Mijn plaat kreeg ik krom binnen en na een mailtje kreeg ik een nieuwe opgestuurd! Super geregeld!

Geweldige service en zeer vriendelijk, probleem zeer goed opgelost

Toppers!

Toppers, alles was goed!

snel., goed, mooie kwaliteit

snelle levering, kwaltiet zoals je mag verwachten, prima prijs

Top service!!

Door de bezorger waren de platen beschadigd afgeleverd. Gebeld en direct zijn er nieuwe opgestuurd! Top!!

Erg teleurgesteld over het resultaat

Plaat besteld met 9 letters erop. De letters zijn zo dicht op elkaar gepropt dat er aan beiden zijden 8 cm leeg kentekenplaat overblijft. Had verwacht dat van de 50 cm bedrukbaar kentekenplaat er meer ruimte bedrukt zou zijn. Contact opgenomen met de eigenaar, zijn reactie: het zou technisch gezien heel lastig zijn en de plaat wordt er niet mooier op?? Met dit antwoord werd ik dus afgescheept. Het kan dus wel als hij maar wil en hij bepaalt wat mooi is of niet. Erg teleurgesteld met het resultaat. Nooit meer kentekenplaatonline!

Beste Eric, Zoals ik je ook al in ons gesprek heb verteld, snap ik dat je teleurgesteld bent. Echter, het is heel lastig om de tekst helemaal op te vullen, aangezien je dan overal exact dezelfde afstand tussen de letters moet gebruiken. Als dan 1 spatie net teveel afwijkt van de andere spatie ziet het er al meteen helemaal niet meer fraai uit. Vandaar dat we ervoor kiezen (zoals je op alle voorbeelden op de website kunt zien) om de letters en cijfers helemaal tegen elkaar aan te zetten. Desondanks wensen we je een fijne dag toe! Hartelijke groeten van het team van KentekenplaatOnline.nl.

Heb een super snelle service als ervaring en alles was netjes te volgen via track en tracé en het contact via de mail is ook heel netjes en duidelijk.

Zeer snel en vertrouwd

Fijne ervaring, communicatie was zeer goed denkt goed mee bedankt.

Snel, vriendelijk en mooie plaaten

Snelle mail reactie en levering.!!!

Mooie platen snelle levering goede service Erg tevreden dus

Super service!

Vandaag een prachtige kentekenplaat ontvangen, een prachtig naambord voor onze Pony, heel mooi ! Echt een aanrader! Supersnelle levering en uitstekende kwaliteit

Speciale plaat snel geleverd

Via de mail gevraagd of een specifieke tekst mogelijk was en dezelfde dag nog antwoord. Besteld en de volgende dag in huis. En.. hij ziet er heel goed uit

Netjes, vlug , en goed gemaakt

super tevreden

Snelle correcte levering, heel duidelijk en prijstechnisch goed!

Makkelijk en overzichtelijke site . Snel geregeld en snel geleverd.

goed geregeld

de betaling was in eerste instantie niet gelukt door de ideal de scan code werkte niet met de telefoon. daarna kreeg ik netjes een mailtje dat ik ook anders kon betalen en dat gedaan en de volgende dag had iuk hem binnen. heel blij mee

Bedankt voor alle moeite super

Overzichtelijke site, snelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Een echte aanrader. Mooi product en snel verzonden.

Geleverd conform afspraak

Snelle reactie op vragen via de mail, product geleverd conform afspraak

Mooi cadeau voor mijn man

Een mooie kentekenplaat met ''Gas d'r Op'' besteld als verrassing voor mijn man. Heeft een mooi plekje gekregen in zijn werkplaats. Dank ook voor de vlotte levering!

Fantastische service en meedenkend

Er werd meegedacht over het ontwerp en super snelle levering. Top service!

Ze doen wat ze beloven.

Twee kentekenplaten besteld en geheel volgens hun belofte voor 15:00 besteld de volgende dag in huis. Bezorgd door GLS (€ 5.95) in een karton omwikkeld wat prima is voor een stukje aluminium. Site oogt misschien wat simpel maar doet wat het moet doen.

Onprettige contact

Ik had 2 borden besteld. Hiervan werd er 1 geleverd. Ik kreeg geen reactie toen ik navraag deed en had toen een negatieve recensie geplaatst. Uiteindelijk bleek dat ze op vakantie waren geweest en werd het bord alsnog geleverd. Dat was prima. Echter, nog voordat het bord nabezorgd was ontving ik al de vraag of ik de recensie wilde aanpassen. De druk werd enorm opgevoerd toen ik dit niet direct deed. Meerdere emails gehad met een onprettige toon. Ik voel me onder druk gezet en heb dat als zeer onprettig ervaren. Natuurlijk heb ik nu wel de beide borden die ik besteld en betaald had.

Normaal gesproken reageren we niet zo snel op negatieve reviews. Iedereen heeft zijn mening en die respecteren we dan ook zeer zeker. Helaas zijn wij ook een bedrijf dat hier en daar een foutje maakt. In dit geval hadden we een bord te weinig opgestuurd naar mevrouw Rutten. Nadat ze hier melding van heeft gemaakt hebben we het bord binnen enkele dagen nagestuurd. Echter, helaas had mevrouw Rutten al direct een negatieve review geplaatst, zonder onze reactie af te wachten. Ook hier kunnen we mee leven en respecteren dit gewoon. In die bewuste review gaf mevrouw Rutten echter wel aan dat ze haar review zou aanpassen zodra ze het bord ontvangen heeft. Het enige wat we vervolgens hebben gedaan (nadat het bord allang bezorgd was) is het vriendelijke verzoek om de review aan te passen, zoals beloofd was door mevrouw Rutten. We hebben haar een verzoek tot aanpassing gestuurd. Voor ons is het dan ook onbegrijpelijk dat mevrouw Rutten wederom een negatieve review schrijft, terwijl we mevrouw Rutten zeer vriendelijk hebben gevraagd de review aan te passen. Op deze manier wordt er een beeld geschetst van ons bedrijf dat niet conform de realiteit is. We staan te alle tijden open voor kritiek en nemen verantwoordelijkheid daar waar nodig. We houden mensen ook aan hun beloftes.