Top platen, top bedrijf!

We bestellen al enige jaren kentekenplaten (binnen onze vriendengroep) bij deze webshop en in al die jaren is het nog nooit tegengevallen. Snelle belevering, hoogwaardige kentekenplaten en de service is altijd uitmuntend.

Snelle levering, goed materiaal en hele fijne service toen er iets fout was gegaan met de bezorging.

Gave kentekenplaten

Twee nummerplaten met de namen van mijn kids besteld. Keurig netjes op tijd en ze zien er echt top uit, ben er zeer blij mee! Ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle levering, niet duur en eerlijk bedrijf

Mooie witte kentekenplaat, snelle levering en prima service !!!

Superservice!

Zeer goed geholpen, juist omdat er iets mis ging met de bezorging, niet op tijd, kreeg ik gratis een nieuwe set opgestuurd! Dank!

Top bedrijf, snel geleverd

Altijd super goede service bij kentekenplaatonline.nl, nooit moeilijk doen, altijd snel geleverd.

Loze beloftes over tijdstip levering

voor 15.00 uur besteld=volgende werkdag in huis.......dus niet. donderdag 11.51 uur besteld= eerst dag te leveren MAANDAG

Goedenavond, Allereerst onze excuses voor de vertraging. De levering had inderdaad eigenlijk vrijdag moeten zijn. Helaas kon de chauffeur door drukte zijn route niet helemaal afmaken, waardoor de kentekenplaat pas maandag afgeleverd werd. Hopelijk valt de kentekenplaat desondanks toch in de smaak! Fijn weekend toegewenst! Team van KentekenplaatOnline.nl

Mooie kentekenplaten, snel in huis

Mooie kentekenplaten met naam besteld bij kentekenplaatonline.nl. Makkelijk te bestellen en snel in huis. Ga zo door!

Prima.

Ik had een kentekenplaat besteld. Deze heb ik in goede orde ontvangen en hij is conform geleverd zoals gevraagd.

Super mooi

Mijn ervaring is super Bij de bestelling had ik de verkeerde kleur letter aangevinkt. Heb ze gelijkt gemailt. Reageerde gelijk terug en dat het in orde gingen maken.

Top geregeld!

Bestelling geplaatst en supersnel geleverd. Kentekenplaten zien er top uit!

Goed advies en hulp !!

Hoi Frank en TEAM . Leuk begin al per SMS met Frank qua eerste contact ! Meegedacht over mogelijkheden qua letters / ruimte etc. Blij mee, t.z.t zal ik foto sturen van de locatie . Succes met het BEDRIJF, zal het vertellen aan anderen .Fijne Zomer .Vriendelijke groet, Wil van de Pol. Hilversum .

Super mail verkeer, ik wilde een teken op het bordje maar paste niet helaas, kreeg daar ook mail van, ze boden zelf een alternatief en die was Top. En zeer snelle verzending.

Ze zijn super...in het afhandelen van hun klanten...pluimpje voor ze

super goede service!!

bedrijf dat mee denkt en een probleem ook mee op wil lossen, is tegenwoordig helaas niet meer vanzelfsprekend.

Goede kwaliteit en snel in huis

We hadden een kentekenplaat met de naam van mijn vader als cadeau voor vaderdag besteld. Donderdag besteld en vrijdag al in huis. ZO blij dat het op tijd bezorgd was. 1000x dank Kentekenplaatonline! Groeten, Een meer dan tevreden klant

Goede service en vriendelijk

Er was door de post ruw omgegaan met het pakket.Maar geen probleem direct andere plaat gekregen.

Top platen

Dikke 10 voor Kentekenplaatonline. Kentekenplaten besteld voor de verjaardag van mijn broer. Keurig op tijd binnen en de nummerborden zien er piekfijn uit. Dank dank!

Super service.

Snelle, goede service. Ik had een extra opmerking geplaatst in de hoop dat dit gerealiseerd kon worden en tot mijn grote vreugde was dit gedaan! Mooi product ontvangen.

zeer goede service!

nadat ik een kentekenplaat had ontvangen die niet helemaal was zoals ik had gevraagd heb ik een mail gestuurd en het werd direct opgelost.

Mooie kentekenplaat

Kentekenplaat voor in de vrachtwagen besteld. Snel binnen en ziet er ontzettend strak uit.

Prima sevice

Goede producten en als je vragen hebt een snelle reactie

Hele mooie kentekenplaat

Mooie plaat ontvangen van KentekenplaatOnline.nl. Het bestellen ging ook heel gemakkelijk en de prijs is zeer schappelijk! Dank ook voor de snelle levering, ga hier zeker vaker bestellen.

Snel geleverd, mooi vormgegeven, veel mooier dan de plastic huisnummers.

Zie boven.

Omdat mijn eerste pakket niet was aangekomen bij mij heeft kenteken online mij een nieuwe gestuurd. Zeer tevreden.ik zal zeker weer wat bestellen.