Snel, makkelijk te zoeken, goedkoop, snelle levering uit Nederland

Gewoon Nederlandse site, van Nederlands bedrijf, levering uit Nederland. Snel geleverd en goedkoop (goedkoper dan anderen). Tussendoor gebeld voor advies en duidelijke informatie gekregen. Top !

Prima levering volgens afspraak.

Snel aangekomen Heel goed

Kleine bestelling gedaan, Goed verpakt snel verstuurd niet te duur . Al met al prima, geen ervaring aftersales.

Goed gegaan zoals het moet

Geen reactie

Onderdeel besteld met een ‘site4cars veilig bestellen’ optie. Hiermee kan je een onderdeel terugsturen. Echter nadat je retouraanvraag hebt ingediend. Formulier ingevuld, geen reactie. Gemaild naar klantenservice, weer geen reactie. Telefoon, geen reactie. Waardeloos

Een dikke 10 geweldige service.

Had een bestelling geplaatst maar bleek nie voorradig meer. Werd meteen gebeld om het het op te lossen. Echt geweldige service vriendelijke mensen en oplossing gericht. En levertijd bleef gewoon gehanteerd ondanks de vertraging. Met vriendelijke groet Marten bos.

Echt een hele goede ervaring ik blijf zeker hier bestellen

Heel goed product en zeer snelle levering

Raam gaat weer goed open en dicht

Snelle levering, goed verpakt. Zelfs met duidelijke handleiding erbij. Heel handig.

Niet goed

Ik heb een batterij gekocht maar auto kon niet meer gemaakt worden daarmee had ik persoonlijk gevraagd wat ik best deed met levering batterij en via mail werd mij gemeld om batterij te weigeren en terug mee te geven koerier. Zo gedaan maar tot vandaag nig geen terug gekregen!!! Ik heb besteld op 7januari ! Mvg

Prima leverancier met goede prijs kwaliteit verhouding

Prima leverancier. Snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding. Service desk werkt ook goed, er wordt snel en adequaat geantwoord op vragen. Klein aandachtspuntje voor verbetering is de website die bij gebruik van browser Chrome niet helemaal goed werkt in het klantportaal.

Heel erg tevreden

Was iets fout gegaan werd gelijk gecorrigeerd En super opgelost

prima prijs snel geleverd

Accu besteld. Ze waren één van de voordeligste met Exite. Deze is vlot geleverd zoals het hoort

Snel & Niet duur echt Top.

Klantvriendelijk Snel en Niet duur + Dichtbij Echt Top

Vlugge levering top!!

Ik had mijn accu besteld s'avonds en de dag nadien werd deze geleverd..(bij anderen op internet was de levering pas de week nadien.)

contact met site4cars prima, levering product waardeloos

Prima product, en heldere communicatie. Leverancier/vervoersbedrijf liet het echter geheel afweten. Geen enkele reactie/melding van levering, product was bij de buren terechtgekomen. Ik moest zelf uitzoeken welk nr..

Snel geleverd, ik weet natuurlijk nog niet hoe lang de accu meegaat of hoe de klantenservice is.

Snel en duidelijk goede onderdelen

Snelle reactie van service afdeling

Snelle en goede actie op vragen met betrekking tot de boekingen.

Perte totale

J'ai Commandé une batterie, une autre est arrivée. J'ai contacté le vendeur qui me dit pas de problème, un livreur va la reprendre et le remboursement suivra. La batterie est retournée depuis le 9-11-2023. Plus rien depuis ...... Perte de 88€

• Nous recommanderiez-vous? Non

goede service verlening en prijzen

goede service verlening en prijzen

Goede persoonlijke

Goede en snel levering

Heel goed en een snelle levering

Een prima product (auto accu) voor een voordelige prijs. Ook de bezorging was prima geregeld. Een aanrader.