Waardeloos!

Op 6 juni bij Site4cars een roetfilter besteld.De site gaf aan dat het filter op voorraad was met een levertijd van 4-5 dagen. Op 12 januari bericht van Molco car parts? ( ik had toch besteld bij Site4cars??) dat de levering pas 16 juni kon plaatsvinden. Was voor mij geen probleem. op 18 juni bericht dat het nog 2 weken later ging worden. Op mijn vraag hoe dit allemaal kon terwijl op de site 4-5 dagen stond bij bestelling kreeg ik een totaal onsamenhangend antwoord wat erop neerkwam dat de voorraad op de site niet hun fysieke voorraad is maar dat daar de voorraad van hun leverancier in meegenomen wordt en dat ze daar geen inzicht in hadden??? Bij controle vandaag blijkt dat hun site nog altijd op voorraad met een levertijd van 4-5 dagen aangeeft. Uiteindelijk order geannuleerd en wacht nu op mijn geld. Ik vind dit soort praktijken een vorm van klanten bewuste klanten misleiding; zelfde bedrijf met verschillende internet sites en een voorrad indicatie die gewoon jiet klopt.

Mijn vestelling na 3de week niet toegekomen

Het is al de 3de week die ik mijn bestelling hebt geplaatst! Klantdienst vind het niet meer terug. Ze hebben een nieuwe bestelling gestuurd. Nummer van bestelling steeds niet gekregen om mijn pakje te volgen.. oplichter??!! Als ik mijn bestelling niet vandaag of morgen krijg zal ik alles aan mijn advocaat doorstuuren!!

Gewoon goede service.

Goed.

Goede prijs en alles goed ontvangen!

Alles in goede orde ontvangen en prijs kwaliteit is gewoon perfect! Heb verschillende sites vergeleken en site4cars is gewoon de goedkoopste hieruit.

Meerder keren besteld en is altijd goed gegaan.

De site is duidelijk en aflevering is altijd correct gegaan.

Perfecte service

Snel geleverd.

Vlotte levering. Uitlaten waren enigszins beschadigd. O.a. eindpijp gedeukt. Kan door transport zijn veroorzaakt.

Beste

Service afspraak levering En vriendelijke personeel Is best bv dik tevreden als klant

Super snel

Zeer snelle levering van mijn accu. Daarbij ook nog eens de goedkoopste online. Volgende keer weer!

Goeie service snelle levering onderdeel past precies

Accu besteld. Alles ging goed tot ik m'n track en trace kreeg van het vervoersbedrijf Manco ! Site 4 Cars gebeld na wat heen en weer gebel Heeft Site 4 Carson een nieuwe accu gestuurd de andere dag geleverd TOP !!

Goed ervaring

Armsteun besteld en pakketje goed ontvangen en netjes ben heel tevreden mee niks om aan te merken

Goed product en fijne afwikkeling van de bestelling

Goed kwaliteitsproduct en flexibele, klantgerichte afwikkeling. Aanrader!

goede prijzen en veel artikelen op voorraad en de mogelijkheid tot afhalen

Bestel regelmatig onderdelen hier en kan meestal de volgende dag mijn spullen al afhalen, ik heb nog niet mee gemaakt det een bestelling niet klopte. Verder vriendelijke mensen achter de balie en makkelijk parkeren bij het afhaalpunt.

Top service en vlotte verzending

Telefonisch prima en snel te bereiken. Had binnen enkele minuten de juiste info en kon overgaan tot bestellen!

Snelle levering prima prijzen. Aanrader

Super goede service!! Zeer tevreden Klant

Super goede service bij site4cars, Erg goed en correct geholpen, snelle verzending en fijne prijzen, Ik bestel hier vaker en ben zeker tevreden, Ook voor aparte onderdelen van mijn oudere auto is er veel te verkrijgen

Heb product besteld en nooit ontvangen.heb jullie 1000 keren gebeld werd gewoon vaar de maan gestuur

Mijn produkt zou geannuleerd worden en geld weer overgemaakt worden .tot nu toe nada

Goedendag en hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om deze ervaring zo terug te lezen! We hebben even contact gehad met de transporteur, dit is een andere dan de DHL daar zij onze accu’s leveren. Deze koeriersdienst heeft 3 keer proberen te leveren bij u, helaas was u niet thuis. Uiteindelijk heeft u ons gebeld dat u het niet meer nodig heeft, en hebben we de accu terug naar ons laten komen. Zodra deze hier terug was hebben we u natuurlijk direct het geld teruggestort. Nogmaals onze excuses, we nemen het mee in een volgende keer dit weer te verbeteren! Met vriendelijke groeten, Site4Cars.

Uitstekende service!

Voor de reparatie van mijn auto had ik verschillende onderdelen nodig, maar ik wist niet precies wat ik moest hebben. Via een chat met Coen van de klantenservice kreeg ik snel en uitgebreid antwoord op al mijn vragen en na bestelling werd mijn bestelling de volgende dag al geleverd. De auto is ondertussen gerepareerd, en jullie hebben er een vaste klant bij!

Tppie

Prima service.

Kut

Op kenteken besteld en nog de verkeerde gekregen.

Snel, makkelijk niet duur en goeie service

Snel mijn onderdelen gevonden via kenteken. Prijs is ook niet duur vergeleken met winkel. Had toch nog voor zekerheid gebeld waar t verschil nou in zit qua prijs tussen de verschillende merken. ' is vaak alleen de naam, anderen zijn net zo goed. Levering was echt snel. Had in de avond ervoor besteld, volgende dag al in huis. Echnie verw8. Binnenkort remblokken, remschijven voor & achter nodig die ik daar ook zeker ga bestellen.

Prima en snel

Prima en snel

Zeer goede service

Ik had problemen met bezorging. Een belletje en het is geregeld

Energieweg 7 6651 KT Druten