Tot mijn schrik kreeg ik 2 sloggi slips te weinig geleverd. Lieke van de klantenservice heeft dit onmiddellijk opgelost wat mij tot een heel tevreden klant maakt. Het is best een prijzig broekje de sloggi short sensuele fresh. Maar goede dingen kosten wat meer. Ik kan mijn ervaring nu delen want ik heb ze gedragen en gewassen. * hoog draagcomfort, voelt heel zacht aan, en rolt niet naar beneden van mijn mollige buikje af:) Dat was een fijne verassing. * geen elastiek in de liezen, kruisje is van dezelfde stof maar dubbele stof. *gewassen op 30 en 40 graden waardoor de slip in oorspronkelijk vorm terug ging. * polyamide is een duurzaam product waardoor de slips lang mee zullen gaan. Good for de planet. * niet te vergeten: polyamide draagt luchtig en vocht verdampt vlot.

duidelijk en snel

Een zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice. Snelle levering, goed verzorgd pakket.

Moest 6,95 euro betalen voor retour zending

Dat was mij van te voren niet duidelijk. Iets betalen is begrijpelijk, maar dit bedrag vind ik vrij hoog.

Ik geef geen ster. Heel slechte service en ik ben boos

2 sloggi's besteld maat M. Heb meer sloggi's en altijd is maat goed. Witte sloggi past prima en zwarte is heel klein en krijg ik met geen mogelijkheid dichtgemaakt. Hoe kan dat? Boze mail gestuurd maar men wilde mij niet gratis laten retourneren. Nu doosje moeten kopen van 2.95 en postzegels 4.95. Dure grap zo'n sloggi bij jullie bestellen.

Beste mevrouw Govaart, Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het vervelend dat de bh niet naar wens is. U heeft 2 verschillende modellen bhs besteld. De maten kunnen dus afwijken helaas. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Sloggi Plaza Lieke

Mooie bh ontvangen echter prijskaartje was goedkoper dan wat ik betaald had. Ik kreeg het verschil terug dus dat was wel fijn.

Besteld en snel in huis

Snel besteld en snel in huis.

Perfecte kwaliteit met een super pasvorm.

Ik heb gekozen voor het model Tai slip. Zit fijn onder een broek maar ook onder een jurkje. Hele goede kwaliteit, blijft mooi in model.

Uitstekend confortabel Maxi Midi

Maxi Midi het model is nu iets steviger en zachter het katoen, het zit confortabel.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering.g

Goed, snel en goedkoop

Goed, snel en goedkoop

snelle bezorging

goede kwaliteit en prijs

goede ervaring en snel en correct afgehandeld

de bestelling is snel en correct uitgevoerd

Was goed snel binnen gehad

Snelle levering en een goed assortiment

Ik ben tevreden

Is prima gegaan

Bestelling vlug en netjes uitgevoerd

Vertrouwd goed

Bestel regelmatig omdat de website gebruikersvriendelijk is waarna de afhandeling en bezorging vlot verloopt.

top

snelle bezorging

Vlotte aflevering en alles naar wens

De levering is goed en de kwaliteit eveneens.

Teleurgesteld

Aanbieding van de sloggi slipstream zijn 3 + 1 gratis, heerlijk 3 besteld maar de 4 de was er niet bij, heb ik gebeld, mag ik de 4 de bestellen en betalen + de verzendkosten en die wordt dan later gecrediteerd, dus laat ik het maar bij zitten ! Wel jammer

Beste mevrouw de Graaf-Wildschut, Hartelijk dank voor je beoordeling. We begrijpen dat de 3+1 gratis actie voor verwarring heeft gezorgd. Om de aanbieding te kunnen benutten, is het inderdaad nodig om vier slips te bestellen. We willen je echter graag tegemoetkomen en stellen voor dat je alsnog de vierde slip bestelt. Na het plaatsen van de bestelling, zullen we ervoor zorgen dat de kosten van de vierde slip achteraf worden gecrediteerd. Op deze manier kun je toch profiteren van de actie. Onze excuses voor het misverstand, en we hopen dat je van je aankoop zult genieten. Mocht je verdere vragen hebben of assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Sylvana - team Berden

Snel

De bestelling werd snel bezorgd en voldeed zoals altijd aan mijn verwachting.

Gewoon goed.

Doet wat het beloofd en dat is al heel wat

Doet wat het beloofd

Makkelijk en snel

De juiste bestelling in een korte tijd! Erg fijn