zeer goede service!

nadat ik een kentekenplaat had ontvangen die niet helemaal was zoals ik had gevraagd heb ik een mail gestuurd en het werd direct opgelost.

Mooie kentekenplaat

Kentekenplaat voor in de vrachtwagen besteld. Snel binnen en ziet er ontzettend strak uit.

Prima sevice

Goede producten en als je vragen hebt een snelle reactie

Hele mooie kentekenplaat

Mooie plaat ontvangen van KentekenplaatOnline.nl. Het bestellen ging ook heel gemakkelijk en de prijs is zeer schappelijk! Dank ook voor de snelle levering, ga hier zeker vaker bestellen.

Snel geleverd, mooi vormgegeven, veel mooier dan de plastic huisnummers.

Zie boven.

Omdat mijn eerste pakket niet was aangekomen bij mij heeft kenteken online mij een nieuwe gestuurd. Zeer tevreden.ik zal zeker weer wat bestellen.

Goede communicatie

Je wordt tijdig gewaarschuwd als t anders moet en netjes snel geleverd

Direct en snel je vragen beantwoord

Supermooi bordje en fijn contact

Zeer vriendelijk

De 1e zending was niet goed, netjes gemeld en kreeg een nieuwe zending toegestuurd van de afzender dus dat vondt ik super tof.

Geweldige services

Nadat pakket nummer 1 dubbel gevouwen in de brievenbus zat(stond breekbaar op) hebben ze s'avonds gelijk een nieuwe opgestuurd.

Zeer snelle levering, perfecte platen

Zie boven

Een top bedrijf met een super service!!!

Door de bezorgdienst werd gezegd dat onze bestelling was afgeleverd op het vermelde adres, maar helaas wij hadden niets ontvangen. Frank heeft geïnformeerd bij de bezorgdienst.....die liet het afweten.... Hij heeft ons toen opnieuw het pakketje toegestuurd!! Dat vinden we echt een geweldige service!!!!

Aangezien de verjaardag al over 3 dagen was en ik de nummerplaat nog moet bestellen... Was ik bang dat ik het niet zou redden er stond ook bij dag ze het gingen proberen binnen 3 werkdagen, maar wauw de volgende dag had ik hem al binnen! Echt boven verwachting!

Top resultaat , zoals gewenst.

Alleen duurder de aflevering iets langer dan verwacht.

Ziet er netjes uit

Helemaal top

Top webshop

Altijd betrouwbaar en solide, heb al veel naamplaten hier besteld, maar nog nooit teleurgesteld!

OK maar niet super

De letters op de kentekenplaat waren wat rafelig en niet strak. Daarnaast was deze bedoeld als een geschenk dat op een ander adres bezorgd moest worden dat dat van mijzelf. Dit ging fout waardoor het cadeau te laat bij de jarige was.

Super goed geregeld

Had in de eerste kenteken plaat een knik en is heel snel opgelost waardoor ik binnen een week een nieuwe toegestuurd heb gekregen. Heel netjes geregeld

Goede kwaliteit en service!

Goed geregeld

4 wieldoppen besteld waarvan er 2 kapot uit de doos kwamen.melding van gemaakt en er worden 2 nieuwe opgestuurd..... Goed opgelost...

Naamplaat kromgebogen

Jammer dat de naamplaat kromgebogen was bij het afleveren hier aan deur. Er stond wel duidelijk tekst Fragile Breekbaar aan de buitenkant van het bescherm karton maar toch was de plaat krom bij het afleveren. Joe Guthrie

niet goed

Ik heb op 15 oktober een pakketje aangekregen. Ze hebben het pakketje voor de deur achtergelaten. Het pakketje lag er niet meer toen ik ging kijken. Ik probeer jullie te contacteren maar krijg geen antwoord.

Mega tevreden

Nummerbord in goede staat ontvangen en volgens wens De kleur rood is precies het oude rood waar ik op hoopte

Mooie kentekenplaten voor de kids

Een aantal kentekenplaten voor de kinderen besteld. Snel in huis, ziet er top uit!