Slechtt!!! Niet kopen!!! Niks bestellen!!

Voor ons nooit meer! Ze weten niet wat klantenservice betekent!!! Stellen oplossingen voor dan ga je daar op in ! En komen ze hun belofte niet na! en wij hebben onze Kleren niet!!

Beste Iskander, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons op deze manier is verlopen. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Helaas kunnen wij u geen kleding opsturen die niet meer op voorraad is. Ik zie ook dat mijn college u een kortingscode van 10% heeft aangeboden voor een volgende bestelling. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u een mail sturen naar [email protected]. Liefs, By Musthaves

Slecht

Slechte service, wimpelen je af met staat op onze website, bieden geen oplossingen. Om goede revieuws te ontvangen gaan ze acties doen de bij goede revieuw plaatsen maak je kan op sloffen

Goedendag, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw ervaring bij ons op deze manier is verlopen. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van 30 dagen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een klacht die buiten deze 30 dagen valt, kunnen wij hierom ook niet in behandeling nemen. Dit is ook terug te vinden op onze site en wij moeten hier een lijn in trekken. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u een mail sturen naar [email protected]. Liefs, By Musthaves

Duurt lang

Retour verwerking duurt erg lang.. na bijna 2 weken is mijn factuur nog niet bijgewerkt via Klarna Waarom gebeurt dit niet in 7 dagen? Hele normale verwerkingstijd toch? Als je hun een bericht stuurt reageren ze kortaf en niet vriendelijk! Pas aub mijn factuur aan, Want bij Klarna kun je voor een bepaald bedrag open hebben staan, en kun je geen nieuwe bestellingen plaatsen. Nu kan ik dus geen nieuwe bestelling plaatsen!

Goedendag, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons op deze manier is verlopen. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Vanaf de dag dat je retourzending bij ons in goede orde is ontvangen, duurt het maximaal 14 dagen tot dat deze volledig verwerkt is. Het geld wordt binnen deze dagen automatisch teruggestort. Mocht je hebben gekozen voor Klarna krijg je een aangepaste/ ingetrokken factuur. Dit staat ook op onze website vermeld. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u een mail sturen naar [email protected]. Liefs, By Musthaves

Slechte kwaliteit en niet duurzaam!!

Kleding na 1 a 2 keer wassen al lelijk! Ik had drie truien besteld en kan ze alle 3 niet meer dragen zo lelijk worden ze!! Krijg ik als antwoord dat het buiten de garantie van 30 dagen valt. Lekker duurzaam en goede kwaliteit als je maar 30 dagen een trui kan dragen.. slechte service en dan maar promoten met 100% tevredenheidsgarantie en niet goed = geld terug..

Beste Manon, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons op deze manier is verlopen. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van 30 dagen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit staat ook op onze website vermeld. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u een mail sturen naar [email protected]. Liefs, By Musthaves

Slechte service

Niet meer zoals vroeger helaas Pakketje een maand kwijt Diverse keren zelf moeten mailen Anders nu nog niks gehad Nu alles binnen van de week na de feestdagen Retour mag niet ivm magic sale Word ook niet meer mee gedacht met een coulance

Beste Chantal, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons op deze manier is verlopen. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Ik zie dat mijn collega inmiddels een second opinion heeft gedaan bij onze retour afdeling. Als het goed is heeft u een retourlabel ontvangen, hiermee kunt u de bestelling kosteloos terug sturen. Wij zullen deze nog in behandeling nemen. Liefs, By Musthaves

Klantenservice is echt 3x niks en ze komen hun afspraken niet na!

Leuke kleding waar ik veel heb besteld maar klantenservice is echt heel slecht. Ik had een grote bestelling gedaan met daarbij een broek die bij aankomst al kapot was.. hierover zijn er meerdere mails gestuurd met de vraag of ze de broek kunnen omruilen voor een (zoals het hoort) nieuwe broek. Ik heb netjes foto’s erbij gestuurd. Na een week kreeg ik eindelijk een reactie en kon ik het kosteloos retourneren met daarbij de afspraak dat ze een nieuwe broek terug sturen. Maar helaas, na tientallen mails heb ik nooit de nieuwe broek gezien en heb ik zo’n 5 x mijn ordernummer moeten geven. Ik heb het opgegeven en ik zal hier nooit meer iets bestellen. Deze klantenservice is de slechtste die ik ooit heb mogen meemaken.

Beste Djamilla, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons op deze manier is verlopen. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. De broek die u wilde omruilen was helaas niet meer op voorraad, vandaar dat wij die ook niet op konden sturen. Het geld is daarom teruggestort. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u een mail sturen naar [email protected]. Liefs, By Musthaves

Super Slecht!

Heb bij hun 3 arikelen besteld. Een trui, broek en schoenen. toen het binnen kwam zaten er geen schoenen bij dus ik stuurde een bericht en vroeg of er iets was fout gegaan. Het antwoord was dat de schoenen ineens niet meer op voorraad waren. Toen ik naar de broek keek kwam ik erachter dat ze ook nog de verkeerde broek hadden opgestuurd. Daar werd nog moeilijk overgedaan en er werd gedaan of het allemaal mijn eigen probleem was. Ik moest het zelf opnieuw bestellen en dat zou het optijd binnen zijn. (heb dit besteld voor oudjaarsavond) Nou lang verhaal kort, Ik heb zelf bijna alles moeten oplossen terwijl hun fouten maken en raad is heb nog niks binnen.. Nu geven ze dhl de schuld. Ze komen niet met oplossingen helaas. Nooit hier bestellen ze willen je nergens met helpen alleen maar verkopen!

