Zeer goed bevallen

Snelle levering, goed advies

Heel plezierige benadering.

Duidelijk in uitleg en mogenlijkheden.

toch teleurstellend

Ik bel van te voren of er iets op voorraad is. Het wordt nagekeken en jawel het is er. Ik bestel en betaal het en wat denk je? Helaas niet op voorraad.

Pluspunten

Prettig contact en positieve ervaringen met zowel met aanschaf, inruil en verhuur van Apple computers. Beel

Pluspunten

Top service voor de zakelijke gebruiker.

Pluspunten

Top service Top personeel Top producten en een lekker glas water. Kortom een bedrijf dat ik aan iedereen zal aanbevelen.

Pluspunten

Een fijn bedrijf dat nog een luisterend oor heeft en telefonisch goed advies geeft. Mijn product was zeer snel geleverd en ik ben uitermate tevreden.

Ik heb geen verbeterpunten, ga vooral zo door!

Pluspunten

Fijn contact met medewerkers, die verstand hebben van zaken. De producten worden goed geleverd en de hulp die nodig is wordt geboden.

Pluspunten

Zeer snelle levering en behulpzame klantenservice!

n.v.t

Pluspunten

Ze reageren snel en correcte hulp bij vragen, plezierig in het contact.

zou ik zo niet weten

Pluspunten

Snelle en verzorgde levering. Door de jaren heen nooit een verkeerd of kapot product ontvangen.

Duidelijker overzicht op factuur

Pluspunten

No-nonsens, persoonlijk

inkomhal helemaal niet gastvrij en duidelijk.

Pluspunten

- no-nonsens; - korte communicatielijnen; - maat(werk)oplossingen; - behulpzaam; - oplossingsgericht;

zo doorgaan

Pluspunten

De medewerker van Brisk heeft goed doorgevraagd over de infrastructuur die we nodig dachten te hebben en heeft dit vertaald naar de daadwerkelijke oplossing. Snelle en correcte levering en installatie en prima support met doorwerkgarantie. Zo liggen we niet meer stil!

Het duurde even voordat we de afspraak konden maken omdat men het blijkbaar goed druk heeft. Maar aan de andere kant is dat wel een positief punt... Misschien wat extra capaciteit inzetten?

Pluspunten

Altijd zeer goede en snelle service. Ook toen mijn product problemen gaf en gemaakt moest worden kreeg ik meteen een leen toestel en kon ik gewoon verder werken.

n.v.t.