Mooi product voor een goede prijs

Product goed verpakt en snel geleverd. Top! Ga zo door!

Snel en goedkoop

• Prijs

Snel geleverd, super kwaliteit, top

Ik ben tevreden. Ik ga dit bedrijf zeker onthouden.

Duidelijke website Snelle levering

Goede prijs en service Yankee Candle

Makkelijk besteld afgeprijsde Yankee candle. Goed ingepakt en netjes op tijd geleverd. Heb meerdere besteld om cadeau te geven. Mis alleen cadeau tasjes voor de kaarsen

Alles verliep zonder problemen

Super snel bezorgd

Producten zijn van super kwaliteit en zeer snel geleverd. Enige min puntje was dat er geen order bevestiging kwam. De eerste mail die ik kreeg was dat het pakket naar PostNL ging.

snelle en goede service

Het product wat ik wilde hebben, was er volgens de site nog maar beperkt. Na 1 telefoontje duidelijkheid, betaallink ontvangen en binnen 2 dagen de spullen in huis. Top!

• Prijs

4 eetkamerstoelen, Riverdale, snel geleverd volgens afspraak en goede prijs-kwaliteit verhouding. Blij mee.

Goede ervaring, mooi dekbedovertrek

Een mooi dekbedovertrek voor een hele goede prijs.

• Prijs

Snel geleverd en alles zoals omschreven

Duidelijke foto’s en producten zoals omschreven. De website is wel erg traag

Amazing

Everything was carefully wrapped with paper and the delivery was very fast! Will order again! Recommended.

Niet prettig

Ik had 2 krukken besteld en een van de 2 zat onder de krassen gewoon een 2é hands of showroommodel, maar outlet duiven zegt dat dat niet kan omdat de voorraad ruim voldoende is dus mag het terug sturen en 25% terug te keren maar ik heb de mogelijkheid niet om dekruk terug te sturen, omdat deze niet in mijn auto past, om naaar een post nl punt tebrengen. en om een dag vrij te nemen van werken op een nieuwe te ontvangen.

Perfect, snel geleverd

Een tevreden klant.

Prima webshop

Betrouwbaar. Volgende dag kreeg ik een mail dat alles niet leverbaar was. Kreeg keuze om gehele bestelling te annuleren, gedeeltelijk geld retour, of andere kleuren(kaarsen). Fijn contact. Snelle levering

• Prijs

Mooi produkt, goeie prijs , snelle levering , goed verpakt !!!

Hele goede service

Lieve behulpzame medewerkers

Mooi product!

Mooie producten tegen scherpe prijzen. Alles was snel in huis en zeer netjes verpakt.

• Prijs

Super service, zeer tevreden!

Hele goede/fijne ervaring gehad. Snel bezorgd, en keurig netjes verpakt. Product precies zoals beschreven/als op foto.

• Prijs

Hele leuke artikelen voor weinig.

• Prijs

Hele goede service ondanks een probleempje op de website

Ik kon niet goed bestellen op de website waarna ik telefonisch contact heb opgenomen met de winkel. De medewerker was uiterst vriendelijk en behulpzaam en Ik kon gewoon via de mail overleggen en bestellen. Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd. De prijzen vind ik goed. Als ik in de buurt woonde zou ik wekelijks langsgaan om koopjes te jagen.

• Prijs

Wel grote verpakking voor weinig inhoud en de website is heel erg sloom

• Prijs

Goede meubels voor een leuke prijs

Goede meubels voor een leuke prijs en worden zo goed als in elkaar geleverd. Jammer dat bij de bezorging de meubels in de galerij worden gezet en dat je zelf maar kan uitzoeken hoe het boven bij je eigen voordeur komt en daar betaal je extra voor.

• Prijs

Tevreden over winkel en internet bestelling

Prima winkel!! De levering is goed verlopen. En de stoelen zijn betaalbaar.

• Prijs

Correcte levering en prima service.

0p vrijdag fauteuils besteld in de winkel en dinsdag al bezorgd zonder verzendkosten. Super!!!

Lithograaf 9 6921VA Duiven

0316-820240

Over Outletduiven.nl

Outlet Duiven is de outlet winkel met alles voor in huis! Bij ons vindt je de grote interieur merken als Riverdale, Rivièra Maison en PTMD met kortingen tot 70%. Maar ook de mooiste dekbedovertrekken, servies en meer artikelen voor in je woonkamer, keuken, badkamer of slaapkamer. Ben je op zoek naar nieuwe (woon)accessoires voor een landelijk, stoer, industrieel, klassiek of romantisch interieur?