Vreselijk bedrijf

Jasje besteld pakket vermist en dan moet jij maar betalen voor niks En antwoord geven kunnen ze ineens niet meer Vreselijk bedrijf

Onprofessionele afhandeling

Ik heb vorige donderdag een onvolledig pakketje ontvangen van ByMusthaves.com (slechts 2 van de 4 artikelen waren aanwezig) en vind het zeer jammer dat ik hiermee niet verder geholpen word. Het pakket was ongeopend en niet beschadigd. Toch wordt er beweerd dat alle 4 de artikelen in dit ene pakket werden verstuurd. Ik zou graag de artikelen (ter waarde van €89,98) alsnog ontvangen of mijn geld terug krijgen, maar krijg geen respons meer op mijn emails. Wat een onprofessionele manier van werken! Ik heb deze reactie gepost op hun facebook en instagram en werd meteen geblokkeerd !!

Hier niks bestellen!!!

Pakket geannuleerd omdat ik 3 weken op een pre-order aan het wachten was. Hebben ze het toch maar zonder dat ik het wist verstuurd. Pakket nooit aangekomen bij mij. Zeggen een onderzoek te hebben gestart bij DHL maar het pakket is daar nooit ontvangen. Webshop weigert factuur te crediteuren. Ben al bijna 2 maanden bezig met ze. Dit nog nooit meegemaakt!!

SLECHT!!!

Vanaf Januari bezig met het verwerken van mijn retour. Meedere malen contact gehad waarin ze aangeven dat ze het druk hebben, maar 3 maanden is een beetje overdreven vindt je niet? Ik lees op Google ook alleen maar slechte recensies....

Waardeloos bedrijf

Pakket willen retourneren tijden terug. Contact opgenomen maar geen gehoord. Meermaals berichten gestuurd geen gehoor. Uiteindelijk via de mail maanden later een bericht kon ik mijn pakket retourneren. Is het pakket aangekomen. Zeggen ze termijn verstreken dus je kan de verzendkosten betalen om je pakket terug te krijgen! Echt waardeloos bedrijf. Klantvriendelijkheid 0. Gewoon oplichting. Heb er geen goed woord voorover

Waardeloos

Waardeloos bedrijf. Klantenservice wat ze zogenaamd belangrijk vinden om van te janken. Bestelling 26 mei geplaatst. 1 juni ontvangen. 6 juni retour gemeld. DAN gaan 14 dagen in om het daadwerkelijk te retourneren (staat zelfs op hun website). 9 juni retour op post gedaan. Niks meer gehoord. Want het blijkt; pakket wordt niet eens in ontvangst genomen. Pakket komt dus terug. Ik benader ze hierover. Bied zelfs aan om het opnieuw te sturen. Krijg je te horen: “pakket is niet geleverd dus jammer, termijn is verstreken”. Tevens zou ik ruim een week later m’n bestelling retour hebben gedaan. En dan? Dat zijn geen 14 dagen…. Als ik dat aankaart komt er een smoesje dat ze geen brievenbus post accepteren(?!) En je maar een duurder alternatief had moeten kiezen. Terwijl ik de bestelling oorspronkelijk van hun als brievenbuspost heb ontvangen. Wat een grap!! Daarnaast is dat niet eens ter zake. Staat nergens op hun website vermeld dat ze dat niet accepteren en ze kunnen mensen niet verplichten een duurdere verzendwijze te kiezen als dit niet nodig is. Ten slotte blokkeren ze je. Zitten we hier op de middelbare school? Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Elke dag posten ze blije giveaways maar om dit doen ze moeilijk. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar vanwege personeelstekort maar nogmaals, 24/7 zitten ze rondjes te draaien met hun kleren op social media. Mensen die mij kennen weten dat ik een geduldig en redelijk persoon ben. Ik heb het netjes proberen af te handelen en zelfs medewerking aangeboden. Maar van hun kant blokken ze alles af. Voor mij eindigt dit niet hier. Ze mogen voor alle kosten opdraaien. Want dit is pure DIEFSTAL. Wordt dus jammer genoeg vervolgd…

Slechte service

Bijzonder retourbeleid. Op website staat vermeld dat de retour tot 14 dagen na ontvangst aangemeld kan worden. Dit binnen die tijd gedaan (met 12 dagen 12 dagen via dhl verstuurd). Echter is er wat mis gegaan bij dhl en kreeg ik het pakketje 1 week later zelf weer thuis. Hier meerdere keren mailcontact over gehad. Toestemming gevraagd om de retour alsnog weer te verzenden (kon alleen via de mail, want telefonisch niet bereikbaar ivm zogenaamde drukte). Maar de retour kon niet geaccepteerd worden, want het pakketje is was pas binnen 12 dagen retour gedaan en je moet altijd rekening houden met vertraging? Dit begrijp ik even niet, want waarom is er dan een retourbeleid van 14 dagen? Dat is toch niet aan de consument lijkt mij? Heel bijzonder. Gevraagd naar een passende oplossing, maar is er niet vanuit het bedrijf zelf. Heel erg jammer, want vind de kleren altijd enorm leuk.

