Mega tevreden

Nummerbord in goede staat ontvangen en volgens wens De kleur rood is precies het oude rood waar ik op hoopte

Mooie kentekenplaten voor de kids

Een aantal kentekenplaten voor de kinderen besteld. Snel in huis, ziet er top uit!

Correct en snel geleverd aan huis. Aanrader!

onvoldoende

Wij vinden de letters niet mooi,de ene is groter dan de andere.Heel jammer!!!

Beste Marcel, Vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Zoals we ook al hebben toegelicht zijn niet alle letters even breed. De I is natuurlijk een wat smallere letter dan bijvoorbeeld de W of de M. Als alle letters even breed zouden zijn, zou het ook niet mooi ogen qua vormgeving. Het staat je natuurlijk altijd vrij om de kentekenplaat te retourneren. Met vriendelijke groeten, Team van KentekenplaatOnline.nl

geen opmerkingen over de nummerplaat wel over de levering.

Op de nummerplaat zelf heb ik totaal geen opmerkingen.Daarentegen wel op de levering. Dit is dan waarschijnlijk wel de fout van gls. de plaat was volledig geplooit en een van de smalle randen was volledig omgeplooit. Als deze niet zo was had ik zeker 5sterren gegeven.

Beste Dieter, Zeer vervelend om te horen! Een nieuwe kentekenplaat is inmiddels onderweg naar u! Met vriendelijke groeten, Team van KentekenplaatOnline.nl

mooie strakke uitvoering

Het was een cadeau om op te hangen en het heeft heel goed uitgepakt. Alleen had ik aangegeven dat het pakket naar een ander adres moest dan het factuuradres. Tot mijn verbazing, kreeg ik de dag voor dat het pakket aan moest komen, het pakket thuis. Dus toen moest ik het nog een keer verzenden. Dat was een beetje jammer. Het kwam daardoor ook te laat aan. Maar het kenteken met de eigen tekst zelf viel in de smaak. Helemaal mooi gedaan!

Prima bedrijf.

Een kentekenplaat besteld (naam) en 2 dagen later keurig netjes verpakt ontvangen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Makkelijk website, en zeer Makkelijk te bestellen, zo in huis.

Uitstekend product en service

Nummerbord in het blauw met witte tekst besteld. Tussendoor nog telefonisch contact gehad. Per sms keurig op de hoogte gehouden. Al met al een aanrader!! :-)

Goed product en snel geleverd

Van koop tot levering netjes gehandeld

SUPER service!

Perfecte levering… blij mee :)

goede servis snelle leverling goede kwalitijd

dit is de tweede funplaat zeer goede kwalitijd snelle levering veel keuze en kleuren

top service

had een bestelling gedaan van een persoonlijke kenteken plaat die ik wilde gebruiken als show plaat, alleen stond de tekst uit het midden door een druk foutje, contact gezocht met kentekenplaat online en na kort overleggen een nieuwe gekregen als service dus ik kan hun alleen maar aanbevelen, dus mocht je een plaat nodig hebben bestel hem bij kentekenplaatonline!

Perfecte kwaliteit en snelle verzending

Perfecte kwaliteits set kentekenplaten en supersnel verzonden. Erg goede en prettige communicatie. Top bedrijf!

Goed contact, goede verzending, mooi product!

Geweldige ervaring

Net zoals de vorige keer een snelle en prima service. W Kom graag nog eens terug.

Excellent

Kind attitude and support

Ruim aanbod van naamkentekenplaten. Ook snel geleverd.

Bezorging , verpakking slecht

Plaat voor mijn zoon zijn slagen rijbewijs c besteld. Plaat in enkel dun karton gewikkeld verstuurd en in brievenbus geduwd. Plaat krom waardoor deze niet meer goed recht in houder kon . Erg jammer en zeker als het om een kado gaat. Dus verpakking met bezorging valt tegen.

Super mooie kentekenplaat

Kentekenplaat met naam van mijn zoontje. Snel in huis en niet te duur!

Beloftes niet nakomen

Donderdag om 13:50 besteld. Bestellingen voor 15:00 zijn de volgende dag in huis (stond er). Heb netjes een bevestingsmail gekregen, maar daarna niks meer. Geen melding dat het product verzonden is oid en geen product ontvangen. Waardeloos beleid!

Beste Jan, Het pakket is op vrijdag om 14:56 uur aangeboden, maar helaas trof de chauffeur niemand thuis. De nieuwe afleverpoging op de volgende werkdag is zo te zien wel gewoon geslaagd. Veel plezier met de kentekenplaat! Team van KentekenplaatOnline.nl

perfect

precies wat we hadden verwacht hadden we ook gekregen. Goede kwaliteit

Heel netjes

Aanrader

ziet er perfect uit en snel geleverd

ziet er perfect uit

Burgemeester de Bekkerlaan 47 5421JM Gemert