Zitten voortreffelijk en het blijf mooi na vele wasbeurten

Goede kwaliteit, perfecte pasvorm, snel geleverd. Top.

Ik had slips besteld en deze waren de dag erna al binnen. Het was de gewone maat die ik altijd heb alleen vielen deze kleiner uit. Zou een maatje groter bestellen.

Tevreden met de verzending.

Ik ben zeer tevreden na dat ik besteld heb, en het pakketje op tijd heb binnen gekregen.

Fijn

Fijn

Een goede correcte ervaring en afhandeling!

Snel en volgens afspraak bezorgd. Heel fijn en goed zittende slips.

Perfect.

Goede kwaliteit en goede maat.

Beste kwaliteit

Je kunt snel iets bestellen, duidelijke communicatie. Overzichtelijk.. Ik ben tevreden.

Jammer en goed

Ik was niet op de hoogte dat de sloggi krimpt in de was maar weet nu dat ik een maat groter moet bestellen. Wel jammer dat het er niet bij stond in de advertentie. De afhandeling en bezorging was perfect.

Grote collectie Sloggi

Mooie actie met 25% korting. Heb mijn onderbroeken weer aangevuld! Deze keer wel een maatje groter besteld, de tailleslips vallen namelijk net iets strakker.

Weer mooie kwaliteit

Leuk dat er keuze is uit kleuren. Goede kwaliteit. Ik draag ze inmiddels jaren Omdat ik in het begin alleen maar lichte slipjes had heb ik nu en vorige keer wat donkere kleuren besteld. In ieder geval erg tevreden

Kwaliteit is goed

Draag sloggi al jaren, wel ontzettend jammer dat de maat 48 die ik nog beter vindt zitten steeds niet op voorraad is, volgens mij is de vraag groot daar voor en gaat er iets mis bij de bevoorrading , jammer.

Vlotte afwerking

Makkelijk en eenvoudig

Alles ging precies zoals beloofd

Heel goed.

Ik ben uiterst te vreden over het product en de service al jaren draag ik sloggi naar volle te vredenheid!

Heel goed!

De levering was heel snel !

Snel en prefect

Verbaasd over snelle reactie en bezorging

Hele snelle levering

Goed!

Prima pasvorm en kwaliteit

Makkelijk te bestellen en snelle bezorging

Volgende keer zal ik er weer bestellen

Snelle services

Snel en goed geregeld

Te grote verpakking

Bestelling met 4 slips past gewoon door brievenbus, onnodig wachten op bezorger.