Afwerking met schuine kant matig/redelijk

Matras voor Frans caravan bed besteld. De afwerking van de schuine kant was niet strak afgewerkt. Jammer.

op tijd en correct geleverd

wat ik al heb gezegd de bestelling netjes op tijd het product precies zo als we besteld hebben

Heel snel (2 dagen), perfect op maat

Gemakkelijk bestelproces met hulp voor de juiste maten, zeer snel geleverd.

Snel geleverd, de maat goed en het ligt heerlijk

Supersnelle service

We hebben mail contact gehad omdat ze helaas telefonisch niet bereikbaar waren,dat was spannend maar onze vragen werden beantwoord(oa.5 tot 7 dagen levertijd),dat was krap aan maar nadat de bestelling gedaan was kreeg ik al snel een leveringsmail voor maandag!Via de vervoerder werden we netjes op de hoogte gehouden en.werd ons matras netjes optijd bezorgd. Supersnelle en goeie service!Bedankt

Goed bedrijf, snel geregeld en komt afspraken na

Na 1 telefoontje over hoelang het duurt savonds matras besteld via internet, 4 dagen later al thuis.

Goede service, goed product

Telefonisch gevraagd of snelle(re) levering -i.v.m. vakantie - mogelijk was. Was geen probleem. Vrijdag besteld, woensdag 2 op maat gemaakte toppers bezorgd! Tevreden over de service en de toppers!

Super matras

Super mooi matras en precies op maat. Ook snelle levering!

Voor 200% in orde !!!

Volledig naar wens en zeer snelle levering !!!

Zeer snell levering

De levering was boven verwachting en kwaliteit in 1 woord goed.

Prima snelle service

Snelle levering en matras precies op.maat we moeten er nog op gaan slapen maar verwachting is hoog

Heerlijk matras en snelle Levering

Snelle levering en matras past precies

Ik was verrast door de vlotte levering. Super

Alles goed

Makkelijke site. Snelle levering en een heerlijk matras voor in de caravan.

Een zeer snelle levering, want wij hadden het binnen 4 werkdagen in huis.

Zoals gezegd, een zeer snelle levering. Aangezien het gaat voor de caravan moet hij nog uitgeprobeerd worden, maar de eerste indruk is goed.

Niks mis mee

Nog geen ervaring.

Prima kwaliteit en snelle levering

Na het lezen van een aantal recensies en de informatie op de site, een op maat gemaakte matras voor onze caravan besteld (frans bed). Matras besteld, welke snel geleverd werd. Nu lekker uitgerust wakker worden op vakantie.

Na een foutieve levering is het uitstekend opgelost. Ook de snelheid en reactie zijn prima in orde.

Eerst even voor advies gebeld voor een matras opmaat. Daarna 2x een matras besteld voor mijn caravan 65x189cm. Inclusief bedden goed op maat. Bestelling zou er binnen 7 dagen zijn maar werd al binnen 3 dagen geleverd. Geleverde matrassen en bedden goed zagen er goed afgewerkt uit en lagen heerlijk en waren goed passend. Kortom zeer tevreden

Maatwerk

Het ziet er top uit en exact op maat zeer tevreden.

Prima uitleg om te bestellen wat betreft de maten en een hekel snelle levering, binnen een paar dagen. Super

Mooi matras, geleverd in een paar dagen.

Matras snel klaar, levering rommelig

20 juni matras besteld, 21 juni savonds laat een bericht van de vervoerder dat ze de volgende dag voor de middag komen leveren. Bericht niet gezien,dus chauffeur komt aan de gesloten deur. Afspraak gemaakt, vrijdag voor de middag leveren. Wij wachten, geen matras. Weer gebeld, maandag leveren op het werk bij mijn vrouw. Weer geen matras, dinsdag morgen 7:45 matras bij mijn vrouw op het werk buiten neergelegd. Gat in folie klein beetje vuil. Dus ik zou zeggen zoek een andere vervoerder.

Keurige service

Door een paar gaatjes in tijk is het keurig opgelost om een nieuw tijk te sturen. Dank jullie wel. Over paar weken gaan wij het uitproberen.

snel en correct

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen