En de goede bestelling, dus ik ben blij

prima gegaan

mijn bestelling en afhandeling daarvan is naar volle tevredenheid verlopen. !

Waardeloos

25/1/2023 besteld 31/1/2023 nog niets ontvangen!!!

Jammer

Jammer, in principe ben ik heel blij met mijn sloggi slip,maar ik heb ze misschien 4 a 5 keer gedragen, heb vandaag vastgesteld dat helaas de zijnkant open gaat. mijn vraag wat nu.? Help Mvgr Karin Brocken Dieze 100 5032 XJ Tilburg f.brocken@home.nl

zending niet ontvangen!

DHL stelt dat de zending is afgeleverd maar niet bij mij! Ik wilde bij hun klagen maar ze verwezen me door naar de afzender. Ik heb Sloggi-Plaza een email gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Komt er wel een reactie??

Alles netjes ontvangen

Super goed afgehandeld

Makkelijk bestellen en snel in huis

Het is gemakkelijk om te bestellen en wordt snel geleverd

Snelle levering maar veel gedoe om te retourneren

Fijne bh, slips heb ik te klein besteld, moet ik daarom retourneren en nieuwe bestellen. Veel gedoe, er zit geen retourlabel bij en ik moest even googelen hoe de retour procedure werkt. Dit maakt dat de slips nog steeds thuis liggen, terwijl ik normaal gesproken, áls ik iets retourneer, dit direct afhandel.

Beste meneer, mevrouw, Wat jammer dat de slips te klein zijn. In het vervolg kun je altijd even contact met onze klantenservice opnemen. Wij hadden in dit geval een retourlabel kunnen sturen en je graag verder geholpen. Mochten er nog vragen zijn rondom het retourneren, dan kun je contact met ons opnemen op 0458506850 of via klantenservice@berden.nl. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi-plaza.nl

Alles goed

Snelle levering en top kwaliteit!

PRIMA STOF, GOEDE MAAT

ZEER TEVREDEN

Snelle levering en keurig verpakt.

Ik ben jaren erg tevreden, over het draag comfort van Sloggi ondergoed en de levering door Sloggi Plaza.

Goed , zoals verwacht!

Volgens verwachting en volgens afspraak! Prima.

Altijd goed

Snelle en correcte levering

De pasvorm van de bh is niet goed in tegenstelling tot eerdere bestelde bhs die nu versleten zijn.

Geen goede pasvorm.

Beste Loes, Wat jammer dat het artikel niet naar wens is. Wellicht dat er een ander item beter past. Indien er vragen zijn over een product, kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Snelle en correcte bezorging!

Levering en product correct zo als afgesproken!

Snel bezorgd!

Ben zeer tevreden over mijn aankoop

Kan me niet anders herinneren dan dat ik sloggi draag en dat is heel lang. Ik ben blij met mijn aankoop.

Te klein helaas

Prima verzorgde levering goed verpakt, voor mij helaas te klein, geen goede pasvorm vier mij.

Beste Jolanda, We vinden het fijn om te horen dat de levering goed is aangekomen en netjes was ingepakt. Wat jammer dat het artikel niet naar wens is. We hopen dat er een volgende keer wel iets bij zit dat aan de verwachtingen voldoet. Voor advies kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi-plaza

Prima ervaring. Snelle levering.

Prima ervaring. Snelle levering.

Snelle levering, goede service

Snelle levering, producten zoeals omschreven.

Goede info, correcte levering

Ik draag al jaren de sloggi. Heb er heel veel draag genot van. En ze blijven mooi in de was.