Gewoon goed zoals het hoort.

Bestelling zeer eenvoudig, wordt netjes en snel bij je afgeleverd, zelfs op rekening. Daarna betalen en klaar, prima toch!

Snelle levering conform afspraak!

goede service alleen korting krijg je niet voor elkaar 😜😜

zeer goede service denken goed mee alleen korting krijg je niet voor elkaar haha gr R&R Martens en bedankt voor de mooie platen👍

goedekwalitijd

Snel en klantgericht!

Het was geen probleem om na betaling nog de kortingscode in te voeren, wat per abuis bij de betaling niet gebeurd was. Terugstorting vond terstond plaats. De chauffeur herkende ons nog van de vorige bestelling en vroeg na wat hij, bij een eventuele toekomstige bestelling, het beste kon doen bij afwezigheid onzerzijds.

Toppers

Mijn dochter is zo ontzettend blij met haar naambord op d'r kamer. Zo snel binnen ook, echt een aanrader!

Snel en netjes geleverd

Prima, jammer van de t en t code die niet werkte

Prima, jammer van de t en t code die niet werkte

Supertevreden met het product en snelle levering

We hebben een kentekenplaat gekocht met euroteken en deze is echt mooi geworden. De levering was de volgende dag al, zoals beloofd.

Snelle levering met goede kwaliteit.

Mooi plaat.

Snelle levering!

Snelle levering en producten waren netjes verpakt en zagen er super uit!

Een top ervaring en precies op maat gemaakt

Vanuit mijn werk was er een speciale wens en alles keurig telefonisch kunnen regelen en waar gemaakt

Communicatie is goed

Bestelling geplaatst en direct dezelfde dag benadering van het bedrijf dat ze niet geheel aan mijn bestelling konden voldoen maar kwamen met een ander voorstel. Ik heb zelf dit voorstel afgewezen en hierdoor is de bestelling geannuleerd en is direct dezelfde dag het bedrag retour gestort, wel duurde het een aantal dagen voordat het retourbedrag op de rekening stond maar dit kwam ws door de tussenpersoon. Wel werd er tussentijds correct contact gehouden met mij.

snelle verwerking en levering

Redelijk

Het nummer bord is van een goede kwaliteit en het ziet er mooi uit alleen de bestelling is niet goed gegaan want ik had een roze nummer plaat bestel en ik graag een rode het is denk een fabrieksfouten maar het is wel jammer had dat niet gebeurt had ik nog positiever geweest

Hele mooie platen met duidelijke letters

De platen zijn zoals verwacht. Duidelijke letter. Ze verbuigen alleen wel snel.

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden over het product, zo ook over de snelle levering. Doordat ik mijn mail adres verkeer ingevuld had was het niet heel duidelijk hoe ik betalen moest via (op rekening) Even een mail gedaan en zo is alles duidelijk geworden!! prijs kwaliteit en service is super mij ga je in de toekomst terug zien!!!!!

Geweldig.

Super snelle service toppie. Goed product voor weinig geld.

Dit is mijn derde bestelling. Snelle levering. Goed verpakt! Aanrader!

Een mooie plaat en een goede levering!

Mijn zoon en dochter waren erg blij met hun naamplaat!

Geweldige maaltijd.

Snel geleverd en netjes resultaat.

Slechte kwaliteit bordje

Het bordje werd gewoon in een stuk karton met veel plakband verpakt en is aan 1 kant verbogen, Meneer hierop aangesproken en niet eens een oplossing gekregen, Ik beveel hem dus niet aan.

Beste Marco, Ik kan geen contact tussen ons terugvinden. Wel opvallend dat u met deze review komt nadat ik u al meerdere malen heb verzocht om de factuur over te maken, welke al ruim 3 weken is verlopen. Wij hopen op een spoedige betaling. KentekenplaatOnline.nl

Mooie resultaten en uitstekende service !!

Duidelijke website - prijs kwaliteit in orde !!

Goede en snelle service

Besteld in het weekend; eerste werkdag daaropvolgend gelijk geleverd. Goed verpakt, prima product

Ik vind hem SUPER geworden

Snelle actie,.. Mooi resultaat