zeer goed tot heden

mijn ervaring is zeer goed tot nu toe. Ik heb de trui echter teruggestuurd omdat hij te groot is. Ik heb reeds betaald met afterpay. We wachten af hoe het verder gaat. Als alles in orde is, bestel ik wellicht een andere

Uitstekend.

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Snelle en goede levering.

mooie pantalon , fijn voor vader in rolstoel.

ben goed geholpen

Website blijkbaar niet goed bijgewerkt.

Een van de twee polo’s die ik besteld had bleek toch niet op voorraad te zijn, daardoor liep de levering vertraging op.

Eerste keer iets besteld een artikel was niet op voorraad netjes telefonisch contact gehad ander artikel erbij gedaan was dat niet goed dan kon ik dat gewoon retourneren, gewoon toppy zoals het hoort.

Goeie service

Ik had 4 herenbroeken besteld en maar 3 ontvangen. Ik heb dan mailtje gestuurd en de volgende middag reeds de ontbrekende herenbroek ontvangen. Bedankt voor de vlotte service.

Spijtig geen gratis verzending vanaf bepaald bedrag

Snelle levering en correcte afhandeling

vriendelijk. vlotte verzending

Behulpzaam bij telefonisch contact. Wel raar vinden we dat dezelfde broek in een andere maat een totaal andere kleur heeft. Het zou marine blauw moeten zijn( en dat was het ook in maat 52) maar toen we de broek in maat 48 ontvingen leek het meer zwart dan blauw. Overigens was er een fout gemaakt in de levering. We ontvingen maat 52 ipv maat 50

zoals ik graag heb

aangenaam

Mooie kwaliteit kleding

Tevreden met het kledingstuk Goede betrouwbare website

Heel tevreden.

Snel geleverd netjes verpakt.

Compact verpakt zodat het in de brievenbus past, uitstekend bedacht.

3 shirts besteld, uiteindelijk bleek er 1 niet meer voorradig te zijn. Te veel betaalde bedrag binnen 3 dagen retour op mijn rekening.

snelle levering,

Artikel voldeed aan de verwachtingen.

Uitstekend een aanrader!

Afgelopen week mijn eerste bestelling ontvangen een herenpantalon met elastische band. Bevalt uitstekend, fijne stof en goede pasvorm. Ik heb meteen weer een broek besteld en deze komt als het goed is vandaag binnen!

Geen retoursticker meegeleverd

Herhaaldelijk gebeld en gemaild maar geen gehoor gekregen om een artikel te retourneren.

Geachte mevrouw Verwaest, Onze excuses dat u we vergeten zijn een retouretiket bij uw pakket te doen. Wij zullen u er direct eentje mailen. Helaas zie ik heen mail van u in ons systeem staan, anders hadden wij daar zeker direct op gereageerd, normaal gesproken zijn we ook telefonisch goed bereikbaar tijdens kantooruren.

Goed product en snelle levering

Afwachten hoe de broek zich na veelvuldig wassen gedraagt. Is voor vader in de rolstoel. Ook effe afwachten of de stofdelen stevig aan elkaar zijn genaaid want verzorgenden met weinig tijd hebben soms de neiging om nogal hard aan de broeksband te trekken. Maar, eerste indruk is zeker prima.

Fantastisch en netjes verpakt

Helaas was de bezorging door PostNL waardeloos! Levering duurde bijna een week.

Snelle verzending, correcte afhandeling

Prima website Snelle verzending

Ruime keus

Ik ben Mantelzorger, en vind het een ruime keus voor ouderen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Lancomode heeft een duidelijke website met veel keuze. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend evenals de snelle levering.

Over LANCOmode

Lancomode is de online speciaalzaak op het gebied van seniorenmode. U vindt bij ons vlotte, eigentijdse maar ook klassieke seniorenmode van merken als Erfo, Setter, Rabe, Barbara Lebek, Micha, Sensia Frank Walder, Meyer broeke, Chris Cayne, Pastunette en meer. Elk seizoen presenteren wij meerdere collecties met frisse modieuze kleuren. Naast de webshop hebben wij fysieke winkels in Schalkhaar (nabij Deventer en Apeldoorn)