Super leuke kleding en fijne service

super

Goed geholpen en snelle service. Voordeel van hier is dat ze ook in de avond uren bereikbaar zijn voor vragen. Ik ga hier zeker vaker bestellen voor de echte musthaves :)

Leuke kleren en snelle service!

Voor 22.00 uur besteld is ook de volgende dag in huis!! De kleren zijn hip, mooi en ook voor een leuke prijs! Als er iets is kan je de klantenservice bereiken via de chat wat ook heel handig! Mensen klagen veel over dat de kleding van een magic sale niet retour kunnen maar dat is ook logisch. De prijzen zijn spotgoedkoop en bij een outlet of een kledingwinkel met speciaal afgeprijsde artikelen mag het ook niet retour. Al met al een top webshop met leuke betaalbare musthaves kleren

Netjes en op tijd geleverd

Beste Ineke, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze webshop. Tot de volgende keer! Liefs, By Musthaves

Slecht

Slechte webshop!!!! 1. Website beroept zich op een 'wettelijke garantie' van 30 dagen. Er bestaat in de wet geen garantie van 30 dagen. Volgens Europese richtlijnen is de minimale wettelijke garantieperiode 2 jaar. Een product moet bij normaal gebruik tenminste twee jaar goed te gebruiken zijn en niet 30 dagen. Echt een lachertje dat deze website mensen dit wijs probeert te maken en aangeeft ergens een grens te moeten trekken. 2. Je kan magic sale items niet retourneren volgens de website. Klanten moeten wettelijk bij een koop via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst hebben (artikel 6:230o BW). Dat producten in de sale zijn maakt dit niet anders. Dus hier liegen ze ook hun klanten voor. 3. Uiteindelijk heb ik met juridische hulp mijn geld terug kunnen krijgen na maanden. Lees deze reviews en bovenstaande punten die ik eb gemaakt dus goed! Laat je niet misleiden door een stel prutsers :) @musthaves jullie hoeven hier niet op te reageren hoe vervelend jullie het vinden e.d. in al die maanden hebben jullie niets uitgevoerd toen ik aan het klagen was, dus als ik in het openbaar klaag hoef ik ook geen reactie meer te hebben.

Beste Aylin, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u ervaring met onze webshop op deze manier is verlopen. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van 30 dagen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Magic Sale items mogen inderdaad niet retour worden gestuurd. Deze voorwaarden kunt u terug vinden op onze website en deze worden ook vermeld tijdens het aanmelden van een retour. We hopen u toch nog terug te zien in onze webshop. Liefs, By Musthaves

leuke kleding, net niet echt service-gericht

Leuke kleding, alles wat op de site staat wil ik wel hebben. Heb zo dan ook wat besteld, alleen waren veel items uitverkocht. Ook kwam de blazer erg verkreukeld binnen, ook is het routeneren niet heel gemakkelijk en voor eigen kosten.

Beste Noelle, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een blazer verkreukeld binnen komt, onze excuses hiervoor. Heeft u hiervoor een mail gestuurd naar onze klantenservice? We kunnen dan altijd even met u meekijken naar een passende oplossing. Wanneer u uw retour aanmeld ontvangt u automatisch de instructies hiervoor. Mocht u hier niet uitkomen dan kunt u altijd contact met ons opnemen, we helpen u dan uiteraard graag verder. Liefs, By Musthaves

Bestelling geannuleerd

Helaas kwam ik erachter dat mijn bestelling geannuleerd was i.v.m. een systeemfout op de webshop. Erg jammer dat ik daarover niet op de hoogte gesteld werd en zelf naar moest vragen na 4 dagen wachten op mijn pakket.

Beste Jamie-lee, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling geannuleerd is, we begrijpen uiteraard dat dit een teleurstelling veroorzaakt. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Door een fout in ons voorraad systeem kunt u soms items bestellen die dan helaas al uitverkocht zijn. We zijn er druk mee bezig om dit op te lossen, zodat dit niet weer kan gebeuren in de toekomst. Er wordt een automatische mail gestuurd zodra de order geannuleerd is, ik ben bang dat dit bij u dan niet helemaal goed is gegaan. Ondanks de teleurstelling, hopen wij u toch nog terug te zien bij onze webshop. Liefs, By Musthaves

Voor klantenservice een dikke 10!

Super snel en goed verder geholpen! De klanten staan duidelijk op de eerste plaats.

Oké, maar niet top!

