geweldig!!!

ja, wat ik al zei geweldig. En bij de producten op de site, kreeg je als je er op klikte een duidelijk stukje info over wat, waar, en hoe te gebruiken. en een hele snelle uitlevering!!

Prima info gehad

Snel antwoord op mijn vraag prima dus

Zeer snelle reacties met duidelijk prijzen.

Goede ervaring. Gebaseerd op resultaten waarna ik op zoek was.

Topper

altijd perfect, zowel aan de telefoon,altijd vriendelijk behulpzaam, en opde site altijd duidelijk en snel te vinden, dus gewoon een toppertje

Snelle verzending goed verpakt.

Snelle verzending goed verpakt. Tevens ook een goede prijs voor de accu

De beste kwaliteit tegen de laagste prijzen

Zeer verheugd om via deze website te kopen, biedt het de hoogste kwaliteit tegen de laagste prijzen naast de snelle bezorgservice!

Klantenservice nam nog contact op over vervangend onderdeel. Levering duurde daardoor iets langer, maar netjes opgelost.

Goede verstandhouding

De spoiler was niet meer verkrijgbaar

hoppen op een goed ontvangst

ik moet de fietsendrager nog ontvangen kan dus nog geen gegevens doorgeven

Prima prijs/kwaliteitverhouding Bosch ruitenwissers en snelle levering.

Snelle reactie en uitleg bij vraag via chat. Prima prijs voor Bosch ruitenwissers. Snelle levering. Goed verpakt in gerecycled karton :-), Enige minpuntje was de veel te grote verpakking.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Ik had een foutje gemaakt in mijn e-mailadres. Dit werd na een telefoontje gelijk gewijzigd door de vriendelijke medewerker. (Normaal is de norm, maar deze medewerker was zeer prettig aan de telefoon) Het product werd bezorgd na een paar dagen. Ik zag dat ik waarschijnlijk een fout product had besteld, ipv van een 12 volt ventilator kregen we een 24 volt ventilator. Na weer een telefoontje kregen wij kosteloos een retour-formulier. De juiste ventilator werd gelijk verzonden. Wij hebben de 24 volt ventilator teruggezonden en de kosten van de 'eerste' en onjuiste ventilator werd zeer snel teruggestort op onze rekening.

geweldig

super service met vriendelijke personeel, extra telefonische hulp bij het stellen van vragen. zeker een aanrader. Sittard, 12-9-2020

Snelle levering, goed verpakt en duidelijke, persoonlijke uitleg bij vragen. Het enige puntje is dat ik het niet voor elkaar kreeg om de montagekosten bij een montagepartner uit het systeem te krijgen.

Prima zaak.

Snelle levering, artikel goed verpakt. Prima prijs. Heel tevreden klant!

prima dienstverlening

Mijn bestelling werd per ongeluk 2x geplaatst. Door cordate ingreep werd dit door site4cars gecorrigeerd. Prima zo, ik ben tevreden met de dienstverlening en het geleverde product.

Doet wat ze beloven

Kan snel onderdelen vinden

Beter als er een app is om te kunnen kijken

Service, prijs en de levering. TOP.

Beste prijs, vlot geleverd.

Beste prijs, vlot geleverd. Bezorgdienst legde mijn wissers bij de buren in de voortuin, beetje raar. En geen verwijzing (briefje in bus, email oid) dus dat was minder.

Zeer snelle levering (Super snel)

Makkelijk juiste keuze kunnen maken voor de artikelen die ik nodig had. Zeer professioneel verpakt, zodat alles goed beschermd is. Levering heel snel! echt een aanrader.

Uiterst positieve ervaring!

Kwaliteitsvolle producten, vlotte afhandeling en snelle levering.

Matig

Volgens site levering 1 a3 dagen maar site zegt na 3 dagen afgeleverd bezorger.

n.v.t

Klantvriendelijk, kundig en vlotte afhandeling.

Had een technische vraag waarover ik na wat uitzoekwerk snel antwoord op kreeg zodat ik het juiste product kon bestellen.