Goede werk

Goed geregeld

Snelle levering.

Makkelijk, snel geleverd voor een goede prijs

Snel geleverd voor een mooie prijs

Alles prima in orde

Snelle en correcte levering. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe accu van Site4Cars. Ondersteuning via Whatsapp ging ook snel en goed. Toppie!

Goede service en meedenkend

Het roetfilter wat ik besteld had was er niet en toen snel uit het magazijn toch een andere soort gelijke verstuurd, gelukkig goed telefonisch te bereiken

aanbod ok Leveringsinfo onbestaande

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst en betaald werd ik in het ongewisse gelaten aangaande de levering. Tot nu werd werd ik niet geïnformeerd wanneer en hoe de levering zal gebeuren.

Foute info geven en als je het product terug wil sturen daar geld voor vragen

Onderdeel besteld op kenteken. Blijkt het onderdeel niet te passen. Het bedrijf erkend dat het onderdeel inderdaad niet geschikt is voor de auto maar verwacht wel dat ik als consument opdraai voor de verzendkosten. Hele rare redenering voor een weldenkend mens.

Perfect besteld en binnen 24 uur in huis

Mijn accu ging kapot moest een start stop accu zijn dit stond bij de accu’s vermeld bij anderen online bedrijven niet gelijk de juiste accu gekregen ingebouwd en ik rij weer dus super tevreden

Snelle levering en scherpe prijs. Loop

Snelle levering en scherpe prijs en blij dat Ik deze zaak gevonden heb voor toekomst.

Great product quality

I purchased a 12v battery to replace the old one in my Zoe. I have a maintenance charger that I used to check the health of the new battery, and it was in pristine condition. Also the service is great and they answer questions very fast.

Uitstekende prijs en super snelle verzending.

Duidelijke website, concurrerende prijzen en snelle verzending.

Goede prijs en snelle levering.

Bar slecht

Ik heb voor het weekend besteld en op maandag avond gebeld na een moeizaam chat gesprek om te luisteren wanneer mijn bestelling kwam is mij beloofd dat ik het op woensdag thuis zou hebben maar het is nu donderdagavond en de bestelling is er nog niet ik heb sterk het gevoel dat ik wordt belazerd

Na een verkeerde levering alles weer goed geregeld. Perfecte service en goede telefonische communicatie zeer vriendelijk en niet te ver geten kwalitatief perfecte onderdelen. Zeer Tevreden over S 4 C.

Sneller dan verwacht!

Accu volgende dag smorgens vroeg al geleverd

Levering goed geregeld en een goed product

Goed product en levering volgens afspraak top geregeld

Bestelling duurde langer dan de beloofde 1 a 2 werkdagen. Klantenservice is goed te bereiken. Prijzen zijn nagenoeg gelijk als bij andere aanbieders.

Prima onderdelen geleverd en netjes ingepakt

Goed geregeld. Op tijd. Keurig verzorgd

Rommelige cite

Bestelling betaald maar niets gekregen. Na meerdere mailtjes en telefoontjes geld terug gekregen.

Zeer correct en klantvriendelijk

Ik ben heel correct en heel klantvriendelijk geholpen, men had zelfs teveel geleverd. Toen ik dat had aangeven kreeg een keurig een gratis retourlabel en extra korting op een volgende bestelling Zeer correct bedrijf Zeker aan te raden

Nette prijzen en zeer behulpzaam

Spullen gekocht, waaronder ook een paar accu's, maar twijfelde in eerste instantie aan de maarvoering. Gebeld en heeft men daar extra de maten nagemeten in het magazijn en netjes teruggebeld. TOP....

Snelle levering. Helemaal top.