Tevreden met mijn aankoop. Snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding voor het product wat ik heb gekocht.

• Prijs

Snelle service en ik ben tevreden met de tas.

• Prijs

Leuke korting en snelle levering

Tasjes besteld, waren leuk geprijsd. Snelle levering en goed verpakt. Heel blij mee

Super snel en makkelijk

De 3 apen lampen waren er super snel. De prijs echt geweldig. En zeer goed verpakt.. Heel erg blij mee.

prettig winkelen online Snelle levering

IK winkel er graag leuke voordelige aanbieding op merken die ik me anders niet kan permiteren Ik ben een kaarsen fan en hoop dat ze vlug weer in hun collectie weer een heleboel nieuwe kaarsen krijgen Wacht er ongeduldig op

• Prijs

Geweldig aanbod, goede kwaliteit en service

Prachtige stoelen gekocht. Mooie kwaliteit en snelle levering. De winkel zelf is ook zeer zeker het bezoeken waard. Het is voor mij even rijden maar dat heb ik er graag voor over.

• Prijs

Snelle levering, mooie produkten voor een goede prijs...

Twee mooie stoelen besteld. Helemaal tevreden. Mooie producten voor een goede prijs en een snelle (gratis) levering.

• Prijs

Goed, maar geen bon van aankoop ontvangen

Prima prijs, vlotte bezorging. Toch even wat onzekerheid doordat aankoopbon gemaild zou worden, maar die is nooit ontvangen.

• Prijs

Heel goed verpakt, netjes op tijd geleverd. Goed product!

Levering duurt lang

Ik wacht al 3 dagen op een verzendbevestiging

• Prijs N.v.t.

Hallo Job, Bedankt voor je beoordeling, we zien dit als een kans om te leren en ons te kunnen verbeteren. Uit onze informatie blijkt dat de order de volgende dag is verstuurd en de track&trace mail ook is verstuurd. De bezorging via PostNL heeft wat langer geduurd dan normaal, helaas hebben we hier geen invloed op. Veel plezier van je aankoop gewenst.

Goede koop, snelle levering!

Fauteuil gekocht. Extra afgeprijsd. Goede koop ondanks niet kunnen uittesten! ;-) Snelle levering, netjes verpakt. Heel tevreden!

• Prijs

Snelle levering. Was helaas iets kapot maar door klantenservice meteen geregeld.

• Prijs

Mooie producten voor prima prijs

Mooie merkproducten, snel verzonden. Goede prijs/kwaliteit.

• Prijs

Artikel zoals vermeld op voorraad en snel bezorgd. De klok werkt uitstekend! Ik ben zeer tevreden!

• Prijs

Snelle en goede levering, prachtige stoelen.

Twee stoelen besteld en ze de volgende dag al ontvangen. Ik had geen bevestiging/factuur ontvangen maar nadat ik contact had opgenomen kreeg ik heel snel een reactie en info over de levertijd en alsnog de factuur. Verder...ben ik heel blij met de stoelen!

Leuke Outletshop

Outletshop met mooie woonitems tegen een heel aantrekkelijke prijs. Afwisselend assortiment met regelmatig nieuwe items. Enige minpunt/verbeterpunt is dat de webshop (voorraad) niet up- to -date is, en dat na bestellen blijkt dat artikelen niet meer op voorraad zijn. Communicatie, annuleren en geld retour dan niet goed geregeld

Goede service , snelle levering

Prima kwaliteit

Mooie serveer planken Alleen de verpakking is vreselijk groot ,ik vind dat niet normaal Moest naar de Miles straat om het kwijt te raken niet fijn

• Communicatie N.v.t.

Snelle levering.

Mooie porseleinen lepeltjes.

• Prijs

Erg goede en snelle service

We hebben 6 stoelen gekocht en zijn tevreden over de levering en service qua retourneren.

• Prijs

Snelle levering en leuke spulletjes

Heel erg tevreden

Geen opmerkingen. Erg tevreden met service, kwaliteit en levering!

Fantasties

Grote kortingen

• Communicatie N.v.t.

1 woord fantastisch

Goed personeel en duidelijke uitleg. Na bestelling van de bankstelset en 4 eetkamerstoelen waren deze vrij snel geleverd. Na uitpakken van de bankstelset zat er een scheur in de naad van de leuning en na contact met de outlet zeer snel vervangen.

Lithograaf 9

6921VA Duiven

0316-820240

Over Outletduiven.nl

Outlet Duiven is de outlet winkel met alles voor in huis! Bij ons vindt je de grote interieur merken als Riverdale, Rivièra Maison en PTMD met kortingen tot 70%. Maar ook de mooiste dekbedovertrekken, servies en meer artikelen voor in je woonkamer, keuken, badkamer of slaapkamer. Ben je op zoek naar nieuwe (woon)accessoires voor een landelijk, stoer, industrieel, klassiek of romantisch interieur?