Al jaren kom ik bij Marjon en het is een feestje om samen met haar de kerstpakketten samen te stellen. Ze is spontaan, geeft goed advies, denkt mee, prettig om mee samen te werken en alles wordt volgens afspraak geregeld.

Prima advies en goede communicatie

Wij hebben het als prettig ervaren om met Marjon samen te werken. Marjon heeft ons goed advies gegeven en alles is volgens afspraak geregeld!

Al jaren dik tevreden!

Al jaren dik tevreden over de service, Marjon regelt alles.

Je neemt de tijd om de pakketten uit te zoeken. Moppert niet, terwijl, je er wel gek van kan worden, als ik de hoeveelheden weer verander. Ze zijn op tijd en ook daar ben je heel flexibel in. in 1 woord SUPER. Het losse pakket wat ik erbij doe is altijd leuk en voldoet aan mijn verwachtingen.

Super kerstpakketten!!!! (Standaard maar ook zelf samen te stellen!)

Sinds 2 jaar bestel ik de kerstpakketten voor onze beide bedrijven bij Marjon van Kerst&Kado. Het aanbod is groot bij Kerst&Kado in zowel standaard (kant&klaar) pakketten als ook in door jezelf samen te stellen pakketten. Eigenlijk kan je alle kanten op bij Kerst&Kado..samenstellen op kleur (mijn favoriet) of samenstellen op thema etc etc. Het fijnste van bestellen bij Kerst&Kado is dat Marjon de tijd voor je neemt en daarbij creatief met je meedenkt! Zo heb ik dit jaar een prachtig groot buitendienblad van hout gekozen om daar alle producten op uit te stallen (buiten de standaard dozen heeft Kerst&Kado allerlei leuke 'dingen' om je kerstpakket in te verpakken). Hieromheen heeft Kerst&Kado transparante folie gedaan met prachtig kerstlint en kerstballetjes. Een feestje om te ontvangen en uit te pakken! (Kerst&Kado maakt alle pakketten zelf op en pakt ze ook zelf in) Ook wilde ik graag versproducten in het pakket wat ook geen probleem was voor Kerst&Kado! (Had gekozen voor groot kerstbrood, groot suikerbrood, roomboteramandelstaaf en een rollade). Ivm Corona had ik voor al het personeel een extra cadeautje gekocht waarvan ik graag wilde dat deze ook in het pakket werd verwerkt..ook dat was gewoon mogelijk! (geen meerprijs hiervoor!) Het mooist daarbij zijn de positieve en superleuke reacties die je krijgt van het personeel :-) Afijn, het mag dus duidelijk zijn dat ik super tevreden ben over Kerst&Kado! Dank je Marjon voor de super persoonlijke fijne/warme benadering!

Top adres voor je kerstpakketten!

Wij zijn al jaren klant bij Marjon, en altijd is het weer een feestje om de kerstpakketten uit te zoeken en ontvangen.

top

OP een bijzonder prettige manier geholpen met uitzoeken van de pakketten en ze werden op de afgesproken dag gebracht en zagen er heel leuk uit

Echt een aanrader!

Hele goede service, veel aandacht voor de klant en vol leuke ideeen.

De pakketten zagen er goed verzorgt uit.

Wat ik wel gemist heb is de mail dat er weer kerstpakketten besteld konden worden, en wat standaard pakketten waren. ( of ik heb die mail gemist ). Vr gr Wolter

Pluspunten

De vriendelijke en positieve manier van communiceren en handelen en het meedenken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Marjon is spontaan en denkt met je mee, snelle levering en communicatie is ook vlot.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Gaat altijd volgens afspraak en is ook altijd goed.

stuur wat eerder een melding over kerst de deur uit, wij waren nu wat laat maar het had eerder gekund.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snel kunnen schakelen en net een stapje meer willen doen om je toch te helpen. Top!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Behulpzaam en meedenkend. Toppers

geen. Advies zo doorgaan. graag tot volgend jaar

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst, meedenkend. Alleen maar positieve ervaringen.

Geen parkeergelegenheid, naar dit us geen probkerm.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Wij zijn uitermate tevreden over Kerst&Kado.nl. Zeer laat besteld en toch via een stipte bezorging ontvingen wij het pakket op tijd !!!!! Mijn complimenten!!!!!!! De opmaak en inhoud van het pakket getuigen van resp. smaak en creativiteit.

Ik zie geen verbeterpunten.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Pakketten kunnen helemaal naar eigen wens worden samengesteld!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Prachtige pakketen, nagedacht over wat bij ons als bedrijf past en wat bij de onze medewerkers past. Een pakket waar je ook wat mee kunt en wat niet in de kast beland.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed meekunnen denken. Snel handelen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

duidelijk en zeer vriendelijke communicatie

niet is TOP !

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Grote keuze aanbod kerstpakketten voor aantrekkelijke prijzen. Bedrijf kan op maat leveren en denkt heel goed met je mee. Prima service!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Top mensen, die hard werken voor de zaak. En altijd helpende hand bieden.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Nadat een ander bedrijf was afgehaakt moest ik snel een relatiegeschenk voor 115 mensen regelen. Kerst&Kado heeft uitstekend werk verricht! Goed meegedacht, leuk kado èn een hele vlotte levering. Toppers zijn het!

Over Kerst&Kado.nl

Kerst & Kado is aanbieder van alle denkbare kerstpakketten en eindejaarsgeschenken. Door goed te luisteren naar uw wensen willen wij u op doeltreffende wijze van dienst zijn. Met creativiteit, originaliteit, gastvrijheid, professionaliteit en vooral plezier willen wij het onderscheid maken in deze markt. Kwaliteit, service, persoonlijke aandacht, goede communicatie en leveringsbetrouwbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel. De afgelopen jaren hebben wij ervaren dat onze filosofie aanslaat. Veel klanten ervaren onze persoonlijke benadering als een warme deken. Wij hechten er aan dat wij voor ieder budget een oplossing kunnen bieden. Wij zijn flexibel en goed georganiseerd, met korte lijnen, waardoor we steeds weer die goede service en hoge kwaliteit kunnen leveren. Onze motto is dat uw wens staat voorop staat!