Zeer strak geregeld en snelle replay bij vragen!

Zeer tevreden, snel, goed aanspreekbaar en betaalbaar!

Mijn plaat kreeg ik krom binnen en na een mailtje kreeg ik een nieuwe opgestuurd! Super geregeld!

Geweldige service en zeer vriendelijk, probleem zeer goed opgelost

Toppers!

Toppers, alles was goed!

snel., goed, mooie kwaliteit

snelle levering, kwaltiet zoals je mag verwachten, prima prijs

Top service!!

Door de bezorger waren de platen beschadigd afgeleverd. Gebeld en direct zijn er nieuwe opgestuurd! Top!!

Erg teleurgesteld over het resultaat

Plaat besteld met 9 letters erop. De letters zijn zo dicht op elkaar gepropt dat er aan beiden zijden 8 cm leeg kentekenplaat overblijft. Had verwacht dat van de 50 cm bedrukbaar kentekenplaat er meer ruimte bedrukt zou zijn. Contact opgenomen met de eigenaar, zijn reactie: het zou technisch gezien heel lastig zijn en de plaat wordt er niet mooier op?? Met dit antwoord werd ik dus afgescheept. Het kan dus wel als hij maar wil en hij bepaalt wat mooi is of niet. Erg teleurgesteld met het resultaat. Nooit meer kentekenplaatonline!

Beste Eric, Zoals ik je ook al in ons gesprek heb verteld, snap ik dat je teleurgesteld bent. Echter, het is heel lastig om de tekst helemaal op te vullen, aangezien je dan overal exact dezelfde afstand tussen de letters moet gebruiken. Als dan 1 spatie net teveel afwijkt van de andere spatie ziet het er al meteen helemaal niet meer fraai uit. Vandaar dat we ervoor kiezen (zoals je op alle voorbeelden op de website kunt zien) om de letters en cijfers helemaal tegen elkaar aan te zetten. Desondanks wensen we je een fijne dag toe! Hartelijke groeten van het team van KentekenplaatOnline.nl.

Heb een super snelle service als ervaring en alles was netjes te volgen via track en tracé en het contact via de mail is ook heel netjes en duidelijk.

Zeer snel en vertrouwd

Fijne ervaring, communicatie was zeer goed denkt goed mee bedankt.

Snel, vriendelijk en mooie plaaten

Snelle mail reactie en levering.!!!

Mooie platen snelle levering goede service Erg tevreden dus

Super service!

Vandaag een prachtige kentekenplaat ontvangen, een prachtig naambord voor onze Pony, heel mooi ! Echt een aanrader! Supersnelle levering en uitstekende kwaliteit

Speciale plaat snel geleverd

Via de mail gevraagd of een specifieke tekst mogelijk was en dezelfde dag nog antwoord. Besteld en de volgende dag in huis. En.. hij ziet er heel goed uit

Netjes, vlug , en goed gemaakt

super tevreden

Snelle correcte levering, heel duidelijk en prijstechnisch goed!

Makkelijk en overzichtelijke site . Snel geregeld en snel geleverd.

goed geregeld

de betaling was in eerste instantie niet gelukt door de ideal de scan code werkte niet met de telefoon. daarna kreeg ik netjes een mailtje dat ik ook anders kon betalen en dat gedaan en de volgende dag had iuk hem binnen. heel blij mee

Bedankt voor alle moeite super

Overzichtelijke site, snelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Een echte aanrader. Mooi product en snel verzonden.

Geleverd conform afspraak

Snelle reactie op vragen via de mail, product geleverd conform afspraak

Mooi cadeau voor mijn man

Een mooie kentekenplaat met ''Gas d'r Op'' besteld als verrassing voor mijn man. Heeft een mooi plekje gekregen in zijn werkplaats. Dank ook voor de vlotte levering!

Fantastische service en meedenkend

Er werd meegedacht over het ontwerp en super snelle levering. Top service!

Ze doen wat ze beloven.

Twee kentekenplaten besteld en geheel volgens hun belofte voor 15:00 besteld de volgende dag in huis. Bezorgd door GLS (€ 5.95) in een karton omwikkeld wat prima is voor een stukje aluminium. Site oogt misschien wat simpel maar doet wat het moet doen.