Kwaliteit goed, vlotte levering!

Kwaliteit goed, vlotte levering!

Makkelijk bestellen, ruime keuze en de producten voldoen geheel aan de verwachting!

Prijs was te duur

Bij sloggi zelf betaalde ik €5,- minder per set van 4 slips.

Correct

Bestellen en binnen , top.

Goede website, goede producten, snelle en correcte levering

Super snel geleverd, keurig verpakt!

Sloggi aanbieding, erg gewaardeerd in deze dure tijd. Sloggi onderkleding, draag prettig en top kwaliteit. Zoals altijd was mijn bestelling snel geleverd en keurig netjes verpakt.

uitstekend

alles perfect verlopen

Zoals altijd weer goed.

Traag en duur

Duurt een aantal dagen voordat je je bestelling binnen hebt. Geen retournerings bon aanwezig en retourneer procedure lastig te vinden. Heb een mail gestuurd om naar de instructies te vragen en kreeg toen de mededeling dat dit voor eigen rekening was met de link voor de procedure!

Mooie aanbieding

Vlotte levering , product zoals verwacht

Super goed en snel

Goed binnen een paar dagen in huis

Na bestelling snel in huis. Nadeel de te grote verpakking, die had kleiner gekund.

Geen andere slips dan Sloggi!

Zeer tevreden! Mooi materiaal en blijft mooi.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Ben zeer tevreden

Fijn en snelle levering

Snelle levering. Fijn draagcomfort kortom geweldige slip.

Makkelijk snel correct

Goed product op tijd geleverd voor de afgesproken prijs.

Zie hierboven: wat wil je nog meer?

Goede service, snelle levering

Op tijd

Niks op aan te merken, Ga zo door

Alles ging snel

Zending niet ontvangen

Zaterdag jl. zou het thuis bezorgd zijn, was het bericht van DHL, maar dat was niet het geval. Contact gehad met de winkel waar ik de bestelling deed, die hebben de bestelling gecontroleerd en navraag gedaan bij DHL, men onderzoekt nog steeds .... Had 10 stuks Sloggi besteld, maar heb nog steeds niks. De winkel is vriendelijk, DHL niet want er komt geen reactie. Zou na 3 dagen opgelost zijn, het is nu de 4e dag. En het was een stevig aankoopbedrag. Dus da's balen!!

Beste meneer, mevrouw, Wij vinden het vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat er op 19-09 contact is geweest met onze klantenservice waarna gelijk een onderzoek gestart is bij DHL aangezien de traceercode wel aangeeft dat dit is afgeleverd. dit duurt circa 5 werkdagen voordat wij een terugkoppeling hebben. Zodra wij meer weten, houden wij u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Balen

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. En aangegeven dat ik een groter maat wil. Ik hoor maar niets en heb wel betaald.