Geweldig!!

Al jaren ben ik vaste klant bij jullie en altijd super snelle levering en goede kwaliteit. Ga zo door!!

Super shop met hele leuke kleding !!!

Fijne klantenservice

leuke kleren voor een leuke prijs! ik had een vraag over me bestelling en ik werd via de chat snel geholpen. afijn gesprek en behulpzaam. dankjewel By Musthaves

Super leuke kleren!!

Super leuke kleren voor een leuke prijs. Helemaal als je leuke items kan scoren uit de Magic Sale. Ik had het om 21.48 uur besteld en ik had het de volgende dag in huis. Super Service!! :D Heel blij mee en ook super leuke filmpjes en fotos op de socials!

SCHANDALIG

Begin september item besteld, na paar uur melding ontvangen dat het item niet meer beschikbaar was. Het aankoop bedrag zou gecrediteerd worden. Aangezien ik het item graag wilde meteen ergens anders besteld. Tot mijn verbazing toch wel het item van By Musthaves ontvangen. Hier begint de ellende ruim 2 weken mailen en chats eindelijk een retour label ontvangen Na melding dat het retour pakket door ze is ontvangen, wat schets mijn verbazing mail van ze ontvangen kan nog max 21 dagen duren voor het aankoop bedrag wordt gecrediteerd. Ten eerste mag dit wettelijk max 14 dagen zijn en ten tweede hallo jullie maken een fout. Uiteraard weer mailen, maar tot op de dag van vandaag weer geen enkele reactie behalve de standaard replys

Maten zijn niet zoals ze die aangeven

De artikelen vallen anders dan dat het bedrijf aangeeft. Helaas als je dit aangeeft geven hun aan dat hun modellen het wel passen, echter kan het ook zijn dat dit exemplaar een fout is. Het bedrijf geeft aan dat je het retour mag sturen maar wel de kosten voor eigen rekening zijn. Helaas denk dit bedrijf dus niet mee met je klant, ik zou dus zeker niet aanraden om hier te gaan shoppen!

Je geld krijg je niet terug

Pasvorm klopte niet met de site, stond lengte 1,58 ik ben 1,64 en hij was nog te lang. Ik stuur mijn artikel gelijk terug en nu ben ik nog steeds aan het wachten op mijn geld. In de mail zeggen ze kan tot 17 dagen duren ten eerste vind ik dat erg veel en ten tweede zijn we daar nu al overheen en heb mijn geld nog steeds niet terug.

Service en communicatie is vreselijk

Nu een paar keer besteld, maar de communicatie van de klantenservice en het retourbeleid is echt slecht. Heb al voor de 3e keer achter mijn retourzendingen aan gemoeten en krijg nooit vanzelf de bevestiging dat deze verwerkt is. Inmiddels heb ik eind jullie ook weer een paar items retour gestuurd en de zending is nu al 3 weken door ze ontvangen en nog steeds niet verwerkt!! Klantenservice scheept je iedere keer af met standaard antwoorden of we hebben een vertraging. Inmiddels zou het uiterlijk vorige week worden verwerkt, maar tot op heden nog steeds GEEN bevestiging van de retour! Nu reageren ze gewoon niet meer! Na deze keer echt de laatste keer dat ik er besteld heb!!!

Response from the business owner

Beste Masha, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze service. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Op het moment dat u iets retourneert en heb bij ons wordt afgeleverd duurt het 21 dagen tot dat wij het verwerken. Helaas liepen wij de laatste weken een beetje achter met het verwerken van onze retouren wegens enorme drukte. We hebben dit inmiddels weer bijgewerkt. Mocht u tot op heden nog niks hebben ontvangen wil ik u vragen om een mail te sturen naar info@bymusthaves.com. Dan zullen wij u zo goed mogelijk verder helpen. Met vriendelijke groet, By Musthaves

Slechte kwaliteit en service

Kleding is 9 van de 10 keer na een halfjaar al kapot of ziet er niet meer mooi uit, bijvoorbeeld truien die helemaal beginnen te pillen, scheur in broeken gewoon tijdens het lopen. Je krijgt dan een standaard mail dat het dan buiten de wettelijke 2 maanden garantie valt. Erg jammer, mist dus best wel wat klantenservice en kwaliteit.. ik koop hier niks meer, voor die prijs heb je betere kwaliteit kleding waar je veel langer mee kan doen.

Response from the business owner

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent met uw items. Mocht een item kapot raken binnen de garantie termijn, dan ontvangt u een nieuw item of een vergoeding om het te laten maken. Na een half jaar kunnen wij helaas geen garantie meer bieden. Liefs, By Musthaves

Zeer slechte website en zeer slechte niet meedenkende klantenservice!!

