Prima levering

Prima levering

Prima service en begeleiding, prompte levering

Keurig te woord gestaan door medewerker, product voldoet geheel aan de omschrijving/verwachtingen, prompte levering.

*******

gewoon goed

Mijn bestelling de zelfde dag verzonden, zonde dat de bezorger nog een dag meer nodig had. maar ik zat er ook niet direct op te wachten.

Snel en kwaliteit

Snel en kwaliteit En duidelijke website

Heel tevreden. Snelle levering en op de aangegeven tijd. Complimenten.

snelle levering, goede prijs

snelle levering, goede prijs

Betrouwbaar en goedkoop

Goed en betrouwbaar.

Snel geleverd, goede prijs

Positiv!!!

Sehr günstig und sehr schneller Versand! Danke schön aus Deutschland!

Uitmuntend.!!

Varta - accu besteld.!! Organisatorisch steekt alles prima in elkaar.!! Betaling en verdere follow-up uitstekend georganiseerd.!!

makkelijk, goedkoop, snel

heldere webwinkel, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle correcte levering

Punctueel

Zeer behulpzaam met vragen over bestelde product. Levering binnen 2 werkdagen. Sublieme organisatie. Wat ik mis is een eigen app van bedrijf, misschien in naaste toekomst?

In mijn geval deed de DPD om een onbekende reden niet uitleveren en prompt was de dag erop een nieuw pakket naar mij onderweg. Top.

Perfecte service

Verkoper reageert snel op vragen, product is snel geleverd en voldoet volledig aan de wens.

E

E

Perfect Geregeld

Kon het goed vinden op de site toen besteld ging ook allemaal goed en werd goed op de hoogte gehouden van het proces tot het leveren/verzenden, werd snel geleverd.

Goed product, goede kwaliteit goede prijs

Bestelling gedaan. Product, pomp stevig robuust en snel bezorgd. Geen klachten!

Snelle service,goed

Prima en snelle levering

Gekregen wat ik besteld heb. Alleen jammer dat de pakketdienst je pak voor de deur neerlegt als je niet thuis bent.

prettige website

Prettig

Daar de bestelling niet geleverd kon worden binnen één bepaalde tijd deze geannuleerd.Betaling binnen één dag retour..

Spot on in elk opzicht.

Overzichtelijk site, goede merken, goede prijs en dichtbij ook nog.

Goede en stellen service

Duidelijke site, snelle levering, duidelijke communicatie.

Snel geleverd volgens afspraak

De buiten kant van de doos was nat en beschadigd maar de inhoud (accu) niet. Hij was wel wat los ingepakt kon los bewegen in de doos maar alles was toch goed en werkt perfect