Product keurig verpakt en snelle levering.

Ook de retourzending verliep volgens de regels.

Mooie rui, goede pasvorm

De trui voldoet helemaal aan mjjn verwachtingen. Fijn materiaal, goede pasvorm, zit lekker.

Gewoon goed, dus tevreden

Partner heeft parkinson, nu heeft hij een een paar broeken waar hijzelf wat mee kan. Heel fijn dus, zit elastiek in de "taille" een jeans en een ribcordbroek.

Heel mooi

Makkelijk te bestellen. Mooi artikel

Snelle levering zoals beloofd vandaag bestellen morgen in huis. Prima kwaliteit ook goed geholpen in de winkel Schalkhaar .

Om vaker een bestelling te doen.

Keurig netjes verpakt en goede kwaliteit en maat.

Vriendelijk en goede service

Zeer goed netjes geholpen .

Snelle levering en mooie kwaliteit.

Snelle levering.

Levering volgens afspraak

zeer vlotte levering

Mooie kwaliteit

2 truien besteld, mooie kwaliteit en snelle levering.

Mijn bestelling had ik snel binnen in goed verpakte doos. Artikel in doos was in papier gewikkeld. Artikel is ook nog naar wens. Ik zou er weer bestellen.

super

denken mee flexibel

Klantvriendelijk

Al weer voor de 2e keer besteld en ook nu weer zeer tevreden over levering en kwaliteit en vooral over de bereikbaarheid van dit bedrijf.

Zeer tevreden over LANCOmode

Duidelijke website Correcte levering en afhandeling.

na een week nog geen geld terug na inleveren besteldekleding in de winkel

op 11-11 heb ik een vest besteld had me in de maat vergist, ben naar de winkel in Schalkhaar gegaan. heb dar iets anders uitgezocht. het bestelde vest kun ik daar achter laten en met 1 a 2 dagen zou het geld terug gestort zijn . zijn nu een week later en heb nog het geld niet weer op de rek. van mijn moeder!!! A. v d Burg -Manenschijn pa. [email protected]

volgens zeer goede afleverring op tijd

dit was mijn eerste bestelling dit is een goede oplossing voor een aangepaste pantalon zonder riem en gulp tevens goede kwaliteit en pasvorm

snel en netjes

snel geleverd,goede verpakking,goede factuur

Snelle en keurige levering

De bestelling en levering is goed en snel gegaan.

Alles ging goed!

Besteld, volgende dag in huis. T zit perfect en ik ben er erg blij mee!

Fijne kleding. Bestelling werd snel en netjes verpakt bezorgt. Super!

Snel afhandeling. Artikel nier goed retour gestuurd

Omschrijving van artikel te kort en dus onvolledig

Prettig dat jullie er zijn. Vooral de elastieken band heb ik nodig. Zeker aanbevelen

Snelle levering zorgvuldig verpakt goeie kwaliteit heel tevreden

Over LANCOmode

Lancomode is de online speciaalzaak op het gebied van seniorenmode. U vindt bij ons vlotte, eigentijdse maar ook klassieke seniorenmode van merken als Erfo, Setter, Rabe, Barbara Lebek, Micha, Sensia Frank Walder, Meyer broeke, Chris Cayne, Pastunette en meer. Elk seizoen presenteren wij meerdere collecties met frisse modieuze kleuren. Naast de webshop hebben wij fysieke winkels in Schalkhaar (nabij Deventer en Apeldoorn)