Leuke site

Heb blouse besteld voor mijn moeder was te klein , was geen grotere maat helaas afgelopen zaterdag , nog geen reactie van retour gehad , maar is woensdag dus neem aan dat ik geld nog terug krijg

Snelle levering,prima

Vriendelijke mensen en goede service

na een telefonische vraag werd ik snel en correct geholpen

Goede kwaliteit, redelijke prijzen, bestelling keurig verzorgd

Zeer tevreden over bestelde kleding, aanrader voor senioren

Goede kwaliteit en pasvorm

Voor het eerst bij Lanco besteld. Pakketje was keurig verzorgd. Kwaliteit en pasvorm uitstekend. Erg vriendelijk aan de telefoon.

Heel tevreden.

Kleding voor mijn moeder besteld. Alles wat we hebben besteld paste haar en ze vpnd het erg mooi.

Bestelling keurig uitgevoerd

Nog niets ontvangen

Ik kan nog geen beoordeling geven want Post NL stelt de bezorging van het pakket al 1,5 week uit.

Geachte mevrouw Rockanje, Wat ontzettend vervelend dat uw pakket nog niet ontvangen is, helaas gebeurt dit buiten onze macht. Wij hebben uw pakket de dag na de besteldatum verstuurd. Ik ga direct met PostNL bellen, zij gaan dan een onderzoek starten naar uw pakket. Ik hoop dat hij spoedig wordt geleverd, helaas merken wij dat PostNL de laatste tijd vaker afleverproblemen heeft in uw regio. Nogmaals wil ik u zeggen dat ik het zeer vervelend vindt dat u pakket vertraging heeft maar wij hebben hier helaas niks aan kunnen doen en u geeft ons nu wel een 1, ik hoop dat u dit nog wilt aanpassen als uw pakket binnen is.

Mijn ervaring heb ik vermeld

Het is een mooi vestje maar een minpunt is de verpakking het vestje was niet netjes verpakt in vloeipapier of andere verpakking het was zomaar in de doos gedaan ook niet een leuk bedankkaartje in een woord beetje sober dit ben ik gewend en de doos was niet correct afgesloten Dit is mijn ervaring met Lanco mode

Mijn bestelling keurig afgehandeld

Zorgzaam ingepakt en op afgesproken tijd bezorgd. Ging altijd naar verkoopmiddagen in Polbeek, ben 93 jr. Nu dus via de site.

SUPER

HET BESTELLEN EN WEER RETOURNEREN WAS EENVOUDIG EN DE BEZORGING GOED.

Prima levering en communicatie

Goed en snel geleverd. Goede communicatie en verpakking

Goede ervaring.

Het geleverde voldoet aan alle verwachtingen.

Mooie jas, vlug geleverd

Voor herhaling vatbaar!

Goed, goede kwaliteit

Bij contact juiste info mbt te bestellen maat pantalons.

Uitstekend. Snelle levering. Foutje bij terugbetaling na 1 mail direct geregeld.

Product zoals omschreven. Snelle levering. Minpunt zijn de verzendkosten. Ruim 5 euro voor een shirt dat door de brievenbus past vind ik teveel

Mijn bestelling is met zorg ingepakt, en verpakt.

Het product is wat ik ervan verwachtte.

Erg fijn!

Beleefd en vriendelijk, kortom een verademing! Deze keer geen jij en jou, nee echt beleefd!!!!!

Snel bezorg, keurig verpakt.

Ik heb twee broeken met elastische band besteld voor mijn moeder van 91. Goed model, hopelijk passen ze.

ontevreden door extra kosten en onbetrouwbare maten

Ik heb tot nu toe nooit verzendkosten betaald voor mijn selectie aan kleding. Ik merkte op het einde van de bestelling pas dat ik verzending moest betalen. Gezien de hoogte van het bedrag vond ik dat zeer teleurstellend, maar besliste toch de bestelling af te ronden. Bij de ontvangst van het pakket blijkt dat de omtrek van 2 broeken met dezelfde maat totaal verschillend is. Het verschil was meer dan 10 cm. Bij het terugsturen van de "te grote broek" blijkt dat ik opnieuw kosten heb. Dit maakt dat een volgende aankoop niet meer via jullie zal gebeuren. Helaas is dat voor jullie een verloren kans!

Geachte mevrouw Zolder, Wat jammer dat uw ervaring teleurstellend is, echter geven wij duidelijk aan op de website dat de verzendkosten voor België € 7.95 zijn en dat wij voor het retour zenden evenveel vergoeden als retourzendingen uit Nederland. Dit is € 6.00, de overige € 8.00 betaald u zelf. ( Het verzenden uit België naar Nederland kost €14.00). Met vriendelijke groet, Jeroen LancoMode

Goede kwaliteit en mooie afwerking.

Betrof een vest waarop de ruit op alle panden doorliep.

Prachtige kwaliteit

Mooie website, mooie spullen en prima service

Alles snel geregeld.

Vlotte levering en mooie kleding.

Zeker aan te raden! hte kleding!

Oma van 91 was heel tevreden van de door mij uitgezochte kleding!

Oerdijk 19 7433 AE Schalkhaar

Over LANCOmode

Lancomode is de online speciaalzaak op het gebied van seniorenmode. U vindt bij ons vlotte, eigentijdse maar ook klassieke seniorenmode van merken als Erfo, Setter, Rabe, Barbara Lebek, Micha, Sensia Frank Walder, Meyer broeke, Chris Cayne, Pastunette en meer. Elk seizoen presenteren wij meerdere collecties met frisse modieuze kleuren. Naast de webshop hebben wij fysieke winkels in Schalkhaar (nabij Deventer en Apeldoorn)