goed, behalve de verpakking

Een peilstok van 81 lang en misschien 2 cm dik versturen in een doos van 80 bij 40 bij 18 volgepropt met papier waarin je na goed zoeken onderin de peilstok vind is nu niet echt milieubewust. Verder goed hoor.

Positief

Alles klopt wanneer je iets wilt bestellen.

onproffesioneel

Heb de kenteken van mijn mercedes c klasse ingevuld voor een ruitenwisser en krijg een verkeerde wisser toegestuurd Ik moet de verzendkosten zelf betalen om terug te sturen door een fout van Site4 cars

Prima geholpen.

Goed advies en redelijke prijzen. Adviseren hun goedkopere huismerk accu boven duurdere merk accu's. Hoeft dus niet altijd duur te zijn , prima advies via WhatsApp.

Betere adresinformatie op locatie voor afhalen.

Verdere top service snelle afhandeling.

prima site.

Prima site , duidelijk en overzichtelijk . Juiste onderdelen makkelijk kunnen vinden en snelle levering .

netjes en snel geleverd

product zoals aangegeven dus prima, levering aan huis was snel en goed. zeer tevreden.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Aanrader ,snelle levering. Top

Positiv

Relativ schnelle Lieferung. Es kamm zwei Pakete, einmal mit zwei Zündkerzen in Originalverpackung und dann noch zwei ohne Originalverpackung, das ist nicht schön und unverständlich, jetzt hat man zwei Zündkerzen mit anderen Produktionsdatum. Wenn nicht dieses Vorfall wäre konnte ich es weiter empfehlen. So muss jeder entscheiden, alles andere ist OK.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle levering.

Overzichtelijke website en makkelijk bestellen.

Prettig

snelle leveringen en redelijke prijzen en goed hulp bij onderdelen zoeken

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Top en snel geleverd

Super.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Kon snel vinden wat ik nodig had en betalen gaat makkelijk. Goede en snelle levering!! Dik tevreden

ik ben vlot en effectief geholpen bij een acuut probleem met de ontsteking van de auto

Meteen bij aankomst bij de garage is een afspraak gemaakt over de reparatie op de volgende dag. Voor reparatie is een prijsopgaaf gegeven en de reparatie was gereed op het afgesproken tijdstip.

Goede Service.

Overzichtelijke site,goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Had een armsteun besteld voor mijn nieuwe auto. Ze hadden een echte Rati Armster voor een zeer concurrende prijs, nog minder dan de helft van wat je elders betaalt. Mooi product, prima zelf te monteren. Heel snel geleverd, gratis ijskrabber erbij! Geweldig!

Super Goede service!!! Zeker een aanrdader

Snelle levering en zeer behulpzaam, Oplossingsgericht en goede kwaliteit, Zeer tevreden klant, Dankzij site4cars is het onderhoud aan mijn auto met goede kwaliteit onderdelen ene plezier!! Kan iedereen aanraden hier te bestellen, Ook als er eens wat mis gaat word er zeer aduquaat gehandeld en oplossingsgericht gewerkt, Mannen top!!

Gid geleverd afwachten op werking priduct

Te vroeg om te beoordelen of het product daadwerkelijk werkt.

Goede prijzen goede service

Bestel hier regelmatig en het voordeel is dat je er ook kan afhalen

Via de site een accu besteld via de kentekencheck.de volgende dag al geleverd.helemaal top

Uitstekende service!!

Accu besteld voor auto van mijn vader. Startte niet goed en snel leeg, na contact volgende dag nieuwe accu in huis. Start nu prima!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Lage prijzen voor oa accu's.

De bestelde accu werd snel geleverd. Werkt uitstekend. Aan te bevelen.

Energieweg 7

6651 KT Druten