Teleurstellend

Ik bestelde een plaat met daarop comité. Op de plaat stond echter comite zonder ‘. Hierover werd geen melding op voorhand gegeven. De plaat was ook een dag later geleverd dan gezegd. De plaat was dan ook nog eens helemaal verbogen in het midden.

Ig heij goar nix binne kiegn

Zwoar kloot'n wehl zehr fien daj dr nix von miene rekenung woar afgeschreben

Beste heer, U hebt gekozen voor ''vooraf betalen''. Aangezien we het bedrag van u nog niet ontvangen hebben, worden de producten derhalve ook niet verzonden. Met vriendelijke groeten, KentekenplaatOnline.nl

Een fantastische service

Een perfecte service en afhandeling super!!!!

Goede en snelle service

...

Zoals het hoort. Snel en Precies wat ik bestelde.

Kentekenplaat bestelde, vlot geleverd en Precies wat ik besteld had. Bedankt!

Toppie

Vlotte levering top

Prima bedrijf!

Alles netjes!

De tekst was goed, ik kon alleen wel mn bordje helemaal recht slaan.

Goed mooi kentekenplaatje. Alleen jammer dat de paketbezorgers er zo ruig mee omgaan.

Goede communicatie.

N.a.v. mijn bestelling werd er contact met mij opgenomen zodat men verzekerd was of mijn verzoek goed begrepen werd. Ook werd er een goede suggestie gedaan. Erg blij met het eindresultaat.

1 sticker van de nl stickers plakt niet

Heel mooi gemaakt!

Beste Angela, De T&T code geeft aan dat het pakket op 16-10 is afgeleverd en ondertekend met uw naam. Wellicht dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn dan nemen we contact op met onze vervoerder en kunnen we gezamenlijk naar een oplossing zoeken. Groeten, KentekenplaatOnline.nl

altijd goeie kwaliteit

tot nu toe zijn mijn platen altijd goed dik en netjes verpakt geweest. Ben er erg goed over te spreken ook over de levertijd, gewoon uitstekend

Prachtige afwerking mooi materiaal goede service fantastisch eindresultaat

Goede service!

Prachtige kentekenplaat waarop ik zelf kon bepalen wat erop kwam! Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Super service!

Levering prima! De grote kentekenplaat is erg mooi; de kleine viel me ietwat tegen. Er zit geen witte rand omheen zoals bij de grote. Misschien heb ik dat op de website niet goed genoeg bekeken.

Snel verzonden, zie er redelijk uit.

Zitten krassen op nieuwe platen, dit vind ik erg jammer.

Gewoon een snel service zo als het hoord

Toppie

Snelle levering makkelijke site om te bestellen Een aanrader

Super, gewoon zoals verwacht

Snel besteld snel geleverd snel in de vrachtwagen. Helemaal super.

Goede snelle service en snelle verzending. Platen zien er goed uit

Snelle levering, precies volgens afspraak.

Precies zoals ik verwachtte. Hele snelle levering. Heel goedkoop en heel mooi gemaakt. Heel blij mee

Het zag er keurig en netjes uit, snel geleverd.

Het resultaat zag er keurig en netjes uit. De persoon voor wie het was, is er ook heel blij mee. Volgende dag geleverd, echt geweldig.

Mooie kenteken plaat, snelle levering.

De normale/echte Kentekenplaten zijn van iets dikker en sterker metaal, deze van KentekenplaatOnline zijn dunner en dus kwetsbaarder ...die van mij was beetje gedeukt en gebogen maar ziet er verder goed uit.