Pluspunten

Denk mee met de klant, is creatief en zorgt voor oplossingen. Kan snel en zorgvuldig zaken rondom kerstpakketten regelen. Komt de gemaakte afspraken na.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Ik doe hier al jaren zaken mee. Het maakt niet uit of je een groot of klein bedrijf hebt, ze denken met je mee en maken er elke keer weer wat moois van. :-)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Kerst&Kado stond voor ons klaar om een kerstpakket op maat te leveren. De service en communicatie waren zeer prettig en hebben ertoe geleid dat er met kerst een uitstekend kerstpakket kon worden gerealiseerd, waar we veel plezier aan hebben gehad. We zijn zeer tevreden over het persoonlijke contact, de kwaliteit van het kerstpakket en de geboden service gedurende het traject.

Geen verbeterpunten, vooral doorgaan met de ingezette lijn als tip!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

zeer meedenkend vol enthousiasme verkoop kwaliteitspullen aan te bevelen adres

probeer met zo veel mensen in contact te komen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Betrouwbaar & persoonlijk. Proffesioneel bedrijf waar wij elk jaar onze pakketten afnemen. Onze werknemers zijn altijd blij met hun pakket.

Over Kerst&Kado.nl

Kerst & Kado is aanbieder van alle denkbare kerstpakketten en eindejaarsgeschenken. Door goed te luisteren naar uw wensen willen wij u op doeltreffende wijze van dienst zijn. Met creativiteit, originaliteit, gastvrijheid, professionaliteit en vooral plezier willen wij het onderscheid maken in deze markt. Kwaliteit, service, persoonlijke aandacht, goede communicatie en leveringsbetrouwbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel. De afgelopen jaren hebben wij ervaren dat onze filosofie aanslaat. Veel klanten ervaren onze persoonlijke benadering als een warme deken. Wij hechten er aan dat wij voor ieder budget een oplossing kunnen bieden. Wij zijn flexibel en goed georganiseerd, met korte lijnen, waardoor we steeds weer die goede service en hoge kwaliteit kunnen leveren. Onze motto is dat uw wens staat voorop staat!