Uitstekend product en service

Nummerbord in het blauw met witte tekst besteld. Tussendoor nog telefonisch contact gehad. Per sms keurig op de hoogte gehouden. Al met al een aanrader!! :-)

Goed product en snel geleverd

Van koop tot levering netjes gehandeld

SUPER service!

Perfecte levering… blij mee :)

goede servis snelle leverling goede kwalitijd

dit is de tweede funplaat zeer goede kwalitijd snelle levering veel keuze en kleuren

top service

had een bestelling gedaan van een persoonlijke kenteken plaat die ik wilde gebruiken als show plaat, alleen stond de tekst uit het midden door een druk foutje, contact gezocht met kentekenplaat online en na kort overleggen een nieuwe gekregen als service dus ik kan hun alleen maar aanbevelen, dus mocht je een plaat nodig hebben bestel hem bij kentekenplaatonline!

Perfecte kwaliteit en snelle verzending

Perfecte kwaliteits set kentekenplaten en supersnel verzonden. Erg goede en prettige communicatie. Top bedrijf!

Goed contact, goede verzending, mooi product!

Geweldige ervaring

Net zoals de vorige keer een snelle en prima service. W Kom graag nog eens terug.

Excellent

Kind attitude and support

Ruim aanbod van naamkentekenplaten. Ook snel geleverd.

Bezorging , verpakking slecht

Plaat voor mijn zoon zijn slagen rijbewijs c besteld. Plaat in enkel dun karton gewikkeld verstuurd en in brievenbus geduwd. Plaat krom waardoor deze niet meer goed recht in houder kon . Erg jammer en zeker als het om een kado gaat. Dus verpakking met bezorging valt tegen.

Super mooie kentekenplaat

Kentekenplaat met naam van mijn zoontje. Snel in huis en niet te duur!

Beloftes niet nakomen

Donderdag om 13:50 besteld. Bestellingen voor 15:00 zijn de volgende dag in huis (stond er). Heb netjes een bevestingsmail gekregen, maar daarna niks meer. Geen melding dat het product verzonden is oid en geen product ontvangen. Waardeloos beleid!

Beste Jan, Het pakket is op vrijdag om 14:56 uur aangeboden, maar helaas trof de chauffeur niemand thuis. De nieuwe afleverpoging op de volgende werkdag is zo te zien wel gewoon geslaagd. Veel plezier met de kentekenplaat! Team van KentekenplaatOnline.nl

perfect

precies wat we hadden verwacht hadden we ook gekregen. Goede kwaliteit

Heel netjes

Aanrader

ziet er perfect uit en snel geleverd

ziet er perfect uit

Mooi

Netjes verpakt de kleur is perfect en snel geleverd .

Erg goed

X

gewoon goed

echt mooi goed produckt echt

Duidelijke website! Snelle levering, fijne ervaring.

Super tevreden

We zijn blij met de kentekenplaten voor onze mancave. Maakt het geheel helemaal af nu. Dank voor de snelle levering!

Niet prettig

Kentekenplaat besteld voor een verjaardag. Zou de volgende dag binnen zijn maar is niet gekomen. Erg jammer. Heb er meerdere mailtjes uitgegooid waar niet op gereageerd word. Erg jammer dit....

Beste Eva, Nogmaals onze excuses, ook namens GLS. Het pakket was per abuis op het verkeerde adres bezorgd. Als het goed is hebt u de kentekenplaat inmiddels ontvangen. Hopelijk bent u er heel blij mee en hopelijk tot een volgende bestelling! Groeten, Team van KentekenplaatOnline.nl

TOP !!

Vriendelijk, snelle levering, mooie platen!

Zeer strak geregeld en snelle replay bij vragen!

Zeer tevreden, snel, goed aanspreekbaar en betaalbaar!