Fantastische service en meedenkend

Er werd meegedacht over het ontwerp en super snelle levering. Top service!

Ze doen wat ze beloven.

Twee kentekenplaten besteld en geheel volgens hun belofte voor 15:00 besteld de volgende dag in huis. Bezorgd door GLS (€ 5.95) in een karton omwikkeld wat prima is voor een stukje aluminium. Site oogt misschien wat simpel maar doet wat het moet doen.

Onprettige contact

Ik had 2 borden besteld. Hiervan werd er 1 geleverd. Ik kreeg geen reactie toen ik navraag deed en had toen een negatieve recensie geplaatst. Uiteindelijk bleek dat ze op vakantie waren geweest en werd het bord alsnog geleverd. Dat was prima. Echter, nog voordat het bord nabezorgd was ontving ik al de vraag of ik de recensie wilde aanpassen. De druk werd enorm opgevoerd toen ik dit niet direct deed. Meerdere emails gehad met een onprettige toon. Ik voel me onder druk gezet en heb dat als zeer onprettig ervaren. Natuurlijk heb ik nu wel de beide borden die ik besteld en betaald had.

Normaal gesproken reageren we niet zo snel op negatieve reviews. Iedereen heeft zijn mening en die respecteren we dan ook zeer zeker. Helaas zijn wij ook een bedrijf dat hier en daar een foutje maakt. In dit geval hadden we een bord te weinig opgestuurd naar mevrouw Rutten. Nadat ze hier melding van heeft gemaakt hebben we het bord binnen enkele dagen nagestuurd. Echter, helaas had mevrouw Rutten al direct een negatieve review geplaatst, zonder onze reactie af te wachten. Ook hier kunnen we mee leven en respecteren dit gewoon. In die bewuste review gaf mevrouw Rutten echter wel aan dat ze haar review zou aanpassen zodra ze het bord ontvangen heeft. Het enige wat we vervolgens hebben gedaan (nadat het bord allang bezorgd was) is het vriendelijke verzoek om de review aan te passen, zoals beloofd was door mevrouw Rutten. We hebben haar een verzoek tot aanpassing gestuurd. Voor ons is het dan ook onbegrijpelijk dat mevrouw Rutten wederom een negatieve review schrijft, terwijl we mevrouw Rutten zeer vriendelijk hebben gevraagd de review aan te passen. Op deze manier wordt er een beeld geschetst van ons bedrijf dat niet conform de realiteit is. We staan te alle tijden open voor kritiek en nemen verantwoordelijkheid daar waar nodig. We houden mensen ook aan hun beloftes.

Ik ben zeer tevreden met het product en de goeie Service van dit bedrijf ze lossen alles netjes op ik raad ook iedereen die nog een kenteken koopt hier te doen en niet ergens anders

Ik denk wel goed heb vandaag besteld moet nog ervaren.

Heb kentekenplaat besteld. Ben heel benieuwd heb alleen een foutje ontdekt. Brumbrum maar dat moet worden BrumBrum met twee hoofdletters kan dat nog veranderd worden aub. Met vriendelijke Groet Netty Veerbeek nveerbeek27@gmail.com

Tot nu toe dan.... 2 borden besteld en betaald en maar 1 ontvangen.

Deze recentie haal ik natuurlijk weg als het opgelost wordt. Ik ontvang echter helaas geen reactie eanneer ik aangeef maar de helft van bestelling ontvangen te hebben. Maar hopelijk gebeurt dat nog.

Het ontbrekende bord is inmiddels nageleverd.

Top, zoals het hoort!

Makkelijk bestellen, goede informatieverschaffing, binnen 1 dag geleverd. Uit het boekje! Product is ook van zeer goede kwaliteit, net zoals een echt kenteken, maar dan met de naam van onze zoon Jayden erop. Bedankt KentekenplaatOnline.nl voor de goede service!

Mooie kentekenplaat laten maken voor de skelter! Goede service!

Matige levering

Kentekenplaten besteld, echter na 6 dagen pas geleverd! Nadat ik er zelf overgaan ben gegaan wel actie ondernomen.

Goede kwaliteit & service!

De kwaliteit van de kentekenplaat is ontzettend mooi. De letters staan mooi uitgelijnd op de plaat. Via de mail makkelijk en snel in contact te komen met dit bedrijf. Super blij met het resultaat!

Pakket bij buren afgegeven.

Ik heb op 2 juli een kentekenplaat besteld. Tot op heden niet geleverd. De eigenaar heeft het uitgezocht voor mij en het pakket blijkt op 6 juli bij buren afgegeven te zijn. Alleen de buren weten van niks. Gelukkig wil de eigenaar energie steken om het pakket boven water te krijgen. Prima service!!

Kentekenplaat laten bedrukken Door fout bij post bedrijf erg beschadigd binnengekomen Hiervan melding gemaakt Die dag erna een hele nieuwe gekregen nu goed verpakt! Fijne en snelle service

Supersnel geregeld en goed bereikbaar

Bestelling binnen 1dag geleverd en snelle reactie via app op mijn vragen .

topservice

Ik ben uitstekend geholpen toen mijn bestelde plaat niet helemaal goed was. ik mailde en had direct antwoord. Zonder discussie of gedoe had ik de volgende dag een perfecte kentekenplaat in huis. Dat vind ik top kwaliteit.

Ben zeer tevreden, mijn tekst paste helaas niet op de plaat maar dit is super opgelost. Bij de volgende plaat kom ik zekers terug

Zeer positief

Een probleempje met mijn nwe wieldop! Wordt meteen opgelost zonder ingewikkeld te doen. Dit geeft een vertrouwd en goed gevoel! Thanks, goede service!

top prima service en heel snel binnen

Gewoon zoals het moet. Goede service en snel binnen.

Slechte levering

Op de site staat voor 15:00 uur besteld morgen in huis. In werkelijkheid heb ik het op maandag besteld en woensdag was het er nog niet.

Beste heer De Boer, Onze excuses voor de vertraging. Ik zie aan de T&T code dat de chauffeur de kentekenplaten door de enorme drukte niet heeft kunnen afleveren op woensdag. Gelukkig hebt u de kentekenplaten inmiddels ontvangen zo te zien. Om u toch tegemoet te komen zal ik u een uniek aanbod doen, welke ik u zometeen zal mailen. Nogmaals onze excuses voor deze vertraging! Met vriendelijke groeten, KentekenplaatOnline.nl

Buitengewoon

Ik had zelf een paar fouten gemaakt maar ze hebben het keurig opgelost. Gelijk gereageerd op mijn mail en sms. Deze Site erg aan te bevelen.

Super mooie kentekenplaat.

KentekenplaatOnline.nl heeft een mooie kentekenplaat als cadeau voor de verjaardag van mijn vader gemaakt Hij was er ontzettend blij mee! Zeer veel dank!

hele goede service

de platen waren ingedeukt geleverd, zonder problemen nieuwe ontvangen, bedankt voor de goede service

snelle levering goede kwaliteit.

Goede service en goéd kontact als er iets is.

Gewoon goed zoals het hoort.

Bestelling zeer eenvoudig, wordt netjes en snel bij je afgeleverd, zelfs op rekening. Daarna betalen en klaar, prima toch!

Snelle levering conform afspraak!