goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede en snelle Levering.

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bloeddrukmeter Omron M7 besteld en snel geleverd.Produkt was goed ingepakt en zit er een mooie zwart etui bij.Omron M7 doet wat hij moet doen en ook nog nauwkeurig.Een echte aanrader.

voldoende, een redelijke ervaring

Beste S, Dank voor de review en graag gedaan. We zullen het verbeterpunt oppakken met DPD ter voorkoming van dit soort misverstanden in de toekomst. Groet, MedicaPlaza

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles was goed te volgen kon geen betalingen doen heb gebeld en werd goed uitgelegd wat ik kon doen dag later was het binnen prima

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke webshop met de BESTE prijs en SUPER SNELLE LEVERING. Alleen daardoor ging mijn bloeddruk al omlaag ! Ik heb een OMRON M7 Int gekocht. Voor iedereen die een BDM zoekt kan ik deze aanbevelen. Super ding. Stop maar met verder zoeken...

Pluspunten

Snel, correct.

Pluspunten

Alles oke

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb een bloeddrukmeter op zondag besteld via de site. Dinsdag er op werd deze geleverd, prima verpakt en een prima product.

geen

Pluspunten

Ik had een adapter bij de bloeddrukmeter besteld maar kreeg een telefoontje dat deze adapter niet geschikt was voor mijn bloeddrukmeter en kreeg meteen het geld teruggestort. Dat vond ik heel attent. Ook een crème besteld maar deze was niet leverbaar en niet bekend wanneer het weer beschikbaar is dus ik kreeg weer netjes mijn geld teruggestort. Heel netjes is mijn mening.

Niet

voldoende, een redelijke ervaring

Dank voor de review. De fabrikant heeft de handleiding in veel verschillende talen beschikbaar. Als u ons laat weten welke taal u wenst, doen we u deze via de mail toekomen. u kunt deze ook online opvragen. U zoekt dan op 'productnaam/type nr' + 'handleiding' en kunt dan de pdf downloaden. Met vriendelijke groet, MedicaPlaza

Over Medica Plaza

Welkom bij dé webshop voor medische hulpmiddelen van Nederland. Bij ons vindt u bloeddrukmeters, thermometers, weeschalen, fysio- en revalidatiematerialen en disposables. Bij MedicaPlaza geloven we dat gezondheid iets is dat elke dag de grootste aandacht verdient. Zowel preventief, bijvoorbeeld door het monitoren van de bloeddruk, als bij de behandeling door de zorgprofessional of in uw kliniek. In ons assortiment vindt u een breed scala aan diagnostische apparatuur, diabetesproducten, incontinentiematerialen en disposables voor op de praktijk. Alles voor een eerlijke prijs en supersnel geleverd.