Goede site

Goede kwaliteit. Pakket keurig op tijd bezorgd.

Op tijd

Goede prijs En waterdicht

fijne makkelijk

ruime keus vrij snelle levering

Prima, snel geleverd.

Mijn bestelling geplaatst, de volgende dag bezorgd. Voldeed aan mijn verwachting wat betreft pasvorm en kleur.

Alles ging goed en ben tevreden

Was perfect

Goede ervaring bij 1e aankoop

Goede kwaliteit en pasvorm van de aankoop. Over het tijdstip van de aflevering werd ik vooraf goed op de hoogte gehouden.

Na problemen met PostNL goed te woord gestaan door jullie

Top service en hele aardige medewerkers

Kleding online besteld op dinsdag. Toen ik donderdagochtend nog geen track and trace code had even gebeld en aangegeven dat ik de kleding vrijdag nodig had. De vriendelijke meneer gaf aan dat 1 artikel uit een ander filiaal moest komen en dat hij z'n best ging doen dit zsm te kunnen verzenden. Binnen anderhalf uur kreeg ik de ttcode en vrijdag werd alles, keurig ingepakt, bezorgd. Topservice!

Service

mooie collectie, snelle levering.

Overzichtelijk snel

Prima site, overzichtelijk. Snelle levering.

Snelle levering na bestellen. Prima kwaliteit.

Prima trui, snelle levering

Mooie en comfortabele trui. Snel geleverd. Goede prijs/kwaliteits ratio. Prima dat het eventueel retourneren goed geregeld is.

Ik heb de 2 shirts zeer snel ontvangen. Super geregeld, hartelijk dank hiervoor.

Hallo, ik had deze broeken besteld voor mijn zwager, zij waren erg tevreden.

Ben blij met de stoma broeken ze passen heel goed.

zonder poespas goed geregeld

Ik zocht een broek voor mijn 94 jarige vader die goed aan te schieten is. Hij heeft nu een terlenka broek en die hadden ze bij Lanco ook. Netjes, met elastiek ipv knopen. helemaal goed.

snelle service

prima kwaliteit, snel ontvangen

Snelle levering en prima verpakt

Handig de verpakking door de brievenbus! Helaas artikel terug gestuurd, het viel een beetje tegen. Maar wellicht volgende keer beter.

Lanco doet wat het zegt.

Mijn bestelling werd snel geleverd. In een geval was het bestelde niet leverbaar. Toen is persoonlijk contact opgenomen om dit door te geven en naar een alternatief te zoeken. Dat was een verademing in dit digitale tijdperk vol keuzemenu’s.

Vakkundig, vriendelijk, meedenkend, goede nette broek gevonden.

Ik vond het een opluchting een bedrijf te vinden waar ik broeken kan vinden die passen bij mijn familielid, die nu makkelijkere broeken nodig heeft, elastische band en toch een vouw en een nette uitstraling, zoals hij altijd gewend was.

Snelle bezorging, netjes verpakt en mooie kleding. Alleen het retourformulier invullen was een beetje omslachtig. Je moet elk artikel noteren en omschrijven, terwijl ze aan de achterkant zo aangevinkt zouden kunnen worden.

Vond t jammer art was veels te groot uitgevallen, moeten retour sturen jammer‼

top

vlotte verzending, goede maatvoering

Zeer correcte levering de artikels zijn zeer goed van kwaliteit. Super

Over LANCOmode

Lancomode is de online speciaalzaak op het gebied van seniorenmode. U vindt bij ons vlotte, eigentijdse maar ook klassieke seniorenmode van merken als Erfo, Setter, Rabe, Barbara Lebek, Micha, Sensia Frank Walder, Meyer broeke, Chris Cayne, Pastunette en meer. Elk seizoen presenteren wij meerdere collecties met frisse modieuze kleuren. Naast de webshop hebben wij fysieke winkels in Schalkhaar (nabij Deventer en Apeldoorn)