Komen afspraken niet na

Op 13 januari hebben ze mijn aangetekende retour pakket ontvangen. 31 dgn later nog steeds geen geld terug gestort gekregen. Klantenservice zegt pas op 19 januari het pakket te hebben ontvangen echter heb ik zwart op wit van postnl dat zij hem op 13 januari hebben ontvangen. Ik ga aangifte doen!

• Would you recommend us? No

Veel te traag met retour zending verwerken

Na meer dan 30 dagen hebben ze eindelijk mijn retourzending verwerkt.

Very bad

Zeer slechte klantenservice. 5 weken geleden een jas besteld. Deze is tot op heden nog steeds niet aangekomen. Al 5x gebeld, maar door de drukte nemen ze niet op. Er wordt wel gevraagd om een telefoonnummer achter te laten zodat ze zo snel mogelijk terug kunnen bellen. Helaas belt er nooit iemand terug. Uiteindelijk wel contact kunnen maken via de chat en ook via de mail.. maar blijkbaar is er bij "by musthaves" geen goede verslaglegging. Want bij elk contact begin je weer van voor af aan.. ondertussen al 10 mails terug ontvangen, maar vandaag werd er dus weer gevraagd wat t probleem was. Een voorbeeld: eerst was t pakketje vermist bij DHL, daarom werd er een onderzoek gestart. Bij een volgend contact werd er gezegd dat ik een pre-order had?? (Huh, er was toch in een vorige mail een onderzoek gestart??) Dus wat gaan ze doen?? Nog een onderzoek starten bij DHL. Wanneer ik verhaal ga halen bij DHL (wat snel lukt) blijkt dat "by musthaves" een verkeerd label had geplakt op t pakket. Dus dat was meer dan 2 weken geleden al teruggestuurd naar het bedrijf. Wanneer ik vandaag mail, vragen ze wanneer ik t pakket heb teruggestuurd??? Er is telkens een ander verhaal!!! Maar er klopt niks van. Ik zal NOOIT meer iets bestellen bij die prutsers.

• Would you recommend us? No

Steeds snel geleverd. Kledingstukken van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit. Zeer tevreden van.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Response from the business owner

Beste Peggy, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

fijne jeans besteld, snel binnen gekregen

Gisteren mijn jeans besteld bij by musthaves. Zit perfect ben er erg blij mee. En snel geleverd.

Response from the business owner

Beste Anja, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

Geweldig!!

De service is echt top!! En de kleding is van goede kwaliteit. Zelfde dag nog verzonden en voor 11 uur zelfs nog dezelfde dag geleverd. Ik bestel nergens anders meer!! Echt een aanrader. Ga zo door meiden!!

Response from the business owner

Beste Barbara, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

oplichters

verzenden producten die niet aankomen en leggen vervolgens verantwoordelijkheid bij transporteur! Klantenservice zeer slecht en weigeren wettelijke ontbinding van koop

Response from the business owner

Beste Ralph, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u ervaring met onze webshop op deze manier is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie in het mailcontact dat de klantenservice een passende oplossing heeft aangeboden en dit is ook geaccepteerd. 🌸 Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u altijd mailen naar [email protected]. Ondanks de vervelende ervaring, hopen wij u toch nog terug te zien bij BY MUSTHAVES ✨ Liefs, By Musthaves

Slecht bedrijf

Waardeloos bedrijf. Pakket komt niet aan. Fout ligt dan volgens hun bij DHL. Word dan terug gestuurd naar het magazijn. Je geeft dan aan dat je het geld terug wil, maar ook dat krijg je niet terug. Vervolgens reageren ze nergens meer op. Wat een hopeloos bedrijf!! LAAT HET BY BY MUSTHAVES WORDEN!!

Response from the business owner

Beste Cees, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u ervaring met onze webshop op deze manier is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het inmiddels opgelost? Laat het ons dan weten via [email protected]. Dan kunnen we direct met u meekijken naar een passende oplossing. Ondanks de vervelende ervaring, hopen wij u toch nog terug te zien bij BY MUSTHAVES ✨ Liefs, By Musthaves

Al een aantal keren kleding gekocht bij Bymusthaves! Als je vragen hebt word je super en snel geholpen! Ook met het vragen van advies helpen ze je goed. Laatst vroeg ik of ze een link door konden sturen van een truitje welke ik zocht. Helaas was deze uitverkocht maar het fijne was dat ze me meteen linkjes stuurden van andere leuke opties!!

