Niet zo fijn

Bestelling sloggi slip, verkeerde maat in de verpakking.

Beste Jenny, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de levering niet goed is gegaan en er een andere maat in de verpakking zit. Echter zie ik dat er contact is geweest met onze klantenservice en dit netjes afgehandeld wordt. We doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Veel mails maar waarom ontvan ik 2 broeken zonder en 2 met gulp.

Dit vind ik minder leuk en ontdek je te laat. Je besteld 4 stuks geen 2 verschillende.

vlotte levering.

Vlotte levering en prima prijs!

Mooie aanbieding van prima prijs en kwaliteit, snel geleverd!

Goede pasvorm. Goed verpakt. Top product.

Had de bestelling de volgende dag in huis.

Besteld en geleverd.

Prima !

Snelle levering !

Gebruik gemaakt van een super aanbieding.nergens anders goedkoper heren slips. Super snelle levering in een dag. Zeer goede kwaliteit.

Pakketje snel en in goede orde ontvangen

Te klein

Al eerder deze maat gekocht, maar dit model is te klein. Retour gezonden. Helaas.

goed !

Goed !

Prima kwaliteit en nette levering.

In een woord prima voor herhaling vatbaar

Goede service en snelle levering! Ben blij met Sloggi Plaza!

niet tevreden

mijn ervaring is heb de maat besteld die ik anders ook draag en vond bij deze het elastiek veel te strak heb ze retour gestuurd.

Beste Coby, We vinden het jammer dat de items niet naar wens zijn en deze te strak zitten. Wij hebben hier nog niet eerder klachten over gekregen dat de items anders zitten dan voorheen. Echter kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice en kijken wij graag of het juiste model en maat besteld is en hoe dit mogelijk is. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Sloggi Plaza

Min ervsring is goed.

Snelle service en goede kwaliteit.

Goed!

Prima. Snel Goed. Fijne kwaliteit.

Gewoon zo doorgaan. Geen grote dozen. Toch fijn ingepakt

Bestelling op woensdag geplaatst en vrijdag ontvangen. Netjes ingepakt. Was eerst even skeptisch, omdat de website een beetje shady aanvoelt, maar blijkbaar valt Sloggi Plaza onder winkelketen Berden Fashion. Ben erg tevreden over mijn aankoop en het leveringsproces!

Fantastische bh

Bralette zero feel bh zit heerlijk. Tip:Een model met een smal bandje zou een goede aanvulling op jullie collectie zijn.

artikel zoals beschreven. Levering zoals verwacht

Poepgoed

Rete snel snapt u wel