Ze hebben super leuke kleding. Ik vind op de website niet altijd duidelijk aangegeven hoe een product valt qua maat. Bv. Taille maat 28 cm? Hoe meet je dat? Veel one size producten die de ene keer wel passen en de andere keer niet. Zonde van je geld om één product te bestellen gezien je je retour pakket moet betalen. Dus tip.. bestel meerdere producten zodat je maar 1x retour hoeft te betalen :)

Beste Marieke, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat het soms lastig is om in te schatten hoe een product valt. Echter hebben wij een chat functie op onze website, via deze weg kunt u altijd vragen stellen over een product. Wij kunnen u dan vertellen hoe een product valt en hoe de maten zijn gemeten. Hopelijk tot de volgende keer in onze webshop. Liefs, By Musthaves

Slechte service

Erg jammer dat een item voor 14,99 op de website wordt aangeboden, en bij de laatste stap in het bestelproces (afrekenen) ineens 10 euro duurder is. Melding gemaakt, incl. screenshots met tijd ter bewijs, wordt helemaal niets mee gedaan. Verklaring: was een sale item en die sale zou geëindigd zijn. Dan hoort dat item ook voor de juiste prijs op de website vermeld te staan en de winkelwagen in te gaan. Het kan niet ineens duurder worden zodra je gaat afrekenen. Dat zou in een winkel ook niet gebeuren.

Beste Bianca, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring met onze webshop heeft gehad. Wij hadden een grote Magic Sale, deze eindigde op woensdag. Toen zijn de prijzen ook aangepast, echter kan het even duren voordat de website dit helemaal verwerkt heeft. U heeft donderdag de bestelling proberen te plaatsen, in het betaal proces zullen de prijzen dan inderdaad veranderen. Liefs, By Musthaves

Slechte kwaliteit en je moet om retourneren veel geld betalen

De kwaliteit vind ik persoonlijk niet zo goed, zeker niet voor de prijs die je ervoor betaald. Hierdoor heb ik mijn pakketje terug gestuurd. Je betaald 5 euro voor de verzendkosten (2x) dus omdat je hem zelf terug stuurt en nog eens omdat zij hem opsturen. Ofterwijl ik ben 10 euro kwijt voor niks.. raad dit niet aan bij vrienden en ga zeker niet meer bestellen hier.

Teleurgesteld

Super leuke kleren, ik had dan ook een vest besteld. Omdat ik maar geen mailtje kreeg over dat mijn item verzonden was ging ik er zelf achteraan, zo had ik te horen gekregen dat mijn item niet op voorraad was. Erg teleurgesteld was ik omdat ik me er zeer op verheugt was, en jammer dat ik daarvan niet eerder op te hoogte was gebracht maar er zelf achteraan moest gaan.

Beste Lotte, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het item wat u besteld heeft helaas niet meer op voorraad is geweest. Wij hebben wat problemen met ons voorraad systeem en de website, we doen hard ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. U krijgt hier een mail over, wellicht is deze terecht gekomen in uw spambox? Mocht het item weer op voorraad zijn, dan kunt u deze bestellen zonder verzendkosten. Liefs, By Musthaves

Voor 22:00 uur besteld, is NIET morgen in huis

Nu al een paar keer besteld bij bymusthaves, maar helaas kunnen ze hun usp niet waarmaken. Jammer! Waarom zet je dit dan op de website?

Beste Esther, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw bestelling met vertraging heeft binnen gekregen. Graag zouden wij hier onze excuses voor aanbieden. Wanneer u voor 22:00 besteld zullen wij het dezelfde dag nog verwerken en versturen. Echter zijn wij ook afhankelijk van DHL waar het op dit moment erg druk is. Helaas gaat het dus ook wel eens fout. We hopen u toch nog terug te zien bij onze webshop. Liefs, By Musthaves

Geweldige service !

Snelle levering en super leuke items daar wordt ik blij van !

Teleurgesteld

Veel items zijn slechte kwaliteit. En hangen van veel items draadjes los en ik ontving een pak waar ik €100 voor betaalde, met lichte vlekken erop. Toen ik een mail stuurde met een klacht daarover ontving ik als antwoord: . ‘Dit betreft helaas een productie fout.‘ Ook zijn er 2 artikelen niet geleverd. Zonder pardon of bericht vooraf, zijn deze ‘gewoon’ doorgestreept op de pakbon en zaten ze niet in de doos. Daarop kreeg ik als reactie: ‘Wat betreft de twee artikelen die u niet heeft ontvangen, dit komt door een fout in ons voorraadsysteem. Het bedrag hier van is naar u teruggestort en wij kunnen de artikelen niet nog naleveren.’ En dat terwijl ik mij op deze artikelen het meest had verheugd vanaf 5 maart. Ook het verzoek om een artikel te ruilen, wordt volledig genegeerd.

