Kentekenplaat laten bedrukken Door fout bij post bedrijf erg beschadigd binnengekomen Hiervan melding gemaakt Die dag erna een hele nieuwe gekregen nu goed verpakt! Fijne en snelle service

Supersnel geregeld en goed bereikbaar

Bestelling binnen 1dag geleverd en snelle reactie via app op mijn vragen .

topservice

Ik ben uitstekend geholpen toen mijn bestelde plaat niet helemaal goed was. ik mailde en had direct antwoord. Zonder discussie of gedoe had ik de volgende dag een perfecte kentekenplaat in huis. Dat vind ik top kwaliteit.

Ben zeer tevreden, mijn tekst paste helaas niet op de plaat maar dit is super opgelost. Bij de volgende plaat kom ik zekers terug

Zeer positief

Een probleempje met mijn nwe wieldop! Wordt meteen opgelost zonder ingewikkeld te doen. Dit geeft een vertrouwd en goed gevoel! Thanks, goede service!

top prima service en heel snel binnen

Gewoon zoals het moet. Goede service en snel binnen.

Slechte levering

Op de site staat voor 15:00 uur besteld morgen in huis. In werkelijkheid heb ik het op maandag besteld en woensdag was het er nog niet.

Beste heer De Boer, Onze excuses voor de vertraging. Ik zie aan de T&T code dat de chauffeur de kentekenplaten door de enorme drukte niet heeft kunnen afleveren op woensdag. Gelukkig hebt u de kentekenplaten inmiddels ontvangen zo te zien. Om u toch tegemoet te komen zal ik u een uniek aanbod doen, welke ik u zometeen zal mailen. Nogmaals onze excuses voor deze vertraging! Met vriendelijke groeten, KentekenplaatOnline.nl

Buitengewoon

Ik had zelf een paar fouten gemaakt maar ze hebben het keurig opgelost. Gelijk gereageerd op mijn mail en sms. Deze Site erg aan te bevelen.

Super mooie kentekenplaat.

KentekenplaatOnline.nl heeft een mooie kentekenplaat als cadeau voor de verjaardag van mijn vader gemaakt Hij was er ontzettend blij mee! Zeer veel dank!

hele goede service

de platen waren ingedeukt geleverd, zonder problemen nieuwe ontvangen, bedankt voor de goede service

snelle levering goede kwaliteit.

Goede service en goéd kontact als er iets is.

Gewoon goed zoals het hoort.

Bestelling zeer eenvoudig, wordt netjes en snel bij je afgeleverd, zelfs op rekening. Daarna betalen en klaar, prima toch!

Snelle levering conform afspraak!

goede service alleen korting krijg je niet voor elkaar 😜😜

zeer goede service denken goed mee alleen korting krijg je niet voor elkaar haha gr R&R Martens en bedankt voor de mooie platen👍

goedekwalitijd

Snel en klantgericht!

Het was geen probleem om na betaling nog de kortingscode in te voeren, wat per abuis bij de betaling niet gebeurd was. Terugstorting vond terstond plaats. De chauffeur herkende ons nog van de vorige bestelling en vroeg na wat hij, bij een eventuele toekomstige bestelling, het beste kon doen bij afwezigheid onzerzijds.

Toppers

Mijn dochter is zo ontzettend blij met haar naambord op d'r kamer. Zo snel binnen ook, echt een aanrader!

Snel en netjes geleverd

Prima, jammer van de t en t code die niet werkte

Prima, jammer van de t en t code die niet werkte

Supertevreden met het product en snelle levering

We hebben een kentekenplaat gekocht met euroteken en deze is echt mooi geworden. De levering was de volgende dag al, zoals beloofd.

Snelle levering met goede kwaliteit.

Mooi plaat.

Snelle levering!

Snelle levering en producten waren netjes verpakt en zagen er super uit!

Een top ervaring en precies op maat gemaakt

Vanuit mijn werk was er een speciale wens en alles keurig telefonisch kunnen regelen en waar gemaakt

Communicatie is goed

Bestelling geplaatst en direct dezelfde dag benadering van het bedrijf dat ze niet geheel aan mijn bestelling konden voldoen maar kwamen met een ander voorstel. Ik heb zelf dit voorstel afgewezen en hierdoor is de bestelling geannuleerd en is direct dezelfde dag het bedrag retour gestort, wel duurde het een aantal dagen voordat het retourbedrag op de rekening stond maar dit kwam ws door de tussenpersoon. Wel werd er tussentijds correct contact gehouden met mij.