Bijna helemaal goed

Matras is erg snel geleverd en op zich prima, alleen wijkt de afschuining iets af van de opgegeven maat, waardoor er een kleine kier ontstaat. Voor in de camper is dit niet zo heel erg, maar gezien de kostprijs mag het wat nauwkeuriger.

Top bedrijf

Snelle levering en goede service!

netjes en snel tegen een nette prijs

wij waren toe aan nieuwe matrassen in de caravan, deze opgemeten en na een paar dagen al nette nieuwe matrassen van je juiste afmeting

Goede prijs kwaliteit

Ongelooflijk snel geleverd in 4 werkdagen. Perfect passend. Goede kwaliteit en mooie tijk.

Snelle service, mooi op maat gemaakt

Snel geleverd top

Zondag besteld woensdag avond geleverd' Track en tracé kan je goed volgen nu nog de matras testen in de caravan past perfect afmetingen.

Het was heel snel geleverd! Kwaliteit lijkt super! Top

Supersnelle levering

Correcte levering.

Goede kwaliteit in maatwerkmatrassen en vlot geleverd.

Uistekend advies

Ik had perongeluk de verkeerde maat door gegeven en werd gebeld super

Top kwaliteit en snel geleverd

Omdat we dichtbij op de camping stonden even langs gegaan. Helaas hadden we geen afspraak, maar toch gelukkig wel geholpen met de keuze. Dezelfde dag nog online een nieuw matras besteld. En vrienden eveneens waarmee we op de camping stonden. 6 dagen later werd hij al geleverd. Een week later ook een nieuw matras voor onze dochter besteld (stapelbed). Deze is ook snel en perfect geleverd. Je voelt en ziet gewoon dat het kwaliteit is.

Hard matras

Gekozen voor gemiddeld matras ( het meest verkochte) maar wij vinden het toch een erg hard matras Nu nog contact gehad met matrassen. nl en er is mij een oplossing aangeboden dmv een topper waardoor het matras een stuk zachter zal gaan worden, ik ben wel van plan om hierop in te gaan .

Erg goed

Bestellen ging prima .. goede site .. duidelijke uitleg .. snel geleverd .. matras prima .. ligt uitstekend

Kwaliteit prima ,vind het wel aan de prijs.

Kwaliteit prima ,vind het wel aan de prijs.

Top!!

Zeer goede service!! Wij zijn dik tevreden.

Super goede snelle levering

Matras met Franse maat besteld. Binnen 3 dagen al in huis. Een week op geslapen en bevalt prima.

Eenvoudig besteld en verrassend snel geleverd.

Alles goed t/m levering. Keurig op maat gemaakt. Nu nog kijken of die ook nog lekker slaapt. Maar heb daar eel vertrouwen in.

Snelle levering van super mooi frans matras op maat !

Na bestelling op vrijdag volgende week donderdags al geleverd (ondanks Pinksterweekend) Matras werd gebracht door vriendelijke/behulpzame chauffeur en ziet er super mooi afgewerkt uit. Gaan dit weekend met caravan weg en gelijk uitproberen .

Bla bla bla

Ervaring prima maar erg vervelend dat ik de matras niet bij een afhaalpunt op kon halen. Als je heel veel werkt en er geen avondlevering is wordt het erg lastig. Al zouden jullie maar 1 avond leveren...

Super goed

Prima goed matras snel geleverd de maat is uitstekend heel erg tevreden

Matras besteld via de site...snel geleverd...bezorgcommunicatie prima..tijdsindicatie klopte perfect. Goed stevig matras...maatvoering goed

Matras

De matras is super, mijn kind is dolgelukkig op haar zoldervide! Hartelijk dank voor de service en het bijpassende hoeslaken!

Voor de prijs die we betaalden was het een top topper. Vooral ook omdat het maatwerk is. Jammer dat de bezorger GLS minder snel was.

Bijzonder tevreden, men komt de belofte geheel na.

Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Van mij krijgt dit bedrijf een dikke 10.

Klantvriendelijk en snelle levering

Goede hulp gehad bij het kiezen van de juiste matras voor onze caravan en snelle levering.

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen