zeer tevreden

Kreeg mijn bestelling tijdig zoals beloofd en zeer degelijk materiaal. Een aanrader.

Adequate service voor een goede prijs

‘s Avonds een wiellager van SKF voor het achterwiel besteld. Kreeg de volgende dag een mail dat het niet meer leverbaar was. Na telefonisch contact kreeg ik een evenredig product, FAG lager, voor dezelfde prijs verstuurd. Was 2 dagen later in huis, top!

Contact is iig goed

Na een chatsessie een middendemper besteld waarna ik een dag later een mail kreeg over de verwachte langere levertijd (3 weken). Ik ben akoord gegaan met die levertijd en heb 1 dag later ook maar een einddemper bijbesteld. Levering geen idee dat duurt nog 1.5 wk :-(.

Overzichtelijke website en snelle levering

Niets aan toe te voegen, perfect.

snelle levertijd en keurig verpakt bezorgd

niks aan toe te voegen alles perfect voor elkaar

Prima website en advies.

Na advies via chatsessie snelle levering van het juiste product tegen een scherpe prijs.

Bezorging door GLS

Tot mijn grote schrik bezorging door GLS anders vijf sterren.

Snelle en juiste levering

Het bestelde kopervet snel geleverd na betaling met paypal.

goede accu ontvangen

en goede service

Vlotte levering, uitstekende prijs.

Had de verkeerde accu gekocht maar kon zonder meer worden geruild. Werd zelf nog advies gegeven welke accu het best past bij mijn auto. In een woord helemaal toppie 👍

Tevreden klant

Vriendelijke koerier en de tweede dag na mijn bestelling geleverd. Ik woonaande franse grens.

Excellent car accessories

Perfect website to buy car accessories at good price.

zeer scherpe prijs en snelle levering.

zeer scherpe prijs en snelle levering.

Geweldige dienstverlening van Daan.

Ondanks het niet kunnen leveren wel advies gekregen hoe wel te verkrijgen. Goed gedaan. Zal in de toekomst zeker bij jullie gaan bestellen. Met vriendelijke groet, Henk

Accu in twee dagen binnen

En goede prijs

Afhandeling levering oke, transporteur (GLS) waarvan gebruik wordt gemaakt matig

Tijdens het bestellen een vraag gesteld of aflevering bij een depot mogelijk was.Hierop geen antwoord ontvangen. Het pakket werd toch geleverd aan huis op vrijdag. Vervolgens kon het pakket pas op dinsdag opgehaald worden bij een afhaalpunt. Ook nog een afhaalpunt met beperkte openingstijden. Dit is bij andere transporteurs wel beter geregeld. Advies om een andere transporteur in handen te nemen of iets beter met de klant te communiceren, er staat niet voor niets een vakje met 'opmerkingen'!

Snelle levering en prima service als er iets mis gaat

Mooie mattenset voor weinig en een goede accu. Helaas ging er iets mis met de bestelling van de accu. Deze was volgens het systeem op voorraad, maar bleek achteraf toch niet op voorraad. Ik werd hier niet zelf over geïnformeerd, maar de reactie via de app was erg snel en er werd meteen een duurdere Varta versie van de bestelde accu gestuurd en binnen een dag geleverd.

snelle levering!

Mijn bestelling van accu is snel geregeld. Minpuntje is dat accu bij me voor de deur was neergezet zonder verdere berichtgeving oid.

snel en efficient

snel en efficient

snelle levering, goede prijs

Accu besteld, netjes op de gevraagde dag geleverd. wat kun je nog meer wensen.

Snelle levering. Goede prijs.

moest bellen voor bestelling

Het product was perfect en meteen ingeleverd nadat ik het kantoor belde. Er was een vertraging maar daar werd ik niet geïnformeerd. Uiteindelijk, super blij met de ruitenwissers ze passen perfect. Dank

goed bedrijf met snelle levering

perfect

Snel, goede prijs!

Voordelige prijs, snelle levering en komt afspraken na!

Snelle herstelactie uitgevoerd!

Accu besteld bleek niet de juiste te zijn omdat deze niet paste. De volgende ochtend gebeld en werd meteen een andere voor mij besteld die wel zou passen. Zowel de accu als de nieuwe volgende dag opgehaald en gebracht. Geweldig!