zou het thuis bezorgd zijn, was het bericht van DHL, maar dat was niet het geval. Contact gehad met de winkel waar ik de bestelling deed, die hebben de bestelling gecontroleerd en navraag gedaan bij DHL, men onderzoekt nog steeds .... Had 10 stuks Sloggi besteld, maar heb nog steeds niks. De winkel is vriendelijk, DHL niet want er komt geen reactie. Zou na 3 dagen opgelost zijn, het is nu de 4e dag. En het was een stevig aankoopbedrag. Dus da's balen!!

Beste meneer, mevrouw, Wij vinden het vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat er op 19-09 contact is geweest met onze klantenservice waarna gelijk een onderzoek gestart is bij DHL aangezien de traceercode wel aangeeft dat dit is afgeleverd. dit duurt circa 5 werkdagen voordat wij een terugkoppeling hebben. Zodra wij meer weten, houden wij u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Balen

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. En aangegeven dat ik een groter maat wil. Ik hoor maar niets en heb wel betaald.

Moeizaam

Na contact over niet geleverde bestelling en zeggen dat je terug gebeld wordt.... helaas, steeds maar zelf bellen enz. Mw bleef vriendelijk aan de lijn. Nu maar afwachten of ik mijn geld terug gestort krijg Gr M Koerts

Snelle levering, direct antwoord van klantenservice n.a.v. vraag

Snelle levering, netjes verpakt. Een mailtje naar de Klantenservice werd de volgende dag al beantwoord. Prima service.

sloggi is prima

de eerste bestelling was er binnen 2 dagen. mijn tweede bestelling, reeds betaald, is nog niet binnen en zou naar verwachting 10 dagen duren, afwachten.

Snelle levering ..goed product..blij mee

Goed.

Goed.

Prima, zoals het hoort !

Netjes verzorgd. Vlotte levering .

Goede levering en snel

Prima service, snelle levering van een heel goed product.

Makkelijk en snel

Gemakkelijk, snel en op tijd.

Online bestellen ging nog steeds moeiteloos alsmede betaling en aflevering. Kortom: goede ervaring. Daarom was dit niet mijn eerste en waarschijnlijk ook niet mijn laatste bestelling.

Snelle levering, zoals beloofd.

Viel me tegen.

Bij maat 44 zat het pijpje te strak. Daarom maat 46 besteld. Maar het was niet de oplossing voor prettig draagcomfort.