Geweldige ervaring

Net zoals de vorige keer een snelle en prima service. W Kom graag nog eens terug.

Excellent

Kind attitude and support

Ruim aanbod van naamkentekenplaten. Ook snel geleverd.

Bezorging , verpakking slecht

Plaat voor mijn zoon zijn slagen rijbewijs c besteld. Plaat in enkel dun karton gewikkeld verstuurd en in brievenbus geduwd. Plaat krom waardoor deze niet meer goed recht in houder kon . Erg jammer en zeker als het om een kado gaat. Dus verpakking met bezorging valt tegen.

Super mooie kentekenplaat

Kentekenplaat met naam van mijn zoontje. Snel in huis en niet te duur!

Beloftes niet nakomen

Donderdag om 13:50 besteld. Bestellingen voor 15:00 zijn de volgende dag in huis (stond er). Heb netjes een bevestingsmail gekregen, maar daarna niks meer. Geen melding dat het product verzonden is oid en geen product ontvangen. Waardeloos beleid!

Beste Jan, Het pakket is op vrijdag om 14:56 uur aangeboden, maar helaas trof de chauffeur niemand thuis. De nieuwe afleverpoging op de volgende werkdag is zo te zien wel gewoon geslaagd. Veel plezier met de kentekenplaat! Team van KentekenplaatOnline.nl

perfect

precies wat we hadden verwacht hadden we ook gekregen. Goede kwaliteit

Heel netjes

Aanrader

ziet er perfect uit en snel geleverd

ziet er perfect uit

Mooi

Netjes verpakt de kleur is perfect en snel geleverd .

Erg goed

X

gewoon goed

echt mooi goed produckt echt

Duidelijke website! Snelle levering, fijne ervaring.

Super tevreden

We zijn blij met de kentekenplaten voor onze mancave. Maakt het geheel helemaal af nu. Dank voor de snelle levering!

Niet prettig

Kentekenplaat besteld voor een verjaardag. Zou de volgende dag binnen zijn maar is niet gekomen. Erg jammer. Heb er meerdere mailtjes uitgegooid waar niet op gereageerd word. Erg jammer dit....

Beste Eva, Nogmaals onze excuses, ook namens GLS. Het pakket was per abuis op het verkeerde adres bezorgd. Als het goed is hebt u de kentekenplaat inmiddels ontvangen. Hopelijk bent u er heel blij mee en hopelijk tot een volgende bestelling! Groeten, Team van KentekenplaatOnline.nl

TOP !!

Vriendelijk, snelle levering, mooie platen!

Zeer strak geregeld en snelle replay bij vragen!

Zeer tevreden, snel, goed aanspreekbaar en betaalbaar!

Mijn plaat kreeg ik krom binnen en na een mailtje kreeg ik een nieuwe opgestuurd! Super geregeld!

Geweldige service en zeer vriendelijk, probleem zeer goed opgelost

Toppers!

Toppers, alles was goed!

snel., goed, mooie kwaliteit

snelle levering, kwaltiet zoals je mag verwachten, prima prijs

Top service!!

Door de bezorger waren de platen beschadigd afgeleverd. Gebeld en direct zijn er nieuwe opgestuurd! Top!!

Erg teleurgesteld over het resultaat

Plaat besteld met 9 letters erop. De letters zijn zo dicht op elkaar gepropt dat er aan beiden zijden 8 cm leeg kentekenplaat overblijft. Had verwacht dat van de 50 cm bedrukbaar kentekenplaat er meer ruimte bedrukt zou zijn. Contact opgenomen met de eigenaar, zijn reactie: het zou technisch gezien heel lastig zijn en de plaat wordt er niet mooier op?? Met dit antwoord werd ik dus afgescheept. Het kan dus wel als hij maar wil en hij bepaalt wat mooi is of niet. Erg teleurgesteld met het resultaat. Nooit meer kentekenplaatonline!

Beste Eric, Zoals ik je ook al in ons gesprek heb verteld, snap ik dat je teleurgesteld bent. Echter, het is heel lastig om de tekst helemaal op te vullen, aangezien je dan overal exact dezelfde afstand tussen de letters moet gebruiken. Als dan 1 spatie net teveel afwijkt van de andere spatie ziet het er al meteen helemaal niet meer fraai uit. Vandaar dat we ervoor kiezen (zoals je op alle voorbeelden op de website kunt zien) om de letters en cijfers helemaal tegen elkaar aan te zetten. Desondanks wensen we je een fijne dag toe! Hartelijke groeten van het team van KentekenplaatOnline.nl.