Snel geregeld, snel geleverd, vriendelijk geholpen!

We hadden al eerder een matras op maat gehad en wilden nu eenzelfde matras (andere maat). Snel geregeld en binnen een paar dagen al ontvangen.

Het was een super snelle levering, en precies op.de juiste maat, geen afwijking. Goed verpakt en een top kwaliteit

Top kwaliteit en snelle levering

Wij hebben een mateas op maat laten maken voor onze camper. Hij ligt heerlijk en lag binnen een week al voor ons klaar. Echt super!

Snel en netjes behandeld.

We hadden een specifieke vraag of matrasbestellen ook herstelwerk kon verrichten aan ons hondenkussen/matras. De jonge pup had de matras gebruikt om de tanden te wisselen en er was een stuk opgegeten...grrr Geen probleem bij de firma matrasbestellen.nl. Hopen dat de hond er nu van afblijft. Namens ons en onze hond bedankt voor de snelle service, er is maatwerk geleverd.

Prima geholpen goed advies

De Topper slaapt uitstekend Het frans bed van de caravan moeten we nog passen. Laten we nog horen :)

goed matras voor een scherpe prijs

op maandag gebeld voor ik ging bestellen had nog wat vragen deze werden duidelijk beantwoord het gaat hier om een matras voor in de camper dus de maten doorgegeven via de site en de bestelling geplaatst op de site stond 6 tot 7 dagen levertijd op woensdag het matras geleverd dus op dag drie super geregeld met de vervoerder. en het matras past prima in de camper zeer tevreden

Matras past precies. Stof netjes afgewerkt. Ben zeer tevreden.

Uitstekend!

Ik heb een matras besteld voor mijn camper. De matras bestond uit 3 delen. Communicatie en levering waren top! Helaas bleek 1 deel van de matras niet te passen in de camper. Abusievelijk was het matras gemaakt met inhammen op de verkeerde plaats (kwartslag gedraaid). Na een telefoontje van nog geen minuut werd direct gereageerd met de boodschap dat de fout hersteld zou worden en dat ik mijn passende nieuwe matras binnen een week kon verwachten. TOP!

Voldoende

Het matras lag donderdag 20 januari zonder bericht van de vervoerder In mijn voortuin

Goeie kwaliteit

Vlotte levering alles was in orde

Goede en snelle levering

Het matras is fantastisch afgewerkt en past perfect. Matrasbeschermer komt zelfs gratis mee. Alleen de bijbehorende hoeslakens heb ik 2 weken later nog steeds niet.

Mooi matras voor prima prijs snel geleverd

Zowel bestellen als levering ging makkelijk.

Geweldig matras voor redelijke prijs

Top! Goede service en snelle levering

Afgelopen zomer al zeer tevreden over onze nieuwe topper in caravan ! Nu wederom super tevreden en kundig geholpen. Was op voorraad en direct geleverd. Super aardige verkoper met verstand van zaken, prettig bedrijf en fijn om zaken mee te doen, no nonsens en goede prijs kwaliteit

Fout netjes hersteld

Mijn bestelling was niet 100% in orde, maar ik ben netjes geholpen en heb daarna wel het juiste gekregen. De matras beschermer die ik voor mijn dochter er bij heb gekocht is wel een onding. Het blijft niet fatsoenlijk onder het hoeslaken liggen waardoor ze soms op de vouwen ligt. Er hadden eigenlijk lussen aan moeten zitten die je om het matras kan doen.

Aanbevolen

Super tevreden met dit bedrijf. Meerdere keren vriendelijk te woord gestaan. Belde nadat ik zelf verkeerde maten had ingevuld. Aflevering werd persoonlijk gedaan. Prijzen zijn ok. Kortom heel tevreden en aan te bevelen.

SUPER SERVICE

Voor een Tempur bed heb ik in eerste instantie een draadloze afstandsbediening voor de motor besteld(volgens TEMPUR moesten er (weer) nieuwe motoren onder à€350p/s). Helaas werkte deze niet op de motoren. Na telefonisch contact bleek dit af en toe bij bepaalde type motoren voor te komen. Matrassenbestellen gaf aan de afstandbediening terug te sturen dan zou hij 2 bedrade sturen. Duidelijk aangegeven dat ik prijsverschil wel wilde bijbetalen… Echter zonder bijbetaling binnen 2 dagen 2 nieuwe bedrade afstandsbedieningen. Motoren werken weer perfect!! Door defecte bedrading was enkel een glaszekering van €1,00 in motor defect + de afstandbediening! Tempur plaatst dan andere motor(gereviseerd??)

Super snel en goed

Gisteren maten doorgeven voor een kussen voor tussen de benen ivm spreidligging wat moet. Precies op maat gemaakt en de volgende dag ontvangen. Top.

slechtste servies ooit

Matras die in 7dagen moest geleverd worden na 2.5weken nog steeds niet ontvangen. Communicatie was niet echt optimaal. uiteindelijk werd dit opgelost en lag het blijkbaar aan de koeriersdienst. wel een excellente matras

service is hier erg goed

Dit is nog eens een bedrijf waar je u tegen zegt,je chat via de site en krijgt direct antwoord Super geholpen dus,ga zo door!

In 2020 een donzen dekbed gekocht helaas een probleem mee gekregen het dons kwam er uit en zat aan de dekbedhoezen vast. Dat was al een half jaar na ontvangst maar ik dacht daar hoef je nu niet meer mee te komen. Na aandringen van mijn moeder die hem aan mijn zoon cadeau gegeven had toch de stoute schoenen aangetrokken en een mail eraan gewaagd. En wat een vlotte reactie kregen binnen een week een gloednieuw dekbed opgestuurd zo blij mee. Heel goede service!!!

Pracht product goede prijs

Heerlijk dekbed lang lopen zoeken en mattrasbestellen heeft het in assortiment ganzenveren super keurig verpakt zelfs een dag eerder geleverd

Super topper, super snelle levering

Ondanks dat we 3 kwartier te laat waren voor onze afspraak werden we super leuk ontvangen en geholpen. Proef liggen in de zaak en in onze camper was geen enkel probleem. Dus konden we precies dat uitzoeken wat voor ons de juiste topper was. De topper, queens bed, werd terplekke ingemeten. En vervolgens werd onze topper super snel thuis bezorgd! Wat zullen we lekker slapen!

Prima kwaliteit en goede service/communicatie

Het is een pakket van prima kwaliteit. De levering was later dan voorzien, maar de communicatie hieromtrent was vlot en correct. Ze volgen alles goed op en bieden een uitstekende service. Zeker aan te raden.

Keurige pasvorm en snel geleverd

Nette pasvorm Keurige levering

Metaalstraat 3A

7483 PD Haaksbergen

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen