Helemaal prima

Mijn accu's op tijd thuis ontvangen zoals afgesproken. Ik heb hier al meer besteld en steeds tot volle tevredenheid.

netjes en vlot verstuurd

alleen jammer dat DPD de pakketten een dag in depot laat liggen waardoor het gewoon te laat bezorgd word.. anders was het een 10

Accu besteld, volgende dag binnen voor een zeer redelijk bedrag

Zeer snelle levering

Binnen de 20 uur in Luxemburg afgeleverd.

Snelle levering met zorg

Snelle levering en met zorg verpakt

De klantenservice kan beter

Ik heb in juli 2020 een fietsendrager besteld met de wetenschap dat deze pas na ongeveer 30 dagen geleverd zou worden. In augustus 2020, na ruim 30 dagen, heb ik zelf maar contact opgenomen om te informeren naar de status van mijn bestelling. Ik kreeg toen te horen dat deze op 21 september BEZORGD zou worden. Helaas.... Vandaag 22 september krijg ik een mailtje van DPD dat mijn pakketje een HALF uurtje later bezorgd wordt. Denkt men nu echt dat ik 2 maanden na mijn bestelling zonder enige informatie hele dagen thuis blijf wachten?? Site4cars doet er goed aan zijn uitstaande bestellingen te volgen en de klant op de hoogte te houden van de eventuele vertraging. Dit is niet wat een klant moet doen.

Website zoek functionaliteit kan beter, de rest Prima in orde

De juiste producten vinden op de website kan een uitdaging zijn. Test bijvoorbeeld maar eens als zoek term "WD40'' dan komt niet hun hele collectie in de lijst. Gebruik je "WD-40" dan zie je opeens veel meer. Verder goede prijs kwaliteit verhouden en vlotte en nette levering.

Fijne website, goede prijs

Snelle levering, fijne website, onderhoudslijsten op de website

Bestelling en levering ok.

Slechte service!

De bestelling die ik plaatste kwam pas na ruim een week aan. De artikelen waren prima in orde maar aan de pakketvervoerder DPD schort het een en ander. * Het duurde het bijna een week voordat ik überhaupt iets hoorde. * Ik kreeg vervolgens een mail van DPD dat het het pakket in de uitlevering zat en ik ben er toen een middag voor thuis gebleven. * Aan het eind van de dag ontving ik een bericht van DPD dat het toch niet gelukt was om het pakket af te leveren........! * Een dag later is het uiteindelijk goed gekomen en heb ik het pakket ontvangen.

Alles prima geregeld

Goede communicatie, snelle verzending

Uitstekende en veilige site

Netjes af gehandeld en snel en goed op gestuurdd

De op kenteken door u geadviseerde koelvloeistof sensor past niet.

Zeer slecht.

geweldig

perfect email contact, levering eerder dan beloofd

goed bedrijf vriendelijke mensen

klant gericht ook als het even tegen zit zoeken ze een oplossing dat is wel prettig

Supersnelle levering

Mooie prijs en zeer snel geleverd

Ik heb meerdere keren kontakt gehad zowel via de chat als watsapp. Wat me opviel was de beleefdheidsvorm die hierbij gehanteerd werd. (Ik ben een ouder persoon en erger me gewoon dat er gelijk je en jou gebruikt wordt in het eerste contact tegenwoordig) De bestelling zijn correct afgeleverd en voldoen aan mijn verwachtingen. Kortom een uitstekende ervaring met deze webshop. Ga vooral zo door

netjes en snel geleverd

goedkoop en netjes op tijd geleverd .

Makkelijk te vinden en snel en correct geleverd

Teleurstellend

Aangeboden artikel bleek na bestelling niet leverbaar

Goede service en perfect te woord gestaan

prima. Op tijd geleverd en een goed produckt

De fietsendrager was op tijd geleverd. Het is een goed en degelijk product voor een prima prijs..

ik vind prachtig

ik vind snel afleveren en de prijs i ook goed

Prima, en correct!

Ik ben zeer tevreden. Site4cars corrigeerde mijn foute items in de bestelling, na overleg. Levering correct.

geweldig!!!

ja, wat ik al zei geweldig. En bij de producten op de site, kreeg je als je er op klikte een duidelijk stukje info over wat, waar, en hoe te gebruiken. en een hele snelle uitlevering!!