Ik draag al jaren slaggi slips. En ben daar uiterst te vreden over!

Zitten prima een goed gevoel..

Niet in de droger doen, dan heb je er lang plezier van.

Goede ervaring

Ik kan niet anders zeggen dat mijn ervaring net Sloggi Plaza goed is....

Niets anders als een goede ervaring met Sloggi Plaza

Perfecte pasvorm

Bestelling op tijd geleverd. Product voldoet aan verwachting.

Slecht

Goedemorgen, Op 4 december 2023 heb ik Sloggi Short Basic XL besteld (art.nr. 55212-80-1). Het product was in de uitverkoop 3+1. Ik heb voor 3 stuks een bestelling geplaatst en voor deze 3 stuks betaald. Vandaag heb ik het product ontvangen, maar slechts 3 pakketten. Waarom zaten er geen 4 stuks in de verpakking terwijl er een actie was voor dit product: 3 stuks + 1 gratis? Mijn bestelnummer is 004234984233.Ik kan geen klacht indienen op jullie website! Niks werkt! Met vriendelijke groet, Edyta Grześkowiak

Beste Edyta, Om gebruik te maken van de actie 3+1 gratis dan dien je ook 4 artikelen in het winkelmandje te stoppen. Dit wordt ook aangegeven op de website bij de actievoorwaarden. Indien je alsnog graag een 4e artikel wilt hebben, is het nog mogelijk om hier gebruik van te maken. Voor vragen kun je terecht bij onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi Plaza

Gedeeld goed en slecht

De service bij sloggi plaza is prima. Alleen de bezorging is heel slecht. Zaterdag de hele dag gewacht en op zondag stond de bezorger voor de deur. Zonder enige communicatie.

Zoals gewoonlijk de bestelling perfect afgeleverd

Gewoon goed!

Kiezen, bestellen ontvangen en fris op weg!

Ik kreeg mijn bestelde artikelen keurig op tijd. En was goed verpakt.

Aantrekkelijke aanbieding, snel verstuurd. Bovendien is dit een onderneming die ook fysieke winkels heeft, ik koop liever bij zulke winkels dan de grote reuzen die alleen maar webwinkels hebben.

Correct, al jaren tevreden

Maat niet afwijkend, goede pasvorm ook na vele jaren wassen

Prima, snel geleverd en goed ondergoed.

Verbeterpunt kan de bezorging zijn. Deze keer in 2 delen afgeleverd, dus thuis blijven. Misschien eerst alles verzamelen en dan pas verzenden? Scheelt ook nog eens verzendkosten en is niet slecht voor het milieu.

voor mij geen optie

ben goed geholpen,alleen het materiaal beviel niet

Goede kwaliteit en pasvorm

Een min puntje Het was de actie 3+1 maar de 1 heb ik er niet bij ontvangen

Goed overzicht

Makkelijk om te kopen.

goed goed

bestelling niet ontvangen

ligt trouwens niet aan jullie maar aan DHL. Adres klopte, maar volgens DHL niet leverbaar vanwege adres onbekend, wat dus niet klopte. Betreft order 004234683542, contact gehad met jullie helpdesk, bestelling zou opnieuw verstuurd worden, maar tot op heden nog niets ontvangen. Ik neem maandag 28 november weer contact op met jullie. Vervelend allemaal, maar kan gebeuren. mvg Jan Ottevanger 0620425248

Beste heer Ottevanger, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat uw pakket niet correct is geleverd. We zullen vandaag contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Sloggi- plaza Lieke

Correcte behandeling

Pakketje is sneller als de orderbevestiging en het tracker tracé nummer

Levering snel en goed

Snelle levering en product van goede kwalteit. Verder niks op aan te merken. Tevreden klant.

Ben zeer tevreden

Perfect. ……….

Goede verzending. Slechte communicatie

Ik heb mijn bestelling helaas terug moeten sturen omdat het achteraf toch de verkeerde maat was. Helaas heb ik van jullie daar geen respons op gehad en dat vind ik een beetje jammer.

Beste Eveline, Wat jammer dat je de maat niet goed was. Zodra je iets retourneert en dit is verwerkt, krijg je van ons een bericht van de retourverwerking. Mochten er nog vragen zijn, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi Plaza