Goedendag, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons op deze manier is verlopen. Graag willen wij hier onze excuses voor aanbieden. Bij het ontvangen van een verkeerd item ontvangt u van ons een retourlabel zodat u het kosteloos kan retourneren/ruilen. Wij verwerken ruilingen/retouren binnen 14 dagen na ontvangst, dit staat ook op onze website aangegeven. Dit is de reden dat u nog niks van ons heeft ontvangen. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen kunt u een mail sturen naar [email protected]. Liefs, By Musthaves

Super mooie kleding

Goede kwaliteit kleding voor betaalbare prijs Mooie kleding

Slechtste webshop ooit

Echt de slechtste webshop ooit. Ze verzinnen hun eigen regels, die wettelijk niet mogen. Daarnaast reageren ze niet tot nauwelijks op mails en appjes. Mijn factuur klopt niet en dit wordt gewoon niet aangepast.

Beste Silke, Wat vervelend dat uw ervaring op deze manier bij ons is verlopen. We begrijpen dat dit erg vervelend is, onze excuses hiervoor. Ik kan helaas geen gegevens van u terug vinden op de mail. Zou u deze willen versturen naar [email protected]? We kijken graag waar het mis is gegaan op de factuur, en zullen deze correct aanpassen. Liefs, By Musthaves

Binnen een dag was m’n bestelling binnen gekomen en loved it! ❤️ Top kwaliteit & snelle service

Super tevreden en blij mee!

Super trendy site met een groot aanbod aan kleding, schoenen en accessoires. Daarbij wordt je pakketje razendsnel voor je klaargemaakt en verzonden en zit er vaak een leuk kaartje bij. Ik ben erg tevreden over de service van ByMusthaves en zal vrienden en familie dan ook zeker aanraden hier eens een kijkje te nemen! ✨

Superleuke kleding voor een betaalbare prijs. Diverse keren wat besteld en altijd netjes geleverd.

Leuke producten maar niet makkelijk met producten die worden teruggestuurd

By musthaves heeft erg leuke producten. Wel duur vergeleken met andere sites die dezelfde producten heeft. Alleen onderscheid bh musthaves zich door dagelijks een winactie eruit te gooien en ze hebben nog veel meer leuke producten. Vandaar dat ik hier vaak bestel. Wel jammer dat als je 2 van de 8 producten retour stuurt je er meerdere keren alsnog achteraan moet om je geld terug te krijgen. En wanneer ze het eenmaal terug hebben gestort halen ze zomaar ineens nog het verzendbedrag eraf. Omdat je volgens hun het hele pakket hebt teruggestuurd en je dan zelf je verzendkosten moet betalen. Hier moest ik ook dan weer achteraan gaan omdat ik met mijn andere 6 producten makkelijker boven het bedrag met gratis verzending uitkwam. Alsnog na 4 mails wel ook dat geld teruggekregen.

Supppppeeeerrrrrr!!!!!

Ik ben op jullie site terecht gekomen door een goude tip van een vriendin die net als ik al heel vaak heeft besteld. De kleding is van zeer goede kwaliteit en het word duidelijk aangeven hoe de kleding valt en de modelen zijn gelukkig niet heel erg petit dus ook een realistisch beeld vind ik super fijn!! Ik zit dan ook met smart te wachten altijd wanneer de nieuwe collectie er weer is! Liefs, Ilyza

Super leuke artikelen

Leuke artikelen voor een mooi prijsje!

Super goede service en levering!

Gewoon super goed! Nog nooit een slechte ervaring gehad. Altijd snelle levering en geweldige items!

Grandioos!

Super leuke kwalitatieve kleding! Betaalbaar en snelle levering! Zij maken shoppen super leuk!

Fantastisch!

Altijd mooie kleding en van goede kwaliteit! Alleen maar goede ervaringen gehad met bymusthaves. De dames die er werken zijn ook altijd vriendelijk en helpen je graag!

Geef een meisje de beste website en haar outfits zijn altijd top!

Super service. Mooie kleren en steeds prachtige nieuwe collecties!

Super goede service

Bymusthaves heeft zo een leuke collectie. En altijd hele leuke winacties. Ze reageren ook altijd als je iets wilt vragen over de maten of iets en ze leveren snel. In 1 woord GEWELDIG

F a n t a s t i c h e

Altijd leuke variatie! En de maat is altijd goed!

Super webwinkel!

Een super leuke webwinkel met betaalbare kleding voor iedereen wat wils! Ook voor.mij als christen en dat vindt ik super fijn!!

Hippe kleding betaalbare prijs

Leuke kleding, kwaliteit/prijsverhouding goed. Snelle levering

Goede ervaring en snelle levering

Wat een toppers zijn jullie! Ik kreeg mijn pakketje eerder dan verwacht en de kwaliteit was goed. Heel blij met mijn bestelling! :) Ga zeker weten vaker iets bestellen

Super tevreden

Super tevreden altijd. Netjes volgende dag in huis en kwaliteit van de kleren ook altijd goed. Dus al met al top!!

Haatlanderdijk 4 8263 AR Kampen