Slechte service, of eigenlijk geen service...

Ik heb nu voor de tweede keer een probleem met mijn thermometer en merk opnieuw dat er geen reactie komt op mijn emails en het bedrijf is ook telefonisch niet te bereiken

Diverse bestellingen gedaan.

Uitmuntend bedrijf alles keurig op tijd verstuurd en ontvangen.

goed en snel !

zeer tevreden.

prima product

Bloeddruk meter besteld, snelle levering en prima product en prijs.

Niet tevreden....... vervoerfder

De spullen van Medica Plaza zijn goed. De vervoerder is bar slecht want hetgeen ik besteld had kwam niet die dag hoewel ik er vrij voor had genomen. De volgende dag moest ik er van 09.00 uur tot 18.00 uur zijn om het pakketje in ontvangst te nemen. In de avonduren had ik het pas. De vervoerder DHL gaf aan dat hij de bewoner gemist had Dat was dus niet waar. Had ook geen briefje achter gelaten dus...... Medica Plaza zoek een andere vervoerder dan .....DHL .......... en dan houdt u uw klanten tevreden en komt de medicatie op tijd zoals beloofd

Response from the business owner

Dank voor uw review en het compliment voor MedicaPlaza. Helaas hebben we qua verzenders dezelfde ervaringen met PostNL en DPD. We hebben ze allemaal geprobeerd en ze ontlopen elkaar nauwelijks. In 2% van de gevallen zal een zending niet conform onze afspraak met hen bezorgd worden maar met één of twee dagen vertraging. Succes met uw producten en fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, MedicaPlaza

👍

Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering!

UITSTEKEND

SNELLE LEVERING

Goede service.

De service is geweldig.

Snelle levering. Prima product.

Goede internetsite. Ruime keuze.

Dit is de 3e keer dat ik iets bij media plaza bestel, maar de levering is altijd goed

Ze zijn snel en accuraat, erg fijn!

Snelle levering en voordelig.

Volgende dag geleverd.

Hele snelle levering.

prima, snel

Goede deal

Bloeddrukmeter functioneert goed en levering was Prima

Keurig nette en snelle levering

Ik wilde nieuwe strips kopen voor de glucosemeter en kwam zo bij Medica Plaza terecht. Prijs was goed en de bestelling en levering verliep keurig en snel.

Goede en snelle levering

Duidelijk en gemakkelijk te bedienen Werkt fantastisch.

Doen wat afgesproken is.

Bloeddruk meter besteld, en voor een prima prijs snel geleverd.

Prima geregeld

B.D. meter besteld en de volgende dag ontvangen. Ziet er goed uit en werkt prima

bijna goed

goede lage prijzen! het is volgens mij beter/verplicht om consumentenprijzen inclusief btw te vermelden. prijzen bij medica plaza zijn ex btw

Late levering

Ik heb de bestelde bloeddruk meter later ontvangen dan verwacht. Had daar eerder bericht over willen ontvangen. Toen de bestelling binnen kwam werd deze wel direct geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle levering, duidelijke site

About Medica Plaza

Welkom bij dé webshop voor medische hulpmiddelen van Nederland. Bij ons vindt u bloeddrukmeters, thermometers, weeschalen, fysio- en revalidatiematerialen en disposables. Bij MedicaPlaza geloven we dat gezondheid iets is dat elke dag de grootste aandacht verdient. Zowel preventief, bijvoorbeeld door het monitoren van de bloeddruk, als bij de behandeling door de zorgprofessional of in uw kliniek. In ons assortiment vindt u een breed scala aan diagnostische apparatuur, diabetesproducten, incontinentiematerialen en disposables voor op de praktijk. Alles voor een eerlijke prijs en supersnel geleverd.