Prima en snelle levering

Voor het eerst iets besteld bij Lancia mode. Makkelijke website en snelle levering. Mooie kwaliteit.

alleen jammer dat ik telefonisch geen contact kon krijgen

Positief

Prettig contact bij vragen en goed advies.

Snelle service en bijzonder klantvriendelijk

Bestelling wordt in principe de volgende dag geleverd, mits post.nl meewerkt. Kwaliteitskleding tegen scherpe prijzen, retour bon wordt standaard meegezonden. Voor seniorenmode bij uitstek het juiste adres.

Prima trui voor een zeeer goede prijs.

Duidelijke site, snelle levering. Eén opmerking: ik wilde graag een 2XL, maar deze was niet leverbaar. Dus een 3XL besteld, in de hoop dat dit goed zou vallen. Ik kreeg uiteindelijk een 2XL toegestuurd. Hoewel me dit prima uitkwam, heb ik toch niet gekregen wat ik besteld had.

super goed

Hele fijne en correcte medewerkers

Ik heb de broek snel ontvangen.

Broek is goed voor mannen die wat langere benen heeft. Groet Alie.

Broek die we gekocht hadden voldeed aan onze verwachtingen

Zie hieronder

Prima en klantvriendelijk!

Uitstekende service.

Op afgesproken moment geleverd. Mooie en behaaglijke broek.

prima service

Prima service en mooie trui, snel geleverd

In alle opzichten prima

Duidelijke website, zeer snelle levering, verbaasde ik mij zelfs een beetje over ivm de eindejaars drukte, het geleverde was conform hetgeen op de website was vermeld. Feitelijk geen enkele opmerking derhalve een 10.

Heelgoed

Heelgoed

Snel en verzorgd

Ik had nog nooit van Lancomode gehoord, maar toch besteld omdat daar de Robell spijkerbroek model Bella te koop was en er verder moeilijk aan te komen is. De broek werd snel en keurig geleverd en hij zit als gegoten. Heel mooie kwaliteit en de kleur perfect diep blauw. Al met al heel blij erg mee en ik zal zeker weer bestellen als ik iets naar mijn zin zie.

Niets op aan te merken. Snelle service. Goed ingepak. Goede producten.

Super product, suppersnelle leverinng

Heel mooi vest tegeneen aantrekkelijke prijs en ook nog eens supersnel geleverd

Snel, zeer goede service

Maandag broek retour gestuurd en donderdag al de andere maat in de bus.

Pakket netjes op tijd daar ik niet thuis was werd het mij de 2e keer keurig thuis aangeboden

We zijn super blij met onze aankoop goede kwaliteit van broeken.

Prachtige broeken. Keurig ingepakt. Mijn vader is er blij mee.

Helemaal goed

Nadat er een foutje was gemaakt, verkeerd jack gestuurd(verwisseld) is alles na één telefoontje tot volle tevredenheid opgelost. Edwin nogmaals bedankt. Jack is na volle tevredenheid van mijn man, hij is er heel blij mee. Vriendelijke groet en tot een volgende keer. Rita de Grauw

Top !!

ruim assortment snelle levering juiste kwaliteit-prijs verhouding goede retour service en snelle afhandeling niets om op aan te merken !!.

goede service en snelle levering

Snel geleverd en mooi verpakt, als een cadeautje, ontving ik twee bestelde truien. Het pakketje was mooi compact (duurzaam!), zodat ik nog twijfelde of de zending wel compleet was. Maar alles was pico bello in orde, met retouretiket erbij voor het geval er iets niet goed was. Het was de eerste bestelling; smaakt naar meer :-)!

Redelijk tevreden

Kwaliteit van de kleding is ok Maar de klantenservice is niet top. Ik probeer al dagen contact met jullie te krijgen via telefoon en mail. Krijg geen gehoor. Blijkbaar na mij slechte beoordeling toch reactie gekregen. Vandaar dat ik mijn score aanpas.

Beste mevrouw Janssen, Wij vinden het zeer jammer dat u dit zo ervaart. U heeft op maandagavond om 22:07u een email gestuurd en op dinsdag om 13:00u komt u al met deze review. U heeft ons ook niet echt de tijd gegeven om met een antwoord te komen. Het telefoonnummer is van de winkel en als het druk is kan het gebeuren dat er is niet opgepakt wordt. Als u echter een voicemail achter laat wordt u altijd terug gebeld. Ik hoop dat u dit in toekomst tevreden blijft als klant van Lanco mode en dat we dit misverstand kunnen vergeten. Met vriendelijke groet, Jeroen Voortman Lanco mode

Vlot en vriendelijk

Vlotte en vriendelijke medewerkers in het behulpzaam zijn met maken van keuze en toelichting.

Over LANCOmode

Lancomode is de online speciaalzaak op het gebied van seniorenmode. U vindt bij ons vlotte, eigentijdse maar ook klassieke seniorenmode van merken als Erfo, Setter, Rabe, Barbara Lebek, Micha, Sensia Frank Walder, Meyer broeke, Chris Cayne, Pastunette en meer. Elk seizoen presenteren wij meerdere collecties met frisse modieuze kleuren. Naast de webshop hebben wij fysieke winkels in Schalkhaar (nabij Deventer en Apeldoorn)