Zeer nette behandeling en service

Door een misverstand de verkeerde electrakabel besteld. Daarna telefonisch contact opgenomen waarbij de medewerker beloofde om direct te gaan kijken wat er gedaan kon worden. Kreeg heel snel een mailtje dat de order geannuleerd werd. Kortom prima service en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

Levering exact conform afspraak

Na telefonisch contact en afspraak, de volgende dag goederen in huis. Top !

100 mtr kabel met CEE stekkers besteld. De volgende dag alles netjes geleverd.

Snelle service TOP

Had gauw wat schakelmateriaal nodig voor een klant en Elektro Producten.nl had het op voorraad, TOP

Uitstekend, goede prijzen en snelle levering

Bij de uitvoering van een project snel 5 meter neopreen aansluitleiding nodig. Als het al per meter verkocht wordt is de minimale hoeveelheid vaak 10 meter en niet op voorraad. Tot we dit bedrijf ontdekten. Per meter leverbaar, lage prijs en snelle levering. Kortom een absolute aanrader !

correct geleverd

correct geleverd

Bestelling keurig geleverd

Komen afspraken na. Flexibel, betrouwbaar en goed.

Ik was op zoek cat 6a kabel en kreeg uiteindelijk cat 7. Wat een uitstekende service. Snelle levering en geen gezeur. Geweldig.

Goede website voor de producten die ik nu nodig heb

Ik was op zoek naar grond kabel groepen kast en zekering automaten. en die vondt ik bij elektroproducten nl

bestelling plaatsen zonder problemen

zojuist voor de eerste keer materiaal gekozen en bestelling geplaatst.

Komen afspraken niet navan snel leveren

Voor 17.30 bestellen is dus niet de volgende leveren ondanks dat het op voorraad was. Geen track en trace code daardoor ook niet mogelijk om zendingen te volgen. Tijd indicate afgeven was ook niet mogelijk. Dus balen !

• Would you recommend us? No

Snelle levering. Goed product voor redelijke prijs

Perfecte klanten service.

echt super voor elkaar

na een fijn telefonisch contact een hele bestelling gedaan van kabel,kabelgoten,lasdozen, pvc buis en nog veeeel meer ze hebben voor mij zelfs nog artikelen toegevoegd ze hebben aan al mijn wensen voldaan en de volgende dag zeer netjes afgeleverd als er iets niet op hun website staat even bellen en het word geregeld aardige mensen staan voor hun product volgende keer bestel ik er zo weer

Fijne duidelijke service

Verschillende attributen besteld. Werd dag later netjes gebeld of het een probleem was dat mijn bestelling een dag later werd bezorgd. Duidelijke service en goede kwaliteit

Flexibel en goed

Geen probleem met wijzigen bestelling en goede levering

Geweldige service. En goede producten tegen zeer concurrerende prijzen.

Zeer plezierige mensen die mij meer dan goed adviseerden (zowel telefonisch als per mail. Bovendien stelde men zich zeer flexibel op bij een door mij gedane, foutieve bestelling. Kortom, prima bedrijf!

Ik heb eerst prima informatie na een telefonisch gesprek . De levering was zeer snel

Prima prijzen en snelle levering.

Goede service.

Goed advies en gemoedelijk.

Prima levertijd en gekregen wat ik bestelde

Zie boven.

Snel, betrouwbaar en scherpe prijs

Duidelijke site met scherpe prijzen. Snel geleverd, chauffeur belt voorafgaand op of je thuis bent. Zo niet, een volgende afspraak of netjes bij buren met handtekening.

Snel en uitstekende communicatie

Goed advies, snelle levering en goed telefonisch contact

Bestelde kabel netjes aan huis geleverd.

Prima levering

Materialen werden op tijd geleverd door 2 postbezorgers op kerstavond dag. Wij moesten op tijd weg. Het bedrijf belde zelf smorgens hoe laat het een en ander geleverd gingen worden. Hierover hadden wij gebeld. Super alles netjes op tijd binnen.

Geweldig!!

Fijn bedrijf en hele goede service.