Voorheen voldoende, sindskort zeer teleurgesteld. Nooit meer!

Het gebruiken van de auto's en de werking van de app is prima. Totdat ik van de week een e-mail kreeg waarin ik vals beschuldigt wordt van tankpasfraude zonder enige bewijs. Zo kunnen de eigenaren van de auto's Mywheels blijkbaar alles wijsmaken. Zo heb ik zogenaamd 160 euro getankt voor een Citroen C1 en wordt er binnen enkele dagen een boete automatisch geïncasseerd van 425 euro. Bizar, de klantenservice van MyWheels duurt ook altijd enorm lang dus dit probleem gaat zich voorlopig nog even afspelen. Heel erg teleurgesteld en dit bedrijf, het is alleen uit op je centen.

Hoi William, ik zie dat het inmiddels is opgelost. Fijn om te horen. Excuses voor het ongemak en we zien je snel terug in een van onze (elektrische) deelauto's🙏

Jammer dat je de auto’s weer op ongeveer de zelfde plek moet neer zetten

Ik vind het heel onhandig dat je de auto niet overal kan plaatsen in het gebied maar het echt op ongeveer dezelfde plaatst terug gezet moet worden

Hoi Jerney, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Toch verwelkomen we je graag in een van onze (elektrische) deelauto's🙏

Erg leuk

Erg leuk om mee te rijden

Thanks voor de mooie beoordeling Chris💚

Easy to use and reliable, very handy

The app and website are very easy to use to see what is available. Getting an overview of expected cost is a bit more hidden (you need to click on the little (i) next to the hourly price, could be a bit more easy to find). First rent was a Leaf for a two hours trip to IKEA, went flawlessly. Second rent was a Kona, rented for a whole week road trip to Germany, it also went great. Charging was a no-brainer with the given pass. Being able to travel abroad in Europe is also a great plus. Only negative point when considering longer trips (several days) is de price per kilometer, even though it is reduced by 25% compared to the base one, 25 cents per kilometer remains very expensive, especially considering the extremely low maintenance cost of electric cars... It would be great if they could offer a reduced 'bulk' price for huge amounts of kilometers, maybe with a separate real cost for actual charging (since price on this varies a lot depending where you charge).

Thank you for the beautiful review and the feedback Sebastien🙌

Onwijs fijn en makkelijk om te gebruiken

Je ziet dat er goed nagedacht is over alle interactiestappen en dat het echt gebruiksvriendelijk is. Ik ontwikkel zelf soortgelijke diensten en dit is echt goed gedaan.

Super Daan, thanks voor deze mooie beoordeling💙

Makkelijk en goed betaalbaar

Ik heb 2x gebruik gemaakt van een peugeot E 208 automaat. Mooie wagen en goed onderhouden. De app werkt heel handig en is erg overzichtelijk. Je hoeft niet te zoeken naar verborgen kosten. Ongeveer een uur na de rit krijg je de definitieve factuur. Ik ben zeer tevreden! Op deze manier heb ik altijd een prima wagen tegen lage kosten en kijk ik niet om naar het onderhoud.

Thanks voor deze waanzinnige review Irma!💙

Echt van deze tijd!

Complimenten! Goed geregeld. Lekker makkelijk alles via 1 app regelen. Het was erg gemakkelijk en betrouwbaar. Ik heb maar 1 minpuntje, en dat is dat helaas alle auto’s die ik tot nu toe heb gehuurd niet schoon waren. Verder goed geregeld!

Hoi Ibo! Bedankt voor je review en feedback. Vervelend om te horen dat de auto's niet schoon waren. We werken er hard aan om de auto's schoon te maken! Hopelijk verloopt je volgende rit een stuk schoner🙏

Easy, handy, economical, flexible and awesome.

Easy, handy, economical, flexible and awesome.

Great Mansoor! Thanks for the lovely review🙌

Fijne app, handige service

Ontsleutelen met mijn OV chipkaart werkt uitstekend. En super last-minute nog even een auto huren voor een uurtje om de kinderen op te halen ging ook makkelijk. MyWheels heeft de processen goed op orde.

Fijn om te horen dat het allemaal goed werkt Paul!👏

Uitstekende mobiliteits oplossing, autos hebben wel veel schade

Hele goede oplossing voor mobiliteit. Wij wonen in de stad en ons auto was dit jaar niet door de apk gekomen. Ipv een nieuwe willen we testen hoe het is zonder. Gezien thuiswerken normaal is geworden, is er veel minder behoefte naar een auto. Naar een andere stad ga ik met de trein. Binnen de stad stad neem ik de fiets. My wheels gebruik ik dan perfect voor de momenten waar ik snel even een auto nodig heb. Naar de bouwmarkt, dingen vervoeren, kortdag ver moeten rijden. De autos zijn makkelijk en snel te boeken en benzine zit erbij. Branding is niet te brutaal. Autos hebben alleen soms best veel schade en soms helemaal niet.

Perfect platform voor autodelen!!!

1e ervaringen met MyWheels waren perfect. Gehele proces verliep erg soepel. Prima platform, heerlijke auto. Zeer tevreden dus en kijk er naar uit veel gebruik van MyWheels te maken !!!

Super Marcel! Bedankt💚

Fantastisch!

Je kunt heel eenvoudig een auto reserveren en je betaalt alleen een bedrag per uur (bijv. EUR 3,59) en per kilometer (bijv. EUR 0,15). Deze kosten zijn afhankelijk van het type auto. Voor EUR 3,50 breng je het eigen risico terug naar EUR 250, iets wat je altijd zou moeten doen. Je hoeft dan geen borg te betalen. De app leidt je naar de auto. Daar aangekomen ontgrendel je de auto met de app. De sleutel vind je in het dashboardkastje. Daar vind je ook een tankpas. Je hoeft alleen te tanken als de tank na jouw gebruik meer dan driekwart leeg is. Ik was nog geen EUR 20 kwijt om met de auto naar IKEA te rijden en daar te shoppen, incl. brandstof. Zo goedkoop en goed geregeld vind je het nergens! Absolute aanrader!!

Wow! Super bedankt voor je uitgebreide beoordeling!🤩 Heel goed om te horen dat het allemaal goed is verlopen. We zien je snel terug in een van onze (elektrische) deelauto's💙

Handig en makkelijk

Ik heb een elektrische fiets die gebruik ik om de auto's die ik huur op te halen en na de huurperiode fiets ik weer terug. Helaas nog weinig MyWheels in vlaardingen (Holy). Vind het wel een goed concept dus welkom in Vlaardingen zou ik zeggen.

Thanks voor je feedback John en je mooie beoordeling💙

Terugzetten is het knelpunt

Aanmelden was een verwarrend proces dat net wat te lang duurde. De elektrische auto’s zijn wel veel beter dan die van de bekende concurrent. Reserveren gaat redelijk via de app. Maar het terugzetten en opladen is wel regelmatig een issue. Auto accepteert laadpaal niet, maar 1 (bezette) plek in de zone.

Vervelend om te horen dat het aanmeld proces niet helemaal is gelukt. Bedankt voor je beoordeling Machiel en je feedback!🙏

Perfecte manier van huren van een auto voor bepaalde tijd

Ik woon zelf niet in Nederland en heb tijdens mijn verblijf in NL niet continue een auto nodig, dus de optie van MyWheels is voor mij ideaal. Ik heb het vnl gebruikt om met mijn moeder op pad te gaan, de auto staat op 5 min loopafstand van mijn moeder. Ik vind het erg gebruiksvriendelijk, het eventueel verlengen van de huurperiode gaat goed en na even wennen aan hoe het elektrische deel werkt is het aansluiten op een oplaadpaal ook prima te doen! Overall vind ik het echt een perfecte optie voor als ik in NL ben en ik ga dit zeker opnieuw gebruiken. Ook 2x klantenservice gebeld met vragen en werd duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.

Thanks voor de uitgebreide feedback Marielle. Wat goed om te horen dat je alles goed is gegaan tijdens je ritten. En we zijn er heel blij mee dat het aansluiten van de auto op laadpaal ook is gelukt. Wanneer je weer overkomt vanuit Curacao verwelkomen we je graag in een van onze (elektrische) deelauto's 💙💚

Geen auto's in de buurt

Ik woon in het centrum van Rijswijk, in de randstad. Er zijn hier teveel auto's, dus ik vind het idee van een deelauto erg goed. Alleen...het is 15 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde auto. Meestal moet ik de auto zelfs helemaal in Den Haag halen, dat wordt het dus niet! Jammer.

Hoi Wim, wat jammer om te horen dat er (nog) geen auto in de buurt staat. We werken er bij MyWheels hard aan om de juiste auto's op de juiste plek te zetten. Via deze weg kan je een auto in je buurt aanvragen. https://mywheels.nl/auto-aanvragen🙏

Onterechte incassos

Ik heb een plus abonnement genomen en precies na 1 maand opgezegd. Maar, wat blijkt, je moet dus gewoon nog een keer 10 euro betalen terwijl je die maand niet eens gebruikt. Ik wil nu dat geld terug maar de klantenservice reageert gewoon niet.. Edit: Ik heb mijn geld terug voor 1 maand, maar zit nog met aankomende maand aan hetzelfde probleem waarbij een onterechte incasso wordt gedaan terwijl er geen maand Plus wordt gebruikt. Kan dit structureel worden opgelost?

Hoi Sam, wat vervelend om te horen dat er nog een keer een bedrag is afgeschreven. Ik heb hierover een mail gestuurd🙏

Super easy!

It was super easy to use, the car was really clean and it's great to use even after just getting your license.

Nice Elina! Thank you🤩

Prima moderne auto’s in uitstekende staat en makkelijk te reserveren

Sinds kort heb ik de tweede auto van ons gezin weg gedaan. Als wij af en toe toch een tweede nodig hebben is huren een prima optie. Vooral omdat het echt makkelijk en flexibel gaat.

Mooi Paul bedankt voor deze beoordeling!🙌

Practical and easy

Easy to use. Fast. Practical.

Great Luana👏

Fijne deelauto's, app loopt soms vast

De deelauto's zijn fijn en gemakkelijk te boeken. Er zijn er veel in heel Nederland. De site en de app zijn gebruiksvriendelijk. Helaas loopt de app regelmatig vast. Het is bij mij nog niet gelukt de auto netjes via de app we af te melden (en dus op slot te doen).

Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed gaat met de app. Onlangs hebben we de MyWheels app aangepast, het kan zijn dat je de app moet updaten? Wellicht dat je dan geen problemen meer ondervind. Alsnog bedankt voor je mooie beoordeling Johannes!🤩

Dramatische achteruitgang klantenservice

Mywheels was ooit een geweldige fijne en sympathieke club, waar medewerkers je zo nodig snel, vriendelijk en persoonlijk te woord stonden. Dat is nu om onduidelijke reden totaal anders; ze zijn niet te bereiken; wacht al anderhalve maand tevergeefs op antwoord, ook na meerdere mails. Bellen kan ook al niet meer. Dit alles overigens na een onterechte facturatie. Vrees dat de schaalvergroting (nu grootste deelauto-aanbieder van NL), ze boven het hoofd is gegroeid. Eeuwig zonde, was al jaren trouwe en blije klant. Dat is vooralsnog helemaal over... Hoop dat ze de boel weer op de rails weten te krijgen, dit gaat klanten kosten.

Handig en milieubewust!

Snel handig efficient

Top Mark, bedankt voor deze mooie beoordeling!💙

Grandioze uitvinding

Perfect voor een paar uurtjes of een lang weekend altijd een auto in de buurt voor weinig geld.

Dankje Paul!😃

Heel simpel

Het is zo simpel en fijn, alleen de buitenkant van de auto’s zijn een beetje onaantrekkelijke, heel veel witte autos. De prijs kan zeker wat lager.ik weet zeker als de prijzen wat lager gaan dat er veel meer mensen gebruik van gaan maken. Wat mij betreft heb ik een goeie ervaring ermee gehad.

Dankjewel voor je beoordeling en de feedback!🙌

Over MyWheels

MyWheels wil met autodelen het aantal auto's in Nederland terugdringen van 9 miljoen naar 1 miljoen in 2030. Hiermee willen wij bijdragen aan een lagere CO2-uitstoot. Onze deelauto's open je met je smartphone en/of chipkaart.