Altijd snel geleverd en goede service!

Altijd snel geleverd en goede service!

Super leuke webshop met een snelle levering

Echt een super leuke betaalbare webshop. Een snelle levering altijd goed verpakt

Snel levering

Super snelle levering. En leuke kleding.

Super leuk en blij :)

Ik ben Esmee Rus en heb al vaker bij jullie besteld ! Zulke leuke kleding altijd en helemaal in mijn straatje. Super goede service en snelle levering. Alles wat een vrouw wilt. Alles bij elkaar dus TOP !

Een super snelle levering en alle kleding is kwalitatief goed vergeleken met de prijs.

Leuke kleding, snelle levering

Super leuke, betaalbare kleding. Ook heel fijn dat het snel geleverd is en je niet te lang hoeft te wachten!

Netjes geholpen toen bleek dat mijn comfypak na 1x wassen al volledig ging pluizen. Ga er zeker nog eens bestellen!

Prima ervaring!

Product volgende dag in huis gehad, ook was het product precies als op de foto's en was het van goede kwaliteit!

Road runner

Super snelle verzending, vriendelijk team en zeer leuke betaalbare mode.

Snelle levering en goede klantenservice over niet aanwezige artikelen! Zeer tevreden over eerdere bestellingen.

Leuke kleding voor een leuk prijsje!

Leuke kleding voor een leuk prijsje. Zo kan je nog is wat meer kopen en dat combineren. Nog steeds blij met mijn aankoop.

Precies zoals de beloften

Vandaag besteld morgen in huis, was ook echt zo, direct de volgende dag in huis. Service is ook super retourneren is zo geregeld. Kortom super webshop!

Perfect!!

Hele goede kwaliteit van de kleding! Snelle levering :)

Snelle service, goede producten

Snelle service, goede producten en nette communicatie

Snel, mooi, leuk & lief

Snelle levering, mooie en leuke kleding, lieve klantenservice!

Goede kwaliteit en snelle levering

Heel blij met mijn trui! Precies zoals hij er online uitziet en hij zit lekker. De levering was ook snel, dezelfde dag al de track en tracé ontvangen en de volgende dag in huis. Heel tevreden :)

Toppers!

Persoonlijk mijn favo. Super leuke spullen! Betrouwbaar, goede kwaliteit en snelle levering. Ook altijd reactie mochten er vragen zijn. Nog een pluspunt: werken samen DHL en niet met PostNL zoals de meesten, dus zelden vertragingen en goede service!

Goede pasvorm en prachtige kwaliteit

Kleding waar je je weer zelfverzekerd in voelt. Prachtige kwaliteit en voor ieder wat wils.

Snelle levering & mooie kleding

Al meerdere malen mooie zomerjurken besteld en leuke vesten! De maten zijn altijd goed, omdat je op de foto duidelijk ziet hoe een item valt. Ze reageren ook snel op vragen mocht je twijfelen! Top service dus :)

Snelle service / kwaliteit

Super ik had 2 jassen besteld, super snelle levering en goede kwaliteit jassen. Wat je ziet is wat je ook daadwerkelijk krijgt !

Tevreden klant

Ik heb al heel wat leuke kleding en schoenen besteld via ‘By Musthaves’. Naast de leuke collectie leveren ze snel en hebben ze een fijne, maar ook goede service. Dus neem gauw eens een kijkje bij ‘By Musthaves’

Duidelijk, je krijgt wat ze beloven!

Super maar dan ook supersnelle levering, ook in tijd van feestdagen en Corona. Helder en duidelijk, je krijgt wat je besteld!!!!

Zooo leuke kleren blijf shoppen

Ben super blij en soms moet ik mij echt inhouden om niet teveel te shoppen bij jullie ❤️

Snelle service en een fantastische kwaliteit

Super goeie site!

Leuke site met super leuke producten en het wordt snel geleverd. Zelfs als iets snel kapot gaat reageren ze snel en komen ze met een fijne oplossing

Haatlanderdijk 4

8263 AR Kampen