Ik ben zeer ontevreden over de werking van de website en vervolgens over de klantenservice. Ik ben uren bezig geweest met proberen een bestelling te plaatsen. Keer op keer werd ik eruit gegooid en kreeg ik een error. Contact opgenomen via de chatservice met de klantenservice: ze zeiden excuses, we werken eraan, blijf het proberen. Dat heb ik gedaan maar ik bleef storingen krijgen, dit kan ik nog wel begrijpen omdat het erg druk was vanwege de magic sale maar niet hoe er vervolgens met mij als klant omgegaan wordt. Uiteindelijk na vele uren lukt het me eindelijk er door te komen en plaats ik een bestelling. Bij het betalen hangt de site WEER vast. Weer neem ik contact op met de klantenservice en ze kunnen en willen mij niet helpen.. Het enige wat ze zeggen is: probeer het opnieuw. En wederom lukt het niet. Daarna is de klantenservice niet meer bereikbaar en probeer ik het de volgende dag. Weer bel ik en word ik niet serieus genomen en probeert de klantenservice niet mee te denken of voor een oplossing te zorgen. Dit vind ik absoluut niet hoe een webshop behoort te functioneren en als je dan hulp wilt waar de klantenservice voor hoort te zijn maar die tot 2 keer toe bij het bellen niet krijgt kan ik niet anders dan een dikke onvoldoende geven.

Response from the business owner

Beste Elles, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het niet gelukt is met het plaatsen van uw bestelling. Afgelopen woensdag hebben wij de grote Magic Sale gehad, doordat er enorm veel mensen op de site zaten werd deze helaas over belast. We begrijpen dat dit frustrerend is als u graag een bestelling wilt plaatsen. Onze excuses hiervoor. Omdat meerdere mensen hier last van hadden, hebben wij de sale met 1 dag verlengd. Zodat iedereen toch nog de kans kreeg om op een rustiger moment te shoppen. Mijn collega heeft dit aan u doorgegeven via de telefoon. We hopen u toch nog terug te zien, ondanks de vervelende ervaring. Liefs, By Musthaves

Retour

Tijdens de magic sale stond er erg slecht aangegeven dat de producten niet retour gestuurd konden worden. Veel klanten zijn daardoor misleid. Het stond niet bij de magic sale alleen met hele kleine letters bij de retour voorwaarden. Ook op Instagram stond het met hele kleine letters ‘no retour’. Naar mijn inzien erg onduidelijk. Het bedrijf heb ik daarna bericht maar het moest heel erg lang duren voordat ze toegaven dat ze het de volgende keer aan zouden passen.

Response from the business owner

Beste Lola, Bedankt voor uw review. De items van de Magic Sale mogen inderdaad niet retour worden gestuurd. U kunt dit terug vinden op onze website onder de retour voorwaarden. Verder hebben wij dit meerdere keren vermeld bij onze Instagram en Facebook posts. Liefs, By Musthaves

dit is de eerste keer ga eens proberen te bestellen zeer mooi kleding

Kleding is top maar enorm slechte service

De kleding is fantastisch maar jullie adverteren met het feit dat je de volgende dag de kleding in huis hebt. Gister begin van de middag besteld en als ik nu niet had gebeld dan wist ik nog niks. Blijkbaar iets mis gegaan en mijn bestelling heb ik niet vandaag binnen… maar als je overal adverteert met het feit dat je het volgende dag kan dragen dan verwacht ik wel iets meer service als het fout gaat.

Response from the business owner

Beste Michelle, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling. Wij willen hiervoor graag onze excuses aanbieden. 99% van de bestellingen worden de volgende dag geleverd zonder probleem, helaas kan er in ons systeem ook wel eens iets mis gaan. We begrijpen dat dit erg vervelend is, en we doen ons best om dit op te lossen, zodat dit in de toekomst niet weer kan gebeuren. Liefs, By Musthaves

Hele slechte klanten service!!!!!!

Nog nooit zo’n slechte service ergens gehad. Ik had 4 artikelen besteld uit de sale, waarvan ik er 1 wilde houden en de andere 3 terug wilde sturen. Er zat bij de bestelling gewoon een retour formulier dus heb ik deze retour gestuurd. Na een maand (!!) krijg ik de 3 artikelen weer naar mijn huisadres terug gestuurd met een briefje erbij dat artikelen uit de sale niet retour gestuurd mogen worden. Na eindelijk in contact te zijn gekomen met ze (dit duurt namelijk even) vertellen ze mij dat dit op social media gestaan heeft. Ja precies, ik bestel op jullie website, maar blijkbaar moet iedereen eerst social media checken of er geen bijzonderheden zijn!??? Dus nu eisen ze mij om te betalen voor alle artikelen terwijl ik aan het meeste dus helemaal niks heb. Ik heb aangeboden om het bestelde bedrag dan prima te willen betalen aan ze, maar dan wel voor artikelen waar ik wél wat aan heb. Hier wordt totaal niet op gereageerd. Nog nooit zo’n slechte ervaring meegemaakt.

