2 matrassen op maat besteld voor de camper. Ze waren binnen 1 week geleverd. De matrassen liggen zeer comfortabel.

Wij hebben contact via de mail gehad over matras voor onze caravan, snelle reactie gekregen en duidelijk antwoord over het pas stuk gekregen. Daarna afspraak gemaakt voor de drive in. Na aankomst matrassen even geprobeerd en 1 uitgekozen. We zouden eerst op een camping staan maar helaas was er nergens plek dus zouden wij gewoon weer terug rijden, maar winkel heeft even er achter aan gebelt en toch nog een overnachting kunnen krijgen op een camping. Super geregeld! Om 1 uur matras laten in meten en om 4 uur compleet met pas stuk geleverd en geplaatst op de camping. Als je voor kwaliteit gaat kies dan voor matras bestellen. Echt super alles paste precies en lag super!! Kort om heel gastvrij top kwaliteit en super service.

Top matras en service

We zochten een topdekmatras op maat voor in het slaapkhefdak. Matrasbestellen.nl heeft ons hier super netjes en vlot bij geholpen, dit terwijl ze met het bedrijf midden in een verhuizing zaten! Het matras is inmiddels een lang weekend uitgeprobeerd en meer dan goed bevonden, strak en netjes afgewerkt. We komen zeker nog eens terug!

Gewoon goed.

Vlot een nette matras geleverd.

Snelle levering perfect formaat

Nieuw matras besteld voor Frans bed, deze was binnen 1 week geleverd. Direct molton en hoeslaken pakket erbij besteld. Het bed in de caravan was nog nooit zo strak opgemaakt. Wij hebben gekozen voor extra stevig matras, vanaf volgende week 2 weken vakantie, kunnen wij hem direct testen.

super snel

makkelijk bestellen, super snel geleverd, klein verbeterpuntje: het was niet duidelijk hoeveel pakketten er zouden komen.

fantastisch!

Binnen 2 weken na de bestelling kwam de topper bij ons aan: perfect verpakt, prachtig gemaakt met 2 ronde hoeken ( pasklaar voor de caravan ). Dit is het bedrijf waar je moet zijn, als je een goede matras of topper nodig hebt!! Hulde en dank !

Achteraf goede feedback en naar volle tevredenheid opgelost

Na contact gehad te hebben met matrasbestellen.nl alles naar tevredenheid opgelost. Het siert matrasbestellen.nl in ieder geval dat ze contact opnemen en informeren naar de eventuele klacht en samen zoeken naar een correcte oplossing met de klant. Kortom er was een miscommunicatie probleempje maar deze is naar volle tevredenheid opgelost, perfect.

Heel blij met deze topper ,snelle levering, erg tevreden

Track en tracé is van de pakketten niet te volgen

Site is overzichtelijk. Producten moet ik nog ervaren. Bestelling werd via meerdere pakketten verstuurd en er was geen touw aan vast te knoppen wanneer welk product bezorgd zou worden. Gelukkig toch alles redelijk snel ontvangen.

Goede middag, Fijn dat u de producten goed hebt ontvangen. Jammer dat de track en trace niet goed werkte. Hier hebben wij geen invloed op. Wij zullen de vervoeder hier nog een op aanspreken.

Dik tevreden

Denkt goed mee. Zeer snelle levering

Prima matras snel geleverd

Wij hebben een matras besteld voor de caravan met een Frans bed. De matras werd razendsnel geleverd, nog binnen de verwachte tijd. Goede kwaliteit matras, keurig verpakt. Enige verbeterpuntje zou zijn dat je inspraak hebt over de dag van levering.

Prima. Snelle levering

Zaterdag topdek matras besteld. Woensdagmorgen lag hij klaar om opgehaald te worden.

Het was echt een haast klus. En het is gelukt! Maandag besteld en donderdag bezorgd. Top!! Prima matras ook.

Snelle en zeer goede levering

Snelle en zeer goede levering vannons matras voor de caravan, en pastpergect

goed product; snel en keurig geleverd

wij hebben op zaterdag het bed opgemeten, en het matras besteld. Woensdag is het matras afgeleverd. Het past perfect. De komende week gaan wij er op slapen. Het proef liggen beloofd al veel goeds

Geweldige kwaliteit en service

GEWELDIG! Zoals zo vaak was ik veel te laat met bestellen, 1 week voordat we op vakantie gaan pas bedenken dat we het oude matras vorige zomer hebben weggegooid en dat we in de wintermaanden wel een keer een nieuw matras zouden zoeken. Na wat zoeken op internet kwam ik terecht bij matrasopmaatbestellen.nl en gezien de naderende vakantie een mail gestuurd of ze optijd konden leveren. Via de mail contact gehad met Michiel en daarna z.s.m. de bestelling geplaatst. Maandagavond om 20:00 uur besteld, donderdag om 10:30 uur afgeleverd. Kwaliteit is super en de afmeting is precies zoals ik het zelf ingemeten had. Een absolute aanrader!!

Goed geholpen, zeer snelle service

Goed advies over de te kiezen topmatras. Fijne kwaliteit van het product. Met spoed op maat gemaakt voor een erg nette prijs (Frans bed)

Super blij!

Een nieuw matras op maat voor onze camper op zondag besteld en op dinsdag al binnen!!! Wow dat is snel! En wat een heerlijk matras, nu slapen we in de camper net zo luxe als thuis ;)

snelle en kwalitatieve service

Vlotte bestelling, levering en perfect passend matras op maat !

Nadat wij zelf een fout hadden gemaakt in de adressering hebben ze het netjes en adequaat opgelost.

Het ziet er goed uit maar nog niet uitgeprobeerd

Ik had vorig jaar hier al een matras gekocht voor in de caravan en die is zo goed bevallen. We hadden nu nog een matras nodig dus zonder twijfel heb ik hem weer hier besteld, super snelle levering

Heel klantvriendelijk.

Behulpzaam en meedenkend. Aanrader, zeer fijn matras! Tip : Blij dat we matras hebben laten opmeten van camper en goeie ervaring om even te testen wat fijn ligt!

Ik had een klacht en dat werd meteen opgelost. Super service

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen