Zeer goed en de juiste geleverde spulken

Zeer goed ervaren

Makkelijk te bestellen voor een goede prijs

Goede overzicht en alles te vinden

In orde

De accu is goed, maar de accu kwam zonder doos en bij behorend schrijven over bijvoorbeeld hoe te handelen bij eventueel retour. De prijs was de allerlaagste op het hele internet dus mij hoor je verder niet klagen. Groet Stephan

Netjes en snel geleverd, exact de juiste

Bij het volgende wat ik nodig heb bestel ik zeker bij jullie.

Retourprocedure is drama

Heb een achterlicht voor de auto besteld welke stuk is binnengekomen. De doos was helemaal in takt, dus bijzonder hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maargoed, direct een mailtje gestuur met foto's van de schade ivm openingstijden van de klantenservice. Geen reactie op moge ontvangen. Daarna gebeld, kreeg te horen dat ik een retouraanvraag moet doen op de website. Zo gezegd zo gedaan zou je zeggen. De retouraanvraag ingediend en vervolgens zou ik een retourformulier krijgen die ik mee moet sturen. Deze kwam maar niet, de volgende dag wederom gebeld met de klantenservice. Vandaag wordt dat geregeld kreeg ik te horen. Een dag later krijg ik een mailtje met verzoek om foto's.. Netjes gereageerd met de foto's. Wederom is het stil. We zijn inmiddels een week verder en ik heb het kapotte achterlicht nog altijd in huis en nog geen retourformulier ontvangen. Zelden zo een slechte "klantenservice" en retourprocedure meegemaakt. Ik zal hier dit zeker aan niemand aanbevelen.

Professioneel, goede telf. ondersteuning en top website voor bestellen

Had nieuwe accu voor mn oldtimer DS nodig, gebeld, goed geholpen en uiteindelijk via website voordelig besteld en volende dag in huis. Dus top en fantastisch!!

niet goed. Maar ligt niet aan Site4cars

Mijn pakket is tot op heden niet afgeleverd door DHL Ik heb dit gemeld bij DHL maar die verwijzen mij door naar uw firma. Het gaat om Case number: 20382653 van DHL Men zegt het onderstaande. Onder vermelding van casenummer: 20382653, hebben wij voor u een onderzoek gestart. Uit het onderzoek zijn geen bijzonderheden bij de levering van deze zending naar voren gekomen. Uit onze gegevens is dan ook duidelijk dat de zending op het opgegeven ontvangstadres is afgeleverd. Mocht u de zending tot op heden niet hebben ontvangen, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever en heeft de mogelijkheid dit verder met DHL op te pakken. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Hartelijke groet, Miranda Klantenservice DHL Parcel DHL kan mij geen ontvangst bevestiging geven. Heb niets ontvangen en ook de buren hebben niets in ontvangst genomen, Hoe nu verder.

valt tegen

Ik had via kenteken een ruitenwisser voor de achterruit besteld. Bij plaatsen van deze wisser, klikte de wisser niet goed vast. Helaas moest ik zelf de verzendkosten betalen bij het retourneren van deze wisser. Deze verzendkosten zijn hoger dan de kosten van de ruitenwisser zelf. Jammer dat ze hiervoor geen oplossing hebben. Er bestaat een optie van safe Buy, maar hiervoor betaal je een toeslag van 3.95. Volgende keer maar gewoon naar een automaterialen winkel gaan.... weer iets geleerd.

Zeer snelle levering

Top, goede service en heel vriendelijk.

voordelig -goed en snelle levering

Op maandag armsteun besteld . De volgende dag al geleverd.

Slecht

Heb afgelopen weekend 2 v snaren besteld en betaald.op de site staat dat het 1/2 dagen levertijd op zat. Het is nu donderdag en er is vandaag eentje bezorgd!!!

Ben tevreden

Prima verlopen

Warrige verzending

Accu besteld en keurig op tijd ontvangen. Er werd echter gebruik gemaakt van een transporteur die normaal gesproken niet aan particulieren bezorgt. Gevolg: track and trace waar je niets mee kunt, geen aflevertijdstip, geen mogelijkheid bezorgmoment te wijzigen etc. Lastig als je niet thuis bent. Ik heb uiteindelijk een briefje op de deur moeten plakken met instructies voor de bezorger. Te veel gedoe wat mij betreft.

late levering, warrige communicatie

Helaas slechte ervaring met dit bedrijf. Had een onderdeel besteld en specifiek gevraagd of het binnen vier dagen kon worden geleverd. Niets meer gehoord, gevraagd te annuleren. Bevestiging gekregen en twee dagen later wordt het (een week nadat ik het uiterlijk nodig had) alsnog toegezonden.

Zeer ontevreden.

Na meer als een week na bestelling nog steeds geen track & trace code ontvangen maw ook geen ontvangst van bestelling. Bij 1ste navraag geen reactie, bij 2de navraag enkel ‘we gaan de accu vandaag versturen’, maar tot op heden zonder gevolg. Jammer maar helaas, geen geld en geen accu. Een ontevreden klant.

Alles snel geleverd.

Alles snel geleverd. Doos voor de ruitenwissers te verzenden was wel heel groot. Voor de rest geen klachten.

Prima webhop

Nette prijzen, goed telefonisch bereikbaar, verstand van zaken en snel bezorgd. Zeker een aanrader!

Goed materiaal prijs technische top

Keuzen uit groot assortiment goede prijzen. Alleen mag de levertijd wat vlucht

Alleen de accu levering duurde 4 dagen

betrouwbaar

Konden iets niet leveren maar was wel besteld. Kreeg binnen paar dagen geld weer terug.

Alles ok

Goede prijzen en goede service

Bestel hier regelmatig mijn onderdelen, bestellingen kloppen altijd en prijzen zijn goed

Altijd correcte levering

Onderdelen zouden best prijs gunstiger kunnen tov andere leveranciers

Goed, snel geleverd

Allereerst product geleverd via bol.com. Niet gekregen is om onduidelijke redenen teruggestuurd. Vervolgens rechtstreeks besteld bij site4cars en binnen drie dagen item in de huis.