Niet super helaas

Dagen nadat mijn bestelling (2 artikelen) al lang en breed geleverd had moeten zijn volgens leveringstermijn op de website, heb ik gebeld waar mijn bestelling bleef. Een product uit de bestelling kon niet geleverd worden. Waarom kom je daar als bedrijf niet zelf mee?? Dus dat bedrag werd geretourneerd. Andere artikel vervolgens wel spoedig geleverd. Communicatie was wel goed verder. Als ik niet had gebeld, had ik nu misschien nog wel zitten wachten.

Volgens afspraak geleverd

Vlot geleverd wat ik besteld heb prima prijs

Vlot geleverd wat ik besteld heb prima prijs

Perfect,

Snelle levering, goed verpakt

website met goede artikelen en prijzen

Goede service, pakket bezorging kan sneller!

Snelle actie en ook de dhl

Zeer goed klanten service

Een van de producten was niet op voorraad. Vervolgens ben ik netjes benaderd door de klantenservice met een oplossing. Heel fijn!

Betrouwbaar !!

Bestel hier altijd mijn olie. Snelle levering en bijzonder goed geprijsd.

Ok

Prima webwinkel

Ene dag besteld, volgende dag verstuurd. Verzending mag wat mij betreft best gratis zijn :)

Ben blij

Heb mijn pakketje heel snel ontvangen,zeer goed,ik raad deze winkel

snel en goed

duidelijke site snelle levering goede prijs

Vlotte levering, prima product

Prima product

Voordelig en snel

Prima zaak, goedkoopste van de 13 shops die ik bekeek. Ook verzend- en verwerkingskosten laagste. Artikel afgeleverd binnen 1,5 dag. Zoeken op kenteken werkte echter niet, kreeg als resultaat 64 artikelen. Gelukkig wist ik het onderdeelnummer.

goede service

alles vlot geleverd .

Uit stekend geholpen en de andere dag al geleverd

Klasse

Supersnelle levering

1 dag voor feitelijke levering al geleverd.

Heel goed en snel reagering

op tijd geleverd

Nog geen ervaring

Ik heb nog geen ervaring , het bestelde artikel was niet op voorraad , dus ik ben nog in afwachting van levering

correcte en snelle levering

goede producten voor goede prijs

Prima ervaring er was iets mis gegaan met mijn bestelling maar als het goed is word het opgelost en dan ben ik tevreden.

Super kon ook gemakkelijk ruilen ben erg blij aiaia

Top super blij

Levering was netjes maar te laat

Ik had snel een trekhaak nodig, op de site staat 1 tot 2 dagen leertijd was uiteindelijk 4 dagen.

Topper

Elke bestelling die je plaats word met zorg behandeld en goed verpakt verzonden en de keuze aan onderdelen is groot met een prijs en kwaliteit dat je van top merken mag verwachten. En site4cars is voor mij een TOPPERTJE