Altijd topkwaliteit

Bestel al jaren kentekenplaten bij dit bedrijf en ik ben in al die tijd nooit teleurgesteld. Snelle levering en altijd top platen. Ga zo door!

Super service!

De kentekenplaat die ik besteld had was door de bezorger in onze brievenbus gepropt en daardoor gevouwen. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en dezelfde dag kreeg ik al kosteloos een nieuwe opgestuurd. Super service!

Super ervaring

Mooie kentekenplaten

Goede ervaring, zeer makkelijke website om te bestellen. Snel geleverd ook nog eens!

super content met het resultaat...

Ik heb 2 kentekenplaten besteld en de levering was supersnel...de woensdag besteld en de vrijdag al geleverd in Belgie. Het resultaat van de kentekenplaten is ook fantastisch. De letters zijn mooi uitgelijnd en verdeeld over de gehele plaat. Ik ben mega content met het resultaat en zeker en vast ook over de prijs.

Top ervaring, snel, professioneel, klantvriendelijk

KentekenplaatOnline doet precies wat ze beloven. Binnen no time was de plaat binnen. Ook het contact met de klantenservice verliep super soepel: ze reageerden bijna instant. Niets te klagen, en ben een super blije klant. Tot de volgende bestelling!

Snelle en goede service

Kentekenplaat was binnen no-time binnen, goed verpakt, en van prima kwaliteit.

Mooie kentekenplaten

Kentekenplaten waren snel binnen en zijn heel mooi. Ben er heel blij mee!

Dik tevreden!

Kentekenplaat besteld en deze werd de volgende dag zoals afspraak thuisbezorgd. Ook prima verpakt dus al met al een dikke 10!

Lang wachten nergens iets te vinden over bezorg periode

31 juli besteldom 17:59 en ondertussen nogsteeds niet binnen geen mail met track and trace geen bezirg datum niks! Erg slecht! Nergens een telefoonnummer te vinden en e-mailen duurt erg lang!

Snel en vriendelijk

Snelle levering en mooie kwaliteit ook erg vriendlijk contact mee gehad. Zeker een aanrader!

TOP (service)

Helaas ging de verzending niet helemaal goed (de T&T bleef ergens hangen in het proces), dus na een week wachten toch maar een mailtje gestuurd. Het werd direct opgelost en een nieuw kenteken verstuurd (die had ik de volgende dag al in huis). Netjes verpakt ook. Blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit

Kentekenplaat kwam gelukkig op tijd binnen voor onze vakantie, echt opgelucht! Plaat ziet er ook keurig netjes uit, zonder beschadigingen of iets dergelijks. Hartelijke dank!

Niet bezorgd door de gls bezorgen.

Medewerkers probeerden te helpen, maar helaas heeft de postbode ( gls) de post niet gebracht. Maar het systeem zegt dat hij het bij mij heeft afgeleverd. Ben ik een dag thuis gebleven maar de post is niet gekomen.Ik ging de volgende dag op vakantie dus ik was niet thuis. Er zijn twee weken verstreken en niemand weet waar het pakket is. Nu zijn al mijn geld en de kentekenplaten verspild. De medewerker wilde een nieuw kentekenplaat opsturen, maar dat wil ik niet.

Had verkeerde sticker besteld en kreeg gewoon een nieuwe. Echt heel fijn

Snel, prima kwaliteit, gunstig geprijsd

Pakket was bij bezorger geknikt; kreeg per omgaande nieuwe plaat geleverd

Snelle verzending en super service

Snelle verzending en een super service. Snel mailcontact en goed geholpen

Makkelijk bestellen, snel bezorgd

Makkelijk om een kentekenplaat te bestellen. De volgende dag ook al in huis, prima geregeld!

vergissing netjes opgelost

Letter verkeerd op kentekenplaat, oorzaak onduidelijk zeer coulant en snel opgelost!

Betrouwbaar en snel

Kentekenplaat besteld voor een verjaardagsfeest afgelopen weekend. Binnen een dag in huis. Mooie plaat ook, de jarige was er in ieder geval heel blij mee. Dankjewel KentekenplaatOnline!

Is de eerste keer en alles ging goed prima naar tevredenheid

Ik heb de kentekenplaat besteld en werf snel aan geleverd.in alle tevredenheid.

Wij hadden een beschadigde plaat gekregen. Toen ik dit meldde kreeg ik meteen antwoord dat ze een nieuwe gingen opsturen op hun kosten. Dit was dan ook op 3-4 dagen geregeld! Supertevreden over de klantenservice!

Mooie platen & snelle levering

Kentekenplaten zijn van zeer goede kwaliteit, vergelijkbaar met de kentekenplaten op de auto. De platen werden ook binnen 1 dag bezorgd, heel blij mee!

Voor 15:00 uur besteld, niet de volgende werkdag in huis

Donderdag voor 15 uur besteld, wordt pas op maandag bezorgd. Dat is niet volgens afspraak.

Mooie kentekenplaat

Mooie kentekenplaat. Kentekenplaat kwam iets later dan beloofd, maar dat lag aan de bezorgdienst. Goed en vriendelijk contact mogelijk. Zeer aan te bevelen