Slechte service!

Altijd met veel plezier bij jullie besteld. En mijn kledingkast is letterlijk gevuld voor 70% met jullie kleren. Maar de service als een pakket niet is aangekomen is ronduit schandalig. Zelf al gelijk met dhl contact opgenomen ze zouden het in de brievenbus hebben gedaan. Niks ontvangen.. Zelf bij buren geïnformeerd. Contact opgenomen met Bymusthaves en zij zouden ook contact opnemen met dhl. Onderzoek zou worden gestart nou prima.. Inmiddels bijna 2 weken verder en krijg het zelfde bericht van Bymusthaves als van DHL dat ze het zouden hebben afgeleverd. Dat is het probleem toch niet onderzoeken..? Het probleem is dat het pakket niet in mijn brievenbus is afgeleverd laat staan aan mij persoonlijk is afgeleverd. Telefonisch contact opgenomen maar hier krijg ik iemand aan de lijn die me alleen kan doorverwijzen naar de mail.. Eindstand pakket niet aangekomen, geld kwijt en een ontevreden klant. Slechte service en dit weerhoudt mij dan ook om nog een keer bij jullie te bestellen. Jammer dat het niet netjes word opgelost. Fouten kunnen worden gemaakt en is ook niet erg maar als het pakket echt niet bij mij is afgeleverd en ik krijg als antwoord we kunnen je verder niet helpen vind ik echt teleurstellend. Ruby

Super leuke betaalbare kleding

Er is één nadeel, bijna alle kleding is super leuk. Al heel veel gekocht. Bijna alles is leuk.

Top service!!!

Vrijdag avond schoenen besteld en zaterdag al in huis. Super leuke, lekker zittende schoenen. Wat een top service en super snel!

Logistieke organisatie niet in orde /

Ik heb al 2 keer proberen te bestellen bij ByMusthaves. Helaas is het beide keren (na invoeren correcte bezorgadres in NL) mis gegaan bij met de bezorgservice. Mijn adres is tot 2 keer toe niet correct doorgevoerd of overgenomen door DHL vermelden ze (nog steeds geen idee bij wie het mis is gegaan). De eerste keer was mijn pakketje bij een verkeerd adres bezorgd en hier moest ik zelf een zoektocht voor opzetten aangezien het lang duurde bij Musthaves om dit zelf te achterhalen en contact te leggen met DHL. Uiteindelijk wel een nieuwe zending gekregen en ik ben 2 uur kwijt geweest aan bellen met DHL en adressen bezoeken in mijn stad. Toch nogmaals geprobeerd te bestellen een tijd later en wederom is het pakketje niet aangekomen, maar teruggestuurd naar Bymusthaves door verkeerd vermelde adresgegevens. Er werd door DHL een terugzending ingezet naar Bymusthaves. Gebeld en zij hebben mij verzekerd dat ik bij aankomst van mijn pakketje een mail ontvang met de opties: opnieuw versturen of annuleren. Dit heb ik niet gekregen dus wederom achteraan gebeld en nonchalant te horen gekregen van de call center dame dat het verkeerd is gegaan in het magazijn en de artikelen retour zijn genomen, tevens niet meer beschikbaar. Na 2 lange weken wachten baalde ik hier enorm van. Kers op de taart is dat ze aangeven bij mijn volgende bestelling dat ik ZELF moet bellen met DHL om te zorgen dat zij het adres goed binnenkrijgen?! Sorry maar hier valt mijn broek van uit. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt met pakketjes en ik bestel behoorlijk wat online. Ik ben zeer teleurgesteld in de service en het oplossingsgerichte vermogen van de mensen binnen deze organisatie. Jammer!

Response from the business owner

Beste Anika, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het telkens mis gaat met het bezorgen van uw bestelling. Het adres wat u zelf invult wordt automatisch overgenomen door onze bezorg service, wij doen dit niet handmatig en passen dit verder ook niet aan. Wij weten ook helaas niet waar dit telkens mis gaat, maar begrijpen dat het ontzettend vervelend is. Mijn collega heeft u daarom aangeraden om zelf contact op te nemen met DHL, zodat u het misschien bij een service punt kunt laten afleveren. Wij kunnen dit helaas niet voor u aanpassen, anders hadden wij dat uiteraard graag voor u gedaan. Wat betreft de zending die verwerkt is als retour, dit is inderdaad niet helemaal goed gegaan. Graag willen wij u hier onze excuses voor aanbieden. Als u contact opneemt via info@bymusthaves.com kunnen wij u eventueel gratis verzending aanbieden voor een volgende bestelling. Ondanks de vervelende ervaring, hopen wij u toch nog terug te zien op onze website. Liefs, By Musthaves

Super leuke kleding en fijne service

super

Goed geholpen en snelle service. Voordeel van hier is dat ze ook in de avond uren bereikbaar zijn voor vragen. Ik ga hier zeker vaker bestellen voor de echte musthaves :)

Leuke kleren en snelle service!

Voor 22.00 uur besteld is ook de volgende dag in huis!! De kleren zijn hip, mooi en ook voor een leuke prijs! Als er iets is kan je de klantenservice bereiken via de chat wat ook heel handig! Mensen klagen veel over dat de kleding van een magic sale niet retour kunnen maar dat is ook logisch. De prijzen zijn spotgoedkoop en bij een outlet of een kledingwinkel met speciaal afgeprijsde artikelen mag het ook niet retour. Al met al een top webshop met leuke betaalbare musthaves kleren

Netjes en op tijd geleverd

Response from the business owner

Beste Ineke, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze webshop. Tot de volgende keer! Liefs, By Musthaves

Slecht

Slechte webshop!!!! 1. Website beroept zich op een 'wettelijke garantie' van 30 dagen. Er bestaat in de wet geen garantie van 30 dagen. Volgens Europese richtlijnen is de minimale wettelijke garantieperiode 2 jaar. Een product moet bij normaal gebruik tenminste twee jaar goed te gebruiken zijn en niet 30 dagen. Echt een lachertje dat deze website mensen dit wijs probeert te maken en aangeeft ergens een grens te moeten trekken. 2. Je kan magic sale items niet retourneren volgens de website. Klanten moeten wettelijk bij een koop via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst hebben (artikel 6:230o BW). Dat producten in de sale zijn maakt dit niet anders. Dus hier liegen ze ook hun klanten voor. 3. Uiteindelijk heb ik met juridische hulp mijn geld terug kunnen krijgen na maanden. Lees deze reviews en bovenstaande punten die ik eb gemaakt dus goed! Laat je niet misleiden door een stel prutsers :) @musthaves jullie hoeven hier niet op te reageren hoe vervelend jullie het vinden e.d. in al die maanden hebben jullie niets uitgevoerd toen ik aan het klagen was, dus als ik in het openbaar klaag hoef ik ook geen reactie meer te hebben.

Response from the business owner

Beste Aylin, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u ervaring met onze webshop op deze manier is verlopen. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van 30 dagen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Magic Sale items mogen inderdaad niet retour worden gestuurd. Deze voorwaarden kunt u terug vinden op onze website en deze worden ook vermeld tijdens het aanmelden van een retour. We hopen u toch nog terug te zien in onze webshop. Liefs, By Musthaves

leuke kleding, net niet echt service-gericht

Leuke kleding, alles wat op de site staat wil ik wel hebben. Heb zo dan ook wat besteld, alleen waren veel items uitverkocht. Ook kwam de blazer erg verkreukeld binnen, ook is het routeneren niet heel gemakkelijk en voor eigen kosten.

Response from the business owner

Beste Noelle, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een blazer verkreukeld binnen komt, onze excuses hiervoor. Heeft u hiervoor een mail gestuurd naar onze klantenservice? We kunnen dan altijd even met u meekijken naar een passende oplossing. Wanneer u uw retour aanmeld ontvangt u automatisch de instructies hiervoor. Mocht u hier niet uitkomen dan kunt u altijd contact met ons opnemen, we helpen u dan uiteraard graag verder. Liefs, By Musthaves

Bestelling geannuleerd

Helaas kwam ik erachter dat mijn bestelling geannuleerd was i.v.m. een systeemfout op de webshop. Erg jammer dat ik daarover niet op de hoogte gesteld werd en zelf naar moest vragen na 4 dagen wachten op mijn pakket.

Response from the business owner

Beste Jamie-lee, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling geannuleerd is, we begrijpen uiteraard dat dit een teleurstelling veroorzaakt. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Door een fout in ons voorraad systeem kunt u soms items bestellen die dan helaas al uitverkocht zijn. We zijn er druk mee bezig om dit op te lossen, zodat dit niet weer kan gebeuren in de toekomst. Er wordt een automatische mail gestuurd zodra de order geannuleerd is, ik ben bang dat dit bij u dan niet helemaal goed is gegaan. Ondanks de teleurstelling, hopen wij u toch nog terug te zien bij onze webshop. Liefs, By Musthaves

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement