prima serves aanbevelingswaardig

zeer goed den ruime keuzes

Correct bedrijf. Levert snel.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf.

Goede prijs snel verzonden

Accu gehaald Yuasa Goedkoper dan bij m’n vaste leverancier

Levering niet compleet, netjes opgelost

Twee filters (lucht en interieur) besteld , maar de ene zat niet in het geleverde pakje. Gemeld, vlotte reactie en t werd meteen nagestuurd. Door wat gedoe van DHL kwam t tweede filter uiteindelijk pas vier dagen na t eerste aan, maar met een chocolade letter erbij dus prima opgelost. Goede filters, voor een schappelijke prijs.

Goed en service ook oké

Overzichtelijk aanbod voor een scherpe prijs

Ik was op zoek naar een vervangend lampje voor mijn auto en dankzij de zoekfunctie op basis van kenteken had ik de juiste zo gevonden. Ideaal en gelijk voor een hele scherpe prijs! Verdere afhandeling was vlot en had het product de volgende dag al in huis.

Een snelle en correcte service!!

Ik had een batterij nodig voor mijn wagen, deze besteld en de volgende dag geleverd.

Correct geholpen, Goede Service Goede prijzen!

Goede ervaring zoals de vorige keren ik besteld heb. Vlotte afhandeling en correcte service hebben ze hoog in het vaandel staan. Bestel mijn autoonderdelen altijd hier, dus de volgende bestelling, die gaat er zeker weer komen!!

Makkelijke bestellen

Makkelijk de juiste ruitenwissers kunnen vinden en snel kunnen ophalen.

uistekend

Mijn artikel was geleverd maar niet conform de specificatie' Dit hebben we samen snel en perfect opgelost Telefonisch contact was zeer goed en zeer behulpzaam Je kon merken dat dit bedrijf zorgt heeft voor zijn klanten

perfecte klantenservice

ik had ruitenwissers gekocht wat ik gelijk retour moest sturen want mijn auto moest naar de sloop ik dacht komt wel door de keuring niet dus

goede communicatie

Alles goed alleen kocht ik iets wat niet op voorraad bleek te zijn terwijl op de site er nog voldoende in voorraad waren. Daarom geen 5 sterren, wel netjes over gecommuniceerd en alternatief aangeboden gekregen. Mijn geld terug gekregen.

Goede prijs snelle levering

Vrijdag besteld maandag geleverd.

Prima webshop met concurrerende prijzen

Webshop van de firma Molco CAR Parts. Concurrerende tarieven. Materiaal goed verpakt verzonden. Enige minpuntje: automatische orderbevestigingen komen niet binnen op e-mail adressen van Microsoft (Outlook.com Hotmail.com etc) Eén berichtje naar het bedrijf in dit geval en het komt direct goed..

positief

Goed.

Vlotte afhandeling

3e keer dat ik hier iets bestel .... Bestellen en afhalen gaat zoals het hoort en moet zijn ! , snel en vlot Kleine aantekening : Openingstijden voor het afhalen ( op zaterdag ) op de website aanpassen ! Vooraf bellen voor ophalen ( zou niet nodig moeten zijn.... ) maar er is geen telefonisch contact mogenlijk op zaterdag !?

Jammer

Vrijdag besteld vrijdag geleverd, dat is wat mij betreft te lang. 1 tot 3 dagen volgens de site. Tevens was de verpakking kapot, binnen en buiten doos. Waarschijnlijk gevallen, niet echt handig met gegoten remschijven. Kortom niet echt een succes deze bestelling en levering.

Klantvriendelijkheid

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf goed.

Controleer het niet voordat u het verzendt

De bestelde artikelen passen niet in mijn auto. Ik heb u geschreven en gevraagd om een ​​controle voordat u deze verzendt, maar deze wordt niet goed gecontroleerd. Alleen het oliefilter is correct. Ik geef één ster omdat deze niet goed is gecontroleerd

Snel geleverd en goed geholpen

Ik was onzeker of het artikel wel geschikt was en heb telefonisch contact gehad. Ben zeer goed en vakkundig geholpen en heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen.

Vriendelijke & zeer Behulpzaam Personeel Echte Aanrader.

Eerst moest ik vanuit Groesbeek steeds weer naar Druten bij ,, Site4Cars,, de Ond. daar gelijk oph. mits op voorraad waren. Snel en altijd Klantenservice Ten Top. Sinds kort ist Druten definitief dicht, en kan ik naar het Zo Mooie en Nieuwe Super Store in dichtbijzijnde Wijchen. Voor mij verdienen ze 10+++ Gr. Tevr. Klant Ron Goossens / Groesbeek

In orde.

spijtig niet ingepakt!

Toepasselijke naam en info

Het bestelde product, een armsteun, was prijsvriendelijk en mooi. Helemaal top. Duimpje OP :)