Top platen, top bedrijf!

We bestellen al enige jaren kentekenplaten (binnen onze vriendengroep) bij deze webshop en in al die jaren is het nog nooit tegengevallen. Snelle belevering, hoogwaardige kentekenplaten en de service is altijd uitmuntend.

Snelle levering, goed materiaal en hele fijne service toen er iets fout was gegaan met de bezorging.

Gave kentekenplaten

Twee nummerplaten met de namen van mijn kids besteld. Keurig netjes op tijd en ze zien er echt top uit, ben er zeer blij mee! Ga hier zeker vaker bestellen.

Mooie kentekenplaten en snel geleverd

Goede ervaring met kentekenplaatonline. Binnen 1 dag had ik mijn bestelde kentekenplaten in huis. Een rode en een blauwe, zien er beide erg mooi en strak uit!

Mooie kentekenplaten en snel geleverd

Snelle levering, niet duur en eerlijk bedrijf

Mooie witte kentekenplaat, snelle levering en prima service !!!

Superservice!

Zeer goed geholpen, juist omdat er iets mis ging met de bezorging, niet op tijd, kreeg ik gratis een nieuwe set opgestuurd! Dank!

Top bedrijf, snel geleverd

Altijd super goede service bij kentekenplaatonline.nl, nooit moeilijk doen, altijd snel geleverd.

Loze beloftes over tijdstip levering

voor 15.00 uur besteld=volgende werkdag in huis.......dus niet. donderdag 11.51 uur besteld= eerst dag te leveren MAANDAG

Goedenavond, Allereerst onze excuses voor de vertraging. De levering had inderdaad eigenlijk vrijdag moeten zijn. Helaas kon de chauffeur door drukte zijn route niet helemaal afmaken, waardoor de kentekenplaat pas maandag afgeleverd werd. Hopelijk valt de kentekenplaat desondanks toch in de smaak! Fijn weekend toegewenst! Team van KentekenplaatOnline.nl

Mooie kentekenplaten, snel in huis

Mooie kentekenplaten met naam besteld bij kentekenplaatonline.nl. Makkelijk te bestellen en snel in huis. Ga zo door!

Prima.

Ik had een kentekenplaat besteld. Deze heb ik in goede orde ontvangen en hij is conform geleverd zoals gevraagd.

Super mooi

Mijn ervaring is super Bij de bestelling had ik de verkeerde kleur letter aangevinkt. Heb ze gelijkt gemailt. Reageerde gelijk terug en dat het in orde gingen maken.

Top geregeld!

Bestelling geplaatst en supersnel geleverd. Kentekenplaten zien er top uit!

Goed advies en hulp !!

Hoi Frank en TEAM . Leuk begin al per SMS met Frank qua eerste contact ! Meegedacht over mogelijkheden qua letters / ruimte etc. Blij mee, t.z.t zal ik foto sturen van de locatie . Succes met het BEDRIJF, zal het vertellen aan anderen .Fijne Zomer .Vriendelijke groet, Wil van de Pol. Hilversum .

Super mail verkeer, ik wilde een teken op het bordje maar paste niet helaas, kreeg daar ook mail van, ze boden zelf een alternatief en die was Top. En zeer snelle verzending.

Ze zijn super...in het afhandelen van hun klanten...pluimpje voor ze

super goede service!!

bedrijf dat mee denkt en een probleem ook mee op wil lossen, is tegenwoordig helaas niet meer vanzelfsprekend.

Goede kwaliteit en snel in huis

We hadden een kentekenplaat met de naam van mijn vader als cadeau voor vaderdag besteld. Donderdag besteld en vrijdag al in huis. ZO blij dat het op tijd bezorgd was. 1000x dank Kentekenplaatonline! Groeten, Een meer dan tevreden klant

Goede service en vriendelijk

Er was door de post ruw omgegaan met het pakket.Maar geen probleem direct andere plaat gekregen.

Top platen

Dikke 10 voor Kentekenplaatonline. Kentekenplaten besteld voor de verjaardag van mijn broer. Keurig op tijd binnen en de nummerborden zien er piekfijn uit. Dank dank!

Super service.

Snelle, goede service. Ik had een extra opmerking geplaatst in de hoop dat dit gerealiseerd kon worden en tot mijn grote vreugde was dit gedaan! Mooi product ontvangen.