Mooie kwaliteit en snelle levering!

Heel mooie broeken met elastische band gekocht en heel tevreden van.

Snelle levering en goed product

1 kledingstuk was niet voorradig, met een paar dagen geld retour ontvangen.

keurig

Wat ik bestelde is mooi. Mooie kwaliteit ook. Jammer dat het andere wat ik had besteld op was. Maar ja de winter is bijna voorbij. Toen ik belde hierover werd ik heel persoonlijk te woord gestaan . De benadering was "geïnteresseerd" en men wist gelijk waar het over ging. dat vond ik bijzonder en dat heb ik ook gezegd.

Snelle en accurate levering

Zie boven

Prima en snelle levering

Voor het eerst iets besteld bij Lancia mode. Makkelijke website en snelle levering. Mooie kwaliteit.

alleen jammer dat ik telefonisch geen contact kon krijgen

Positief

Prettig contact bij vragen en goed advies.

Snelle service en bijzonder klantvriendelijk

Bestelling wordt in principe de volgende dag geleverd, mits post.nl meewerkt. Kwaliteitskleding tegen scherpe prijzen, retour bon wordt standaard meegezonden. Voor seniorenmode bij uitstek het juiste adres.

Prima trui voor een zeeer goede prijs.

Duidelijke site, snelle levering. Eén opmerking: ik wilde graag een 2XL, maar deze was niet leverbaar. Dus een 3XL besteld, in de hoop dat dit goed zou vallen. Ik kreeg uiteindelijk een 2XL toegestuurd. Hoewel me dit prima uitkwam, heb ik toch niet gekregen wat ik besteld had.

super goed

Hele fijne en correcte medewerkers

Ik heb de broek snel ontvangen.

Broek is goed voor mannen die wat langere benen heeft. Groet Alie.

Broek die we gekocht hadden voldeed aan onze verwachtingen

Zie hieronder

Prima en klantvriendelijk!

Uitstekende service.

Op afgesproken moment geleverd. Mooie en behaaglijke broek.

prima service

Prima service en mooie trui, snel geleverd

In alle opzichten prima

Duidelijke website, zeer snelle levering, verbaasde ik mij zelfs een beetje over ivm de eindejaars drukte, het geleverde was conform hetgeen op de website was vermeld. Feitelijk geen enkele opmerking derhalve een 10.

Heelgoed

Heelgoed

Snel en verzorgd

Ik had nog nooit van Lancomode gehoord, maar toch besteld omdat daar de Robell spijkerbroek model Bella te koop was en er verder moeilijk aan te komen is. De broek werd snel en keurig geleverd en hij zit als gegoten. Heel mooie kwaliteit en de kleur perfect diep blauw. Al met al heel blij erg mee en ik zal zeker weer bestellen als ik iets naar mijn zin zie.

Niets op aan te merken. Snelle service. Goed ingepak. Goede producten.

Super product, suppersnelle leverinng

Heel mooi vest tegeneen aantrekkelijke prijs en ook nog eens supersnel geleverd

Snel, zeer goede service

Maandag broek retour gestuurd en donderdag al de andere maat in de bus.

Prima kwaliteit, mooier dan verwacht !

Besteld op foto, bang afgewacht voor het resultaat, maar bleek mooier dan gehoopt en zeer goede kwaliteit. Helemaal zoals ik had gehoopt, net model, diepe zakken, mooie kleur, aangename stof. Tikkeltje te groot maar dat was meer omdat ik zelf een beetje had naar de maat. Zeer tevreden. Voor een volgende aankoop zal ik niet twijfelen!

Geweldig. Super service.

Super service, goede kwaliteit, snelle levering. Een dikke 10.

Oerdijk 19 A

7433 AE Schalkhaar

Over LANCOmode

Lancomode is de online speciaalzaak op het gebied van seniorenmode. U vindt bij ons vlotte, eigentijdse maar ook klassieke seniorenmode van merken als Erfo, Setter, Rabe, Barbara Lebek, Micha, Sensia Frank Walder, Meyer broeke, Chris Cayne, Pastunette en meer. Elk seizoen presenteren wij meerdere collecties met frisse modieuze kleuren. Naast de webshop hebben wij fysieke winkels in Schalkhaar (nabij Deventer en Apeldoorn)