Goedendag, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een item niet heeft ontvangen dat niet naar wens was, deze heeft u als het goed is kosteloos kunnen retourneren. We begrijpen dat het erg jammer is dat de items die u besteld er niet bij zitten. We werken er hard aan om dit goed werkend te krijgen. Mocht u nog een vraag over de ruiling hebben kunt u hierover mailen naar [email protected], dan helpen we u graag verder. Liefs, By Musthaves

Retourproces verloopt moeizaam

Bestelling kwam redelijk snel binnen, twee items waren niet naar wens. Persoonlijk vind ik het erg vervelend dat je eerst een mail moet versturen voordat je items kan retourneren. De mail was in mijn spam terecht gekomen waardoor ik de mail eerst over het hoofd zag. Dit retourproces kan ook vermeld worden op het orderformulier. De twee items uiteindelijk geretourneerd en naar 18 dagen pas een aangepaste factuur ontvangen. Erg blij dat ik had gekozen voor achteraf betalen aangezien het zo lang duurde. Klantenservice is moeilijk/slecht bereikbaar ondanks de ruime openingstijden. Leuke spullen maar erg vervelend dat je er zelf zo achteraan moet gaan wanneer je iets geretourneerd heb

Beste Nikita, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het retourproces bij u zo moeizaam is verlopen, onze excuses hiervoor. Normaal verwerken wij de retouren binnen 14 dagen, helaas hebben we de afgelopen dagen een kleine vertraging opgelopen, vandaar dat het wat langer heeft geduurd. Liefs, By Musthaves

Waardeloos

Ik bestelde in november een teddy jas, vervolgens kwam deze binnen 24uur in de aanbieding en had de bestelde jas nog niet binnen. Waarop ik gelijk gebeld en gemaild heb of ze de prijs voor mijn bestelde jas konden aanpassen via klarna zo niet dat ik de jas die ik binnen zou krijgen terug zou sturen en een nieuwe in de uitverkoop zou kopen. Contact is waardeloos, ik kreeg wazige antwoorden en ja wij kunnen niets doen moet klarna doen, natuurlijk gebeld naar klarna en die zeiden zoals ik al dacht dat dat helemaal niet kon maar alleen hun zelf dat kunnen doen, en weer geen antwoord op mijn mail inmiddels nu maanden verder zeggen ze gewoon ja sorry was miscommunicatie en je moet je volledige bedrag betalen. Ik vind dit echt waardeloos ik heb meerdere opties aangegeven bij hun maar antwoorden niet of veelste laat. Ik bestel hier ook echt nooit meer!

Beste Nayomy, Bedankt voor uw review en vervelend dat uw ervaring zo bij ons is geweest. Wanneer u een artikel online of in een winkel koopt is het altijd een risico dat het item later in de sale is voor een goedkopere prijs. Wij kunnen dit achteraf dan niet ook niet aanpassen. Een jas terug sturen en een andere jas bestellen is een optie waar u altijd voor kan kiezen. Wij hebben ook begrepen dat u dat zou doen, vandaar dat er een miscommunicatie is geweest. Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u altijd mailen naar [email protected] Liefs, By Musthaves

Niet reeël

Eerdere ervaring werd geen jas bijgeleverd, terwijl ik deze wel kon bestellen. (Maar vervolgens toch uitverkocht was?) Voor 22:00 besteld = dezelfde dag verzonden? Dat gebeurd ook niet! Enige positieve puntje is dat de kleding leuk is.

Beste Elise, Bedankt voor uw review en vervelend dat u het shoppen bij ons zo ervaren heeft. Wij hebben een fout in ons voorraad systeem waardoor er soms dingen besteld kunnen worden die eigenlijk niet op voorraad zijn. We werken er hard aan om dit aan te passen want we begrijpen dat dit erg vervelend is. In de meeste gevallen verzenden wij de bestellingen inderdaad dezelfde dag, echter kan er eens iets voorvallen waardoor het niet lukt. Mocht u nog vragen hebben of kunnen we u ergens mee helpen mag u altijd een mail sturen naar [email protected] Liefs, By Musthaves

Ik kocht voor het eerst iets via deze site. Na het lezen van de referenties, schrok ik eerlijk gezegd een beetje en dacht als dat maar goed gaat. Gelukkig werd alles netjes bezorgd en de kwaliteit van de kleding was prima. Ik ben er echt super blij mee. Ik werd vriendelijk telefonisch geholpen, na een paar vragen die ik had. Fijne service, dank je wel. Tip: snellere service bij het geld terug storten bij retourspullen. Dit zorgt bij de klant voor een vertrouwelijker gevoel.