Response from the business owner

Beste Dominique, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

Super slechte service

Bestelling geplaatst in december.. ik dacht de bestelling vertraagd was na contact opgenomen te hebben werd er tegen mij gezegd dat de bestelling geleverd was?? Ik heb toeb aangegeven dat ik niks heb ontvangen na traag gemaild en dagen wachten is dit nog steeds niet opgelost. We zitten al in februari.....Ze blijven maar doorgaan dat het geleverd is, ik blij maar berichten krijgen dat ik moet betalen maar ik ga niet betalen voor iets wat niet ontvangen is. Nu wacht ik ook al dagen op een reactie. Ben ik blij dat ik voor klarna heb gekozen. Ohja en wat ze zeggen ja de koerier zegt dat dit is geleverd bij iemand uit de straat donker en heeft een snor of baard wtf?????? Echt heel vreemd allemaal, en ik weet zeker dat de goede reviews ook bulshit zijn want echt totaal geen service niks!

Response from the business owner

Beste Hanna, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u ervaring met onze webshop op deze manier is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag willen wij u hier onze excuses voor aanbieden. Wij weten ook helaas niet waarom het mis is gegaan bij DHL, maar we begrijpen dat het ontzettend vervelend is. Als u contact opneemt via [email protected] kunnen wij u eventueel gratis verzending aanbieden voor een volgende bestelling. Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u altijd mailen naar [email protected]. Ondanks de vervelende ervaring, hopen wij u toch nog terug te zien bij BY MUSTHAVES ✨ Liefs, By Musthaves

Retour verloopt ontzettend traag

Retour wordt ENORM traag verwerkt, heb zelf een webshop en dit kan binnen 1 klik direct de volgende dag overgemaakt worden aan klant. Ik ga hier niet meer bestellen.

Response from the business owner

Beste Kimberley, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u ervaring met onze webshop op deze manier is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij verwerken onze retouren standaard binnen 14 dagen, dit staat ook op onze website aangegeven. Het kan soms gebeuren dat als wij het op dag 14 verwerken dat het dan nog 1 a 2 werkdagen duurt tot het daadwerkelijk op de rekening is teruggestort, dit komt omdat wij werken met een betalingssysteem. Ondanks de vervelende ervaring, hopen wij u toch nog terug te zien bij BY MUSTHAVES ✨ Liefs, By Musthaves

Altijd snel geleverd en kwaliteit kleding is top!

Kwaliteit kleding is altijd super en als je vragen hebt over de maat of iets reageren ze altijd super snel

Response from the business owner

Beste Eva, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

Snelle reactie en vriendelijk

Er werd snel gereageerd op mijn Instagram bericht! Ik kon aan de tekst zien dat er een vriendelijk iemand mij een berichtje stuurde. Daarnaast ben ik ook goed geholpen met mijn keuzes.

Response from the business owner

Beste Fabienne, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

Heel goed! Blij met de truien!

Response from the business owner

Beste Patty, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

Goede klantenservice

Door een fout bij DHL (verkeerd gesorteerd) werd mijn bestelling terug gestuurd naar ByMusthaves. Ik heb contact opgenomen en ze hebben mij erg goed geholpen en mn bestelling weer opnieuw opgestuurd. Ze doen er alles aan om je tevreden te maken. Het contact was erg fijn.

Response from the business owner

Beste Lotte, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

Hele slechte klantenservice

Kleding is van niet al te goede kwaliteit, maar je kunt het beter houden dan retourneren. Er is iets misgegaan met mijn retourzending en de klantenservice van Bymusthaves doet alsof ze er niets van begrijpt. Ik zal hier nooit, maar dan ook nooit meer kopen.

Response from the business owner

Beste Romee, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u ervaring met onze webshop op deze manier is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag willen wij u hier onze excuses voor aanbieden. Als u contact opneemt via [email protected] kunnen wij u eventueel gratis verzending aanbieden voor een volgende bestelling. Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u altijd mailen naar [email protected]. Ondanks de vervelende ervaring, hopen wij u toch nog terug te zien bij BY MUSTHAVES ✨ Liefs, By Musthaves

Super snelle en goede service!

Gisteren eind van de middag mijn bestelling geplaatst, deze werd de volgende dag begin van de middag al bezorgd. Een super snelle levering en een vriendelijk contact via de socials. Bestelde kleding valt goed is de smaak, ik kom zeker nog eens terug om mijn kledingkast opnieuw te vullen!

Response from the business owner

Beste Anne, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves

Aanbevolen

Goede service en snel geleverd.. echt Top.

Response from the business owner

Beste Maaike, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.💕 Wij vinden het geweldig om te lezen dat u zo blij bent over onze service! Hopelijk zien we u snel terug bij BY MUSTHAVES! ✨ Liefs, By Musthaves