Mooie kleren betaalbaar

Mooie producten goede kwaliteit ! Top meiden.

Slechte service

In september een jas gekocht van €80,-! Leuke jas, echter laat hij veel pluisjes los en zitten er nu kale plekken op de jas. By musthaves geeft aan het vervelend te vinden maar er niks aan te doen omdat het buiten de 30 dagen garantie valt! Gelukkig dragen we in september al een winterjas, niet dus! Service geven ze dus niks om! Mijn jas gaat de prullenbak in en ik zal geen bestelling meer plaatsen hier! WAARDELOOS!

Beste Lisa, Bedankt voor uw review en wat vervelend dat uw het zo bij ons heeft ervaren. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van 30 dagen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit staat ook bij ons op de website aangegeven. U kunt een mail sturen naar [email protected] en dan gaan we kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Liefs, By Musthaves

Retour niet geaccepteerd

Ik heb bij jullie 5 items gekocht in de magic sale. Op die pagina en in mijn mail stond dat ik deze items gewoon mag retourneren. Ook kreeg ik een retourformulier bij mijn bestelling geleverd. Ik wilde 2 items houden en stuurde er 3 terug (75euro). Maar nu lees ik dus op jullie site volgens artikel 6 dat magic sale items niet retour mogen. Dit slaat natuurlijk nergens op en dit mag wettelijk gezien ook niet. Graag los ik het op deze manier op, anders ben ik genoodzaakt een aangetekende brief te versturen en verdere stappen te ondernemen. Jullie weten dat dit wettelijk gezien niet mag in Nederland.

Beste Melanie, Bedankt voor uw review. Het is bij ons inderdaad zo dat we een uitzondering maken wat betreft de Magic Sale, dit staat ook op onze website aangegeven. Mocht u het hier niet mee eens zijn kunt u een mail sturen naar [email protected], we zullen dan met een passende oplossing komen. Liefs, By Musthaves

Meest waardeloze service ooit

Zéér slecht, geen andere woorden voor. Je hoort als consument binnen 14 dagen je geld terug te krijgen van een retour. Inmiddels zijn we bij dag 18 en vandaar weer eens beloofd dat mijn retour verwerkt wordt. Moet 100x mijn tracking link geven want in hun systeem registreren ze precies niks. Nu een nieuwe order (voordat ik wist dat retouren niet normaal verwerkt worden geplaats, helaas) die ik ook moet retourneren omdat het 'model tent' is, zie nu al op tegen de komende contact momenten die ik na 14 dagen weer zal moeten hebben om de retour te verwerken. Snap niet waarom versturen binnen 1 seconde kan en retouren verwerken binnen 5 weken. NOOIT MEER EN PAS OP.

Beste Amber, Wat vervelend dat u het zo bij ons ervaart. Wij verwerken onze retouren standaard binnen 14 dagen, dit staat ook op onze website aangegeven. Het kan soms gebeuren dat als wij het op dag 14 verwerken dat het dan nog 1 a 2 werkdagen duurt tot het daadwerkelijk op de rekening is teruggestort, dit komt omdat wij werken met een betalingssysteem. Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u altijd mailen naar [email protected] Liefs, By Musthaves

Slecht!

Flut kwaliteit slechte klantenservice!

Goedendag, Bedankt voor uw review. Erg jammer dat u het winkelen bij ons zo ervaart. Mocht een item niet naar wens zijn in verband met de kwaliteit kunt u altijd contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen dan met een passende oplossing komen. Liefs, By Musthaves

Geen blijk van klantenservice en moreel

Heb een grote bestelling gedaan, € 500+. deze bestelling in goede orde ontvangen. Helaas waren de bestelde jassen veel groter dan zichtbaar op de foto's. Daardoor de gehele bestelling geretourneerd. De zending is bij DHL kwijtgeraakt met als gevolg dat zowel DHL als By Musthaves niet aansprakelijk zijn en geen enkele moeite tegemoetkoming doen.. Zeer slechte service vanuit bymusthaves om niet eens de moeite te nemen om mee te denken, of minimaalde geleden schade met elkaar te delen.. Want ondanks een wettelijk recht bestaat ook nog zoiets als een moreel.....

Beste Lianne, Wat vervelend dat uw ervaring zo met is ons geweest. Ik begrijp inderdaad een dat dit een heel vervelend probleem is, het was uw pakketje dus u was verantwoordelijk voor het pakketje. Als u een mail stuurt naar [email protected] kunnen wij nogmaals naar deze situatie kijken. Liefs